kun paikkarit sallii perunan. mutta joskus on vaikea keksiä sille kaveria sellaisenaan. minä käytän punajuurilientä kastikkeena ja punajuuria syön sit perunan kanssa salaattia. masu tulee pullolleen ja nälkä lähtee JA PAINO PUTOOOOOOO...:)
Paikkarikavereille
6
887
Vastaukset
- huhuhuhuhhh
Siis PUNAJUURILIENTÄ?? Oikeasti?
Siis sitä mitä on purkissa punajuurten kanssa? Hyi elämä!!- sitä voi huolettah
syödä, käsittääkseni siinä on vähän etikkaakin, mikä tunnetusti saa aineenvaihduntaan vauhtia ja nesteet lähtee liikkeelle. ei mun mielestä se ole pahaa ollenkaan. miksi pitäisi aina olla niin hirveän mutkikkaita ruokia. kaikenmaailman rasvaisia kastikkeita jos kerran laihduttaa. sitä pitää syödä elääkseen eikä elää syödäkseen. punajuuripurkissa on kaikki rasvatonta ja hyvää syötävää . parasta on se terveellisyys. rautaa. rautaa. ja perunalle sopiii tosi hyvin.
mistä moinen asenteesi???? - mikä väläys
sitä voi huolettah kirjoitti:
syödä, käsittääkseni siinä on vähän etikkaakin, mikä tunnetusti saa aineenvaihduntaan vauhtia ja nesteet lähtee liikkeelle. ei mun mielestä se ole pahaa ollenkaan. miksi pitäisi aina olla niin hirveän mutkikkaita ruokia. kaikenmaailman rasvaisia kastikkeita jos kerran laihduttaa. sitä pitää syödä elääkseen eikä elää syödäkseen. punajuuripurkissa on kaikki rasvatonta ja hyvää syötävää . parasta on se terveellisyys. rautaa. rautaa. ja perunalle sopiii tosi hyvin.
mistä moinen asenteesi????ja entäs se sokeri...
- ihmiset syöki!!
Vaan miten kauan tuommosta kökköä voi syödä. Olis kai niitä parempiaki kastikkeita kun punajuuriliemi????????? Todellakin: hyi elämä.
- HYI ELÄMÄLLE
ja tervetuloa rasvakastikkeet - niinkö. Tollasia tyyppejäkö tälläkin osiolla on...ja mä kun halusin vain antaa vinkin. Syökää vaikka pa.......aa ja lötkikää läskeissänne, kun tollai vastataan ystävälliseen viestiin.
hyvästi kevyet herkut!!!!!!!!! ja k....i päät. - Tulevahoikka
HYI ELÄMÄLLE kirjoitti:
ja tervetuloa rasvakastikkeet - niinkö. Tollasia tyyppejäkö tälläkin osiolla on...ja mä kun halusin vain antaa vinkin. Syökää vaikka pa.......aa ja lötkikää läskeissänne, kun tollai vastataan ystävälliseen viestiin.
hyvästi kevyet herkut!!!!!!!!! ja k....i päät.En itse ole tuota punajuurilientä kokeillut, mutta varmasti toimii. Olen sen sijaan tehnyt punajuuripaistosta uunissa Painonvartijoiden ohjeen mukaan, kirjassa se on punajuuripihvit.
Mukaillaan lindströmeitä, mutta tehdään raastetuista punajuurista, selleristä, porkkanoista ja perunasta sipuleista, korppujauhoa (jonka korvastin puurohiutaleilla), kananmunaa, mausteita. Kaprista en käyttänyt, vaikka sitäkin oli ehdolla. Tehdään mureketaikinan tapaan. Käy sellaisenaan ateriaksi ja lisäkkeeksi. Uunipellillisen jaoin 12 osaan. Ohjeen pistemäärä on 8, tämä on neljälle hengelle, joten kolmessa palassa on yht. 2 pistettä.
0,5 dl ohra-, vehnä- tai ruissuurimoita
0,5 dl kasvislientä tai vettä (suurimot kypsennetään tässä)
4-6 punajuurta
1 peruna
1 porkkana
250 g juuriselleriä
1 pieni sipuli
0,5 dl vettä 2 rkl korppujauhoja
2 kananmunaa
2 rkl kapriksia hienonnettuna
0,5 tl suolaa
0,25 tl jauh. valkopipppuria
2 tl kuivattua rakuuna
(mahd. muita yrttimausteita, itse käytin oreganoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096496Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884131L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453457TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72840Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251441- 66868
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55843- 9829
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193818Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47799