Hei,
monta vuotta vierähti uskontopalstallal, ja monia työtunteja moderaattorin hommissa. Keskustelua on ollut kaikenlaista, mutta nyt on aika seuraavan valvojan ilmoittautua tehtäviin, kun sellaiseen joltain halua löytyy.
Itselläni on elämäntilanne muuttunut niin paljon, että aikaa ei enää nettijuttuihin paljon ole. Ennen kuin saadaan uusi sefu tänne, voi edelleen olla itse mukana sopimattomien viestien valvomisessa ilmiantamalla aina jokin sääntöjenvastainen kirjoitus.
Toivottelen kaikille palstalaisille hyviä jatkoja. :) Törmäillään.
Mikimalek
Sefu lopettaa
18
1187
Vastaukset
- rasismia vastaan
olipa ikävä uutinen, mutta elämä ensin ja sefun hommat niin kauan kun ehtii. Kiitos paljon hyvästä työstä ja oikein hyvää jatkoa!
- luft
Kaikkea hyvää sinulle, mitä ikinä teetkin :)
- shomer_mitzvot
Ikävä uutinen.. Mutta parasta tulevaisuutta sinulle!
- antisemitismia vastaan
http://kuvas.net/userimages/registered/1_1187443114_208_vesimaisema.jpg
- sentimentaaliselta
mutta ei kyllä ole sitä. Muistan sen jostakin murrosikäisen jäähyväistunnelmista..(olisko sarkiaa tai jotain, korjatkaa jos tiedätte)
Erotessa
Veet syvät
päilyvät
ikävää
Puut yllä
häilyvät
syväin vetten
Mä tiedän
etten
sua enää nää
Tie luotas lähtien
hämärtää
Vain kuvat tähtien
syöpyy veteen
Niin silmäin eteen
sun silmäs jää
- tinotito(ei-kirjautunut)
toivottavasti opit tästä erilaisten näkökulmien kilpailusta ja yhteensovittamisesta jotakin.
- Minni-Matleena
Sinä olet ollut maailman paras sheriffi! Aina niin pirteä ja hauska :) Minä en ole viime kuukausina kirjoittanut tänne kovin usein, kun on ollut kaikkea muuta menoa paljon. Varmasti jatkossakin kuitenkin kirjoitan aina silloin tällöin, joskaan se tuskin ainakaan lisää kirjoittamistani, kun sinä lähdet pois. Toivottavasti palsta ei muutu kovin tylsäksi ilman sinua. Mutta tottakai muu elämä on tärkeämpää kuin jonkun nettipalstan vahtiminen! Tosi hyvää jatkoa sinulle ja saatan innostua tervehtimään jos/kun joskus törmätään :)
- Mikimalek
viesteistä tähän, kaverit. Kyllä me siellä täällä vielä törmäilemme. ;)
KTS antaa Mikille loppuarvosanaksi TÄYDEN KYMPIN!!!!
Ten points from KTS!
:o)- krisu1967
ja hyvää jatkoa
- Wansfell
Niin elämässä on joka asiassa joskus viimeinen kerta.
Olkoon tuleva elämäsi parempi kuin tähänastinen ja parantukoon päivä päivältä.
Toivoo Kuolemanlaakson kulkija Wansfell. - Mikimalek
Nyt minulla ei ole enää sheriffin oikeuksia. Nimimerkkini näkyy kyllä vielä tuolla yläkulmassa, mutta kyllä se siitä vielä poistuu. Viimeistään sitten, kun saadaan tänne joku toinen valvoja. Shomer_mitzvot, laita toki hakemusta eteenpäin! :)
- rasismia vastaan
käyt meitä joskus moikkaamassa?
- Mikimalek
rasismia vastaan kirjoitti:
käyt meitä joskus moikkaamassa?
siellä täällä toki pyörin. ;)
- shomer_mitzvot
Lähetin hakemuksen aikaisin sunnuntaina. Vielä en ole saanut vastausta, mutta odotellaan!
- Mikimalek
shomer_mitzvot kirjoitti:
Lähetin hakemuksen aikaisin sunnuntaina. Vielä en ole saanut vastausta, mutta odotellaan!
Olet ehdoton suosikkini. Hakemuksen käsittely kestää joskus useita viikkoja. Eivätköhän kuitenkin valitse sinut! :)
- tämä meidän
shomer_mitzvot kirjoitti:
"Homer Simpson" tollasta duunia meni hakemaan, eikä tosiaankaan muka löydy järkevämpiäkin vaihtoehtoja? Minni-Matleena tai Tinotito kehiin.
- Lapislazuli
se ei lopeta koskaan!Se opettaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782126Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561447Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2121299Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561172Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801150Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391079- 68996
- 64988
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125984Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy223925