Kadotin sunnuntaina Sampo pankin pankkikortin, kuoletin sen heti ja uusi kortti on tulollaan! Mutta tiedä sitten kerkeekö se tälle viikolle, eli huomiseksi?
Mulla ei ole henkkareita, että en voi käydä nostamassa tililtäni rahaa pankista! Mulla on ainoastaan verkkopankki tunnukset, mutta ne ei auta kuin laskujen maksuun.
Eli jos huomiseksi kortti ei tule, joudun paastoomaan vedellä viikonlopun yli, jääkaapissa ei ole kuin juustoa. Olen sitkutellut koko viikon 10 eurolla, kun vein pullot kauppaan.
Hitto, voiko mistään kaupasta ostaa laskulle ruokaa tai voisko maksaa tilisiirtona?
Miten rahaa ulos?
13
3701
Vastaukset
Tunnetko ketään, jolla on tili Sampopankissa? Sopisit hänen kanssaan, että siirrät verkkopankkitunnuksilla rahaa hänen tililleen ja hän nostaisi setelit automaatista omalla kortillaan.
- ?!?!!?!?
Siis sulla ei oo minkään valtakunnan henkkareita? Ei ajokorttia, passia, kela-korttia? Mulla ainakin on pankissa kelvannu tavallinen kuvaton kela-kortti. Kortti on peräti 16 vuotta vanha ja aina kelvannut.
Pyydä vaikka kaverilta vähän lainaa tai syö jossain työttömien kuppilassa.
En tiedä olitko tosissasi, mutta vastasin tässä aikani kuluksi.- ap.
Mulla ei tosiaankaan ole mitään henkkareita, ajokotti meni hukkaan jo vuosia sitten ja kun en ole hommannut autoa, niin eipä ole ajokottiakaan tullut hommattua!
Mutta onneks sain kaverin kanssa sovittua, että siirrän hänen tilille rahaa ja hän käy nostamassa tililtä ne mulle, huh! - jos ole suomen kansalainen
ap. kirjoitti:
Mulla ei tosiaankaan ole mitään henkkareita, ajokotti meni hukkaan jo vuosia sitten ja kun en ole hommannut autoa, niin eipä ole ajokottiakaan tullut hommattua!
Mutta onneks sain kaverin kanssa sovittua, että siirrän hänen tilille rahaa ja hän käy nostamassa tililtä ne mulle, huh!Et voi olla Suomen kansalainen ja ilman Kelakorttia. Saat Kelakortin heti synnyttäsi, eli ihan 100% sinulla on se ja se kelpaa henkilöllisyystodistuksena.
Hukannut ajokortin ja nyt pankkikortin...ja kelakorttikin hukassa???.... Hmmm... olisiko aika ryhdistäytyä ja alkaa pitämään parempaa huolta tavaroista? Sorry, pakko ihmetellä moista touhua! - kyllä tässä
jos ole suomen kansalainen kirjoitti:
Et voi olla Suomen kansalainen ja ilman Kelakorttia. Saat Kelakortin heti synnyttäsi, eli ihan 100% sinulla on se ja se kelpaa henkilöllisyystodistuksena.
Hukannut ajokortin ja nyt pankkikortin...ja kelakorttikin hukassa???.... Hmmm... olisiko aika ryhdistäytyä ja alkaa pitämään parempaa huolta tavaroista? Sorry, pakko ihmetellä moista touhua!mailmassa onkin paljon ihmeteltävää :D
Kun aikansa koheltaa niin kyllä se järjestys löytyy lopulta.
Mua sapettaa tollaset itseriittoiset ihmiset.
Virheetön, kenties? - tälläinenkin
kyllä tässä kirjoitti:
mailmassa onkin paljon ihmeteltävää :D
Kun aikansa koheltaa niin kyllä se järjestys löytyy lopulta.
Mua sapettaa tollaset itseriittoiset ihmiset.
Virheetön, kenties?kirjoitushäiriöinen tunkee palstalle eikä osaa ilmaista virheettömästi itseään.
Kyllä tämäkin on kauheaa :D. - Rimpelampeli
tälläinenkin kirjoitti:
kirjoitushäiriöinen tunkee palstalle eikä osaa ilmaista virheettömästi itseään.
Kyllä tämäkin on kauheaa :D.Jääkaapissasi oleva juustokin kelpaa henkilöllisyystodistuksena pankissa, jos ei kuvatonta kela-korttia löydy. Molemmat yhtä hyviä todistuksia, valitse kumpaa mielummin kannat mukanasi.
- ap.
jos ole suomen kansalainen kirjoitti:
Et voi olla Suomen kansalainen ja ilman Kelakorttia. Saat Kelakortin heti synnyttäsi, eli ihan 100% sinulla on se ja se kelpaa henkilöllisyystodistuksena.
Hukannut ajokortin ja nyt pankkikortin...ja kelakorttikin hukassa???.... Hmmm... olisiko aika ryhdistäytyä ja alkaa pitämään parempaa huolta tavaroista? Sorry, pakko ihmetellä moista touhua!Minulla on aina kaikki hukassa, kaukosäätimestä lähtien!
Ei ole mitään saatanan kelakorttia!
Ja jos olisin päivittänyt uuden ajokortin, se olis hävinnyt 10 kertaa näinä vuosina!
Äkkiä se sormenjälkitunnistus ym. kehiin ja äkkiä!
Tämä oli muuten ihka eka kerta kun hävitin pankkikortin selvin päin, se vaan karkas taskusta, kun mulla ei ole lompakkoa, sekin hävin kännissä.
Kaikki häviäää! - pankkikorttiasi??
ap. kirjoitti:
Minulla on aina kaikki hukassa, kaukosäätimestä lähtien!
Ei ole mitään saatanan kelakorttia!
Ja jos olisin päivittänyt uuden ajokortin, se olis hävinnyt 10 kertaa näinä vuosina!
Äkkiä se sormenjälkitunnistus ym. kehiin ja äkkiä!
Tämä oli muuten ihka eka kerta kun hävitin pankkikortin selvin päin, se vaan karkas taskusta, kun mulla ei ole lompakkoa, sekin hävin kännissä.
Kaikki häviäää!Siis, sinulla on oikea pankkikortti jonka olet nyt hävittänyt, eikä automaattikortti?
Miten olet nämä vuodet pystynyt käyttämään pankkikorttiasi ilman että sinulta on kertaakaan kysytty henkkareita? Vaikka et olisi ikinä ostanut mitään yli 50 eurolla, niin jonkun verran nykyään kysytään henkilöllisyystodistusta pienemmästäkin ostosta! - tollasia olemassa?
kyllä tässä kirjoitti:
mailmassa onkin paljon ihmeteltävää :D
Kun aikansa koheltaa niin kyllä se järjestys löytyy lopulta.
Mua sapettaa tollaset itseriittoiset ihmiset.
Virheetön, kenties?Tässä toinen ihmettelijä,miten tollaset edes pysyy hengissä :D
Ai niin, ne on niitä jotka jää matkoilla lentokoneesta kun passi jäi kotiin, bussista kun lompakko unohtu, kanarialla kännissä kolkataan ja stadissa jätetään ojaan naama kuraveteen ja housut kintuissa.
Tsiisus! Äiti ja isi, auttakaa lastanne! - xxxxxxx
pankkikorttiasi?? kirjoitti:
Siis, sinulla on oikea pankkikortti jonka olet nyt hävittänyt, eikä automaattikortti?
Miten olet nämä vuodet pystynyt käyttämään pankkikorttiasi ilman että sinulta on kertaakaan kysytty henkkareita? Vaikka et olisi ikinä ostanut mitään yli 50 eurolla, niin jonkun verran nykyään kysytään henkilöllisyystodistusta pienemmästäkin ostosta!KUVATON KELAKORTTI EI KÄY HENKILÖTODISTUKSESTA! Kuvallinen kylläkin.
- koskaan
ap. kirjoitti:
Minulla on aina kaikki hukassa, kaukosäätimestä lähtien!
Ei ole mitään saatanan kelakorttia!
Ja jos olisin päivittänyt uuden ajokortin, se olis hävinnyt 10 kertaa näinä vuosina!
Äkkiä se sormenjälkitunnistus ym. kehiin ja äkkiä!
Tämä oli muuten ihka eka kerta kun hävitin pankkikortin selvin päin, se vaan karkas taskusta, kun mulla ei ole lompakkoa, sekin hävin kännissä.
Kaikki häviäää!käynyt terveyskeskuksessa? Kun ei muka KELA-korttiakaan ole...no, tosiaankin se kuvaton ei nyt auttais tähänkään hätään.
- Tiedoksi
Poliisilta saa välisikaisen henkkarin muistaakseni 40 euron korvausta vastaan. Tuon summan saat pankista kertaluontoisesti juuri henkkarin hankintaa varten. Mikäli vielä sen jälkeen ilmaannut rahaa nostamaan ilman henkkaria/henkkaria varten niin ihan turha selitää. Sampo voi hätätilanteessa tunnistaa sinut verkkotunnuksilla puhelinpalvelun kautta (konttorissa ollessasi siis), eli konttoriin vain verkkotunnareiden kanssa ja sen jälkeen kyttikselle uutta henkkaria hakemaan 40 egee taskussasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664