Maavi Kallahdessa Helsingissä on ollut hyvä hinta/laatusuhteinen pizzapaikka. Mutta nyt kun kauppa on käynyt hyvin, niin hintoja ollaan sitten nostettu!! On tainnut pojille iskeä ahneus.. no onneksi halpis paikkoja on Itä-Helsingissä vielä jäljellä, niin voi valita mistä pizzansa ostaa jatkossa!!!
Maavi nosti hintoja
9
2923
Vastaukset
- mielenkiintoista,
että vaikka minä asun muutaman sadan metrin päässä Kallahdesta vieressä Aurinkolahdessa, en ole ikinä kuullutkaan mistään "Maavista" (aika outo nimi ravintolalle, sellaiseen en kyllä menisikään!). Ja sinulle on sitten hirveän tärkeää jokin pizzan hinta, muutama sentti tai euro sinne tai tänne?
Mitä se Pave Maijanen lauloikaan "halvasta bensasta"?- Pizzaaaa...
juu jos muutama viikko sitten 3 täytteen pizza maksoi 5 euroa ja nyt 6,5 euroa.. niin onhan siinä aika prosenttikorotus.. noin ihan periaatteessa!! eikä se ole rahasta kiinni!!
- kolombo
hei kyl se on totta mut kun ne pojat tekee aamusta iltaan töitä pitäisi arvostaa sitä ja ne sanoo että ei ole heidän vika kun raaka-aineen hinnat on noussut.Mun mielestä hyvästä pitsasta pitääkin maksaa minä ainakin ostan sieltä jatkossakin koska itä-helsingin paras pitseria
- kilombo
Kyllä kyllä. Jos valitsee täytteet onnistuneesti, niin ihan kärkipizzapaikka. Tulee vähemmän nyt varmaan käytyä, kun on kallistunut, mutta tää on todella suuri bonus, että Vuosaareen saatiin edes yksi järkevä ruokapaikka. En tiedä mitä mieltä muut ootte, mutta Vuosaaressa ei ole tämän lisäksi mitään, mihin viitsisi mennä (siis muutkin ruokapaikat kuin pizzeriat mukaanlukien).
- kokeilla_gyhk
kilombo kirjoitti:
Kyllä kyllä. Jos valitsee täytteet onnistuneesti, niin ihan kärkipizzapaikka. Tulee vähemmän nyt varmaan käytyä, kun on kallistunut, mutta tää on todella suuri bonus, että Vuosaareen saatiin edes yksi järkevä ruokapaikka. En tiedä mitä mieltä muut ootte, mutta Vuosaaressa ei ole tämän lisäksi mitään, mihin viitsisi mennä (siis muutkin ruokapaikat kuin pizzeriat mukaanlukien).
huvikseen VPK:ta(vuosaarenkebabpizza.fi, eli vuosaaren legendaarisinta pizzapaikkaa. Akvaario on palvellut vuosaarelaisia jo pitkään. Parhaat pizzat ikinä! ps: kokeile pideä ja siihen lisäksi kebabliha
- pizzan harrastelija
kokeilla_gyhk kirjoitti:
huvikseen VPK:ta(vuosaarenkebabpizza.fi, eli vuosaaren legendaarisinta pizzapaikkaa. Akvaario on palvellut vuosaarelaisia jo pitkään. Parhaat pizzat ikinä! ps: kokeile pideä ja siihen lisäksi kebabliha
Maavi vie kyllä voiton pizzerioista,ainakin itä-helsingissä!!!
- On puoltilan
Pizza & kebab.. idän parhaat herkut
- Kanta-asiakas
Maavin hinnat ovat minun mielestäni kohdallaan laatuun nähden. Ennen hinnat olivatkin jopa omituisen halvat.
Hyvä lista ja ystävällinen palvelu. Kannattaa kokeilla burritoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654650Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232230Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951272
- 471159