Maavi Kallahdessa Helsingissä on ollut hyvä hinta/laatusuhteinen pizzapaikka. Mutta nyt kun kauppa on käynyt hyvin, niin hintoja ollaan sitten nostettu!! On tainnut pojille iskeä ahneus.. no onneksi halpis paikkoja on Itä-Helsingissä vielä jäljellä, niin voi valita mistä pizzansa ostaa jatkossa!!!
Maavi nosti hintoja
9
2863
Vastaukset
- mielenkiintoista,
että vaikka minä asun muutaman sadan metrin päässä Kallahdesta vieressä Aurinkolahdessa, en ole ikinä kuullutkaan mistään "Maavista" (aika outo nimi ravintolalle, sellaiseen en kyllä menisikään!). Ja sinulle on sitten hirveän tärkeää jokin pizzan hinta, muutama sentti tai euro sinne tai tänne?
Mitä se Pave Maijanen lauloikaan "halvasta bensasta"?- Pizzaaaa...
juu jos muutama viikko sitten 3 täytteen pizza maksoi 5 euroa ja nyt 6,5 euroa.. niin onhan siinä aika prosenttikorotus.. noin ihan periaatteessa!! eikä se ole rahasta kiinni!!
- kolombo
hei kyl se on totta mut kun ne pojat tekee aamusta iltaan töitä pitäisi arvostaa sitä ja ne sanoo että ei ole heidän vika kun raaka-aineen hinnat on noussut.Mun mielestä hyvästä pitsasta pitääkin maksaa minä ainakin ostan sieltä jatkossakin koska itä-helsingin paras pitseria
- kilombo
Kyllä kyllä. Jos valitsee täytteet onnistuneesti, niin ihan kärkipizzapaikka. Tulee vähemmän nyt varmaan käytyä, kun on kallistunut, mutta tää on todella suuri bonus, että Vuosaareen saatiin edes yksi järkevä ruokapaikka. En tiedä mitä mieltä muut ootte, mutta Vuosaaressa ei ole tämän lisäksi mitään, mihin viitsisi mennä (siis muutkin ruokapaikat kuin pizzeriat mukaanlukien).
- kokeilla_gyhk
kilombo kirjoitti:
Kyllä kyllä. Jos valitsee täytteet onnistuneesti, niin ihan kärkipizzapaikka. Tulee vähemmän nyt varmaan käytyä, kun on kallistunut, mutta tää on todella suuri bonus, että Vuosaareen saatiin edes yksi järkevä ruokapaikka. En tiedä mitä mieltä muut ootte, mutta Vuosaaressa ei ole tämän lisäksi mitään, mihin viitsisi mennä (siis muutkin ruokapaikat kuin pizzeriat mukaanlukien).
huvikseen VPK:ta(vuosaarenkebabpizza.fi, eli vuosaaren legendaarisinta pizzapaikkaa. Akvaario on palvellut vuosaarelaisia jo pitkään. Parhaat pizzat ikinä! ps: kokeile pideä ja siihen lisäksi kebabliha
- pizzan harrastelija
kokeilla_gyhk kirjoitti:
huvikseen VPK:ta(vuosaarenkebabpizza.fi, eli vuosaaren legendaarisinta pizzapaikkaa. Akvaario on palvellut vuosaarelaisia jo pitkään. Parhaat pizzat ikinä! ps: kokeile pideä ja siihen lisäksi kebabliha
Maavi vie kyllä voiton pizzerioista,ainakin itä-helsingissä!!!
- On puoltilan
Pizza & kebab.. idän parhaat herkut
- Kanta-asiakas
Maavin hinnat ovat minun mielestäni kohdallaan laatuun nähden. Ennen hinnat olivatkin jopa omituisen halvat.
Hyvä lista ja ystävällinen palvelu. Kannattaa kokeilla burritoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212286
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242163Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?14974- 44794
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15764Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32689