Hain netistä suklaamousn ohjeen, joka on tälläinen
200gvalkosuklaata
liivatelehteä
1,5dl vispikermaa
1rkl sokeria
2dl vispikermaa
Eli on unohdettu kertoa kuinka monta liivatelehteä täytyy laittaa. Osaisiko kukaan auttaa?
kuinka monta liivatelehtä?
3
528
Vastaukset
- rotissööri
minä panisin tuohon 5 ... 7 kpl
- Einessööri
Kannattaa ostaa kaupasta valmiit suklaamousseannokset kylmähyllystä tai sitten suklaamoussejauhepakkaus. Se on ihan samanmakuista, ellei parempaakin kuin itse tehty. Kyllä minä tiedän!
Mutta, jos ohjeen mukaan haluatte tehdä, niin 2-3. - kkkkkkkkkkkkkk
siinä liivatepakkauksessa on ohje määristä eli menee 1-2 per nestedesi.
Luultavasti ohjeessa varkataan toinen osuus kermasta eli se on jo valmiiksi vähän "jäykkää" ja suklaahan kulmetessään myös kovettaa "soosin".
Jos liivatetta laitetaan tuohon 1.5 desiin, niin laittaisin 3 liivakkoa. Mieluummin liian löysä mousse kun sellasta ikävää "sementtiä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944