Minulla on persoonallisuushäiriö. Ihmisten kanssa tulee yhteentörmäyksiä jatkuvasti ja en huomaa itsessäni mitään vikaa. Sitä täytyy kuitenki olla, koska olen aika herkkähipiäinen, siis suutun helposti.
Yksi psykiatri sanoi että tähän luonnetyyppiin kuuluvat ns. harmaat alueet joita asianomainen ei itse huomaa ollenkaan. En silloin huomannut kysyä mitä ne ovat.
Nyt esittäisin sinulle saman kysymyksen jos pystyt vastaamaan.
Mikähän voisi olla se sokea pilkku tai alue jotan en tunnista?
Harmaa alue, kys. psykopatologia
5
332
Vastaukset
- sitä että
ajattelet aina mustavalkoisesti. Esimerkiksi joku ihminen on mielestäsi joko hyvä tai sitten täysin paha, ei ole mitään välimuotoja.
- Cicero ,
Eihän välimuotoja olekkaan. Joko hyötyä tai haittaa. No kolmas olis mitäänsanomaton mössö.
- Psykopatologia
.
Luulen että kyllä tunnistat mutta että tuo tunnistaminen on (vain) älyllistä ja "pinnallista".
Veikkaan, että loppujen lopuksi kyse on hylkäämisestä eli rakkauden menetyksestä ja responssista tähän.
.- Cicero ,
Kyllä tunnistan osan, mutta ei ole voimaa elää sitä todeksi. En ole oikein tunneihminen.
Ihailen tasasia ja tyyniä ihmisiä jotka eivät vähästä hätkähdä. Tuolla hätkähdyksellä tarkoitan välitä toisten sanoista. Ovat tasasen tyyniä sakin ihmisiä. Kaikkea muuta kuin minä.
Tulen vaivoin toimeen ihmisten kanssa.
- paitsi sinä!
Se on se harmaa alue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944