Hapankaali on kuulemma hyvin terveellistä ja että siinä on paljon kaikkea hivenaineita.Mutta minulla on kuitenkin ongelma kun syön sitä,suoleen muodostuu ilmaa ja se ei ole ollenkkaan kanssakulkioiden mieleen. Kysynkin josko joku tietää miten vältän tämän vaivan.
hapankaali
7
1260
Vastaukset
- piereskelijä
ei se ole ilmaa, vaan pierunhajua. Sitähän on kaikilla,jotka saavat ravintonsa ruoansulatuksen kautta. Opettele pieremään salaa, niin ettei kuulu ääntä.
- vilppiä
pierua pidättää, hänessä on muutakin...
- kypsentää
hapankaalin, vaikka tehdä siitä kuminakaalia. Kumina kuulemma auttaa ilmavaivoihin.
Minä laitan hapankaalia joskus pyttipannuunkin, paistettuna se onkin hyvää.- kreetta
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Mutta menettääkö se terveellisyyden kun sitä lämmittää?
- tarkalleen
kreetta kirjoitti:
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Mutta menettääkö se terveellisyyden kun sitä lämmittää?
sanoa, ehkä c-vitamiinia häviää kuumentaessa jonkun verran.
Muuten, mulla on yksi tuttava, suurtalouskokki, jonka kanssa aina kinataan tästä. Hänen mielestään hapankaalia ei pidäkään 'raakana' syödä, hän paistaa sen aina. Minä syön sekä-että, milloin mitenkin.
- ruokia on monenlaista
Hapankaalikeitto,kaalirokka,kaaliapposet,hapankaalilaatikko ja hapankaalipata joo vielä hapankaalipiirakka.
- kreetta
Olen halunnut tietoja ainoastaan hapankaalesta joka on lasipurkissa raakana hapatettu(ei kuumennettu).Hapankaalen terveellisyys on todettu niin hyväksi, että et tarvitse lisä ravinteita. Ruotsissa on tämä hajupommi hapankala, joka kai on myös hyvin terveellinen ruoka, koska sitä ei ole kuumennettu.kiitos vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883