hapankaali

kreetta

Hapankaali on kuulemma hyvin terveellistä ja että siinä on paljon kaikkea hivenaineita.Mutta minulla on kuitenkin ongelma kun syön sitä,suoleen muodostuu ilmaa ja se ei ole ollenkkaan kanssakulkioiden mieleen. Kysynkin josko joku tietää miten vältän tämän vaivan.

7

1049

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piereskelijä

      ei se ole ilmaa, vaan pierunhajua. Sitähän on kaikilla,jotka saavat ravintonsa ruoansulatuksen kautta. Opettele pieremään salaa, niin ettei kuulu ääntä.

    • vilppiä

      pierua pidättää, hänessä on muutakin...

    • kypsentää

      hapankaalin, vaikka tehdä siitä kuminakaalia. Kumina kuulemma auttaa ilmavaivoihin.

      Minä laitan hapankaalia joskus pyttipannuunkin, paistettuna se onkin hyvää.

      • kreetta

        Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Mutta menettääkö se terveellisyyden kun sitä lämmittää?


      • tarkalleen
        kreetta kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Mutta menettääkö se terveellisyyden kun sitä lämmittää?

        sanoa, ehkä c-vitamiinia häviää kuumentaessa jonkun verran.

        Muuten, mulla on yksi tuttava, suurtalouskokki, jonka kanssa aina kinataan tästä. Hänen mielestään hapankaalia ei pidäkään 'raakana' syödä, hän paistaa sen aina. Minä syön sekä-että, milloin mitenkin.


    • ruokia on monenlaista

      Hapankaalikeitto,kaalirokka,kaaliapposet,hapankaalilaatikko ja hapankaalipata joo vielä hapankaalipiirakka.

      • kreetta

        Olen halunnut tietoja ainoastaan hapankaalesta joka on lasipurkissa raakana hapatettu(ei kuumennettu).Hapankaalen terveellisyys on todettu niin hyväksi, että et tarvitse lisä ravinteita. Ruotsissa on tämä hajupommi hapankala, joka kai on myös hyvin terveellinen ruoka, koska sitä ei ole kuumennettu.kiitos vinkeistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe