Hapankaali on kuulemma hyvin terveellistä ja että siinä on paljon kaikkea hivenaineita.Mutta minulla on kuitenkin ongelma kun syön sitä,suoleen muodostuu ilmaa ja se ei ole ollenkkaan kanssakulkioiden mieleen. Kysynkin josko joku tietää miten vältän tämän vaivan.
hapankaali
7
1222
Vastaukset
- piereskelijä
ei se ole ilmaa, vaan pierunhajua. Sitähän on kaikilla,jotka saavat ravintonsa ruoansulatuksen kautta. Opettele pieremään salaa, niin ettei kuulu ääntä.
- vilppiä
pierua pidättää, hänessä on muutakin...
- kypsentää
hapankaalin, vaikka tehdä siitä kuminakaalia. Kumina kuulemma auttaa ilmavaivoihin.
Minä laitan hapankaalia joskus pyttipannuunkin, paistettuna se onkin hyvää.- kreetta
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Mutta menettääkö se terveellisyyden kun sitä lämmittää?
- tarkalleen
kreetta kirjoitti:
Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Mutta menettääkö se terveellisyyden kun sitä lämmittää?
sanoa, ehkä c-vitamiinia häviää kuumentaessa jonkun verran.
Muuten, mulla on yksi tuttava, suurtalouskokki, jonka kanssa aina kinataan tästä. Hänen mielestään hapankaalia ei pidäkään 'raakana' syödä, hän paistaa sen aina. Minä syön sekä-että, milloin mitenkin.
- ruokia on monenlaista
Hapankaalikeitto,kaalirokka,kaaliapposet,hapankaalilaatikko ja hapankaalipata joo vielä hapankaalipiirakka.
- kreetta
Olen halunnut tietoja ainoastaan hapankaalesta joka on lasipurkissa raakana hapatettu(ei kuumennettu).Hapankaalen terveellisyys on todettu niin hyväksi, että et tarvitse lisä ravinteita. Ruotsissa on tämä hajupommi hapankala, joka kai on myös hyvin terveellinen ruoka, koska sitä ei ole kuumennettu.kiitos vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1192744- 872411
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651880- 561807
- 1721785
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581586Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461576- 1231393
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3881311Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279