Hapankaali on kuulemma hyvin terveellistä ja että siinä on paljon kaikkea hivenaineita.Mutta minulla on kuitenkin ongelma kun syön sitä,suoleen muodostuu ilmaa ja se ei ole ollenkkaan kanssakulkioiden mieleen. Kysynkin josko joku tietää miten vältän tämän vaivan.
hapankaali
7
1383
Vastaukset
- piereskelijä
ei se ole ilmaa, vaan pierunhajua. Sitähän on kaikilla,jotka saavat ravintonsa ruoansulatuksen kautta. Opettele pieremään salaa, niin ettei kuulu ääntä.
- vilppiä
pierua pidättää, hänessä on muutakin...
- kypsentää
hapankaalin, vaikka tehdä siitä kuminakaalia. Kumina kuulemma auttaa ilmavaivoihin.
Minä laitan hapankaalia joskus pyttipannuunkin, paistettuna se onkin hyvää.- kreetta
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Mutta menettääkö se terveellisyyden kun sitä lämmittää?
- tarkalleen
kreetta kirjoitti:
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Mutta menettääkö se terveellisyyden kun sitä lämmittää?
sanoa, ehkä c-vitamiinia häviää kuumentaessa jonkun verran.
Muuten, mulla on yksi tuttava, suurtalouskokki, jonka kanssa aina kinataan tästä. Hänen mielestään hapankaalia ei pidäkään 'raakana' syödä, hän paistaa sen aina. Minä syön sekä-että, milloin mitenkin.
- ruokia on monenlaista
Hapankaalikeitto,kaalirokka,kaaliapposet,hapankaalilaatikko ja hapankaalipata joo vielä hapankaalipiirakka.
- kreetta
Olen halunnut tietoja ainoastaan hapankaalesta joka on lasipurkissa raakana hapatettu(ei kuumennettu).Hapankaalen terveellisyys on todettu niin hyväksi, että et tarvitse lisä ravinteita. Ruotsissa on tämä hajupommi hapankala, joka kai on myös hyvin terveellinen ruoka, koska sitä ei ole kuumennettu.kiitos vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844