Kaksi pussia wokki vihanneksia, purkki tomaattimurskaa,pussillinen sipuli kuutioita,kala ja kasvisliemi kuutiot, seiti kuutioita ja kana suikaleita. Uuniin ja nam,nam :)
Hyvää ja kevyttä
kokki...
3
864
Vastaukset
- en usko....
Laitatko tosiaan kalan ja kanan samaan....en voi sietää tommosta,että kala ja kana sekoitetaan!!!!!
- Voi,voi........
Mä kokeilin tota alottajan reseptiä, se muutens ON hyvää ;) Aika sairaan tyhmästi sanottu muutens että et voi sietää kalan ja kanan sekoittamista, se on sun ongelmas. Olisko aika avartaa..
- kyllä
Voi,voi........ kirjoitti:
Mä kokeilin tota alottajan reseptiä, se muutens ON hyvää ;) Aika sairaan tyhmästi sanottu muutens että et voi sietää kalan ja kanan sekoittamista, se on sun ongelmas. Olisko aika avartaa..
usko mäkään et toi mitään erikoista herkkuu oo..en vois kalaa ja kanaa sekottaa..yök
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944