Uskova1.elle
Kirjoittanut: Ilm.12:12 18.8.2007 klo 22.43
Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"
Herra Jumala teki ihmisen maantomusta ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen ja niin IHMISESTÄ TULI ELÄVÄ SIELU! Siinä sinun möykkyoppisi! Siis IHMISESTÄ TULI ELÄVÄ SIELU, ei että ihmiseen! Tajuatko "möykky" tämän?
Tämä kirjoitus loukkasi
18
463
Vastaukset
- että joku sanoo
suorat sanat hänellekkin! Ja on vain oikein, laittaa antille ja Uskova 1.llekin välillä hanttiin, kyllä he niin suuna päänä omavanhurskaudessaan kieriskelevätkin ja toisia syyllistävät ja loukkaavat.
Uskis suoltaa syytöksiä ja vääristelee koko adventismin "möykkyopiksi", hän puhuu omiaan senkun kerkiää, totuudessa pysyminen ei liene hänen parhaita avujaan?
>>>Esimerkiksi Jari Laurila ja Kuhilas ovat poistuneet palstalta Uskova 1.den häijyyden ansiosta!
Niin paljon hän Jariakin loukkasi, jopa intiimeillä asioilla.
Samoin Kuhilasta.
Että niitä kaloja saa, mitä pyytää!
Mitä tuohon uskon vapauden loukkaamiseen taas tulee, niin eiköhän täällä eniten ole adventistien uskonnon vapautta loukattu!- Niin - kenen valtuuksin!
"Hyvä että joku sanoo suorat anat hänellekin!"
Joku todelalkin -täysin nimeä vailla oleva joku!
Ja näitä "jokuja" on kaiken aikaa Uskova_1:n kimpussa - ei kirjoitusten, vaan kirjoittajan!
KUKA on käskyn antanut, mikä taho tai valta kehottaa noin henkilöön katsomaan ja alas painamaan??
Jokainen meistä tietää, ettei sellainen
OLE JEESUKSESTA LÄHTÖISIN !!!
HENKILÖHERJA EI OLE JUMALASTA LÄHTÖISIN
3. Joh. 1:10
Sentähden minä, jos tulen, muistutan hänen teoistansa, mitä hän tekee, kun pahoilla sanoilla meistä juoruaa; ja vielä siihenkään tyytymättä, hän ei itse ota veljiä vastaan, vaan estää niitäkin, jotka tahtovat sen tehdä, ja ajaa heidät pois seurakunnasta.
1. Piet. 4:17
Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset? - Ei tässä olla syytöntä
Niin - kenen valtuuksin! kirjoitti:
"Hyvä että joku sanoo suorat anat hänellekin!"
Joku todelalkin -täysin nimeä vailla oleva joku!
Ja näitä "jokuja" on kaiken aikaa Uskova_1:n kimpussa - ei kirjoitusten, vaan kirjoittajan!
KUKA on käskyn antanut, mikä taho tai valta kehottaa noin henkilöön katsomaan ja alas painamaan??
Jokainen meistä tietää, ettei sellainen
OLE JEESUKSESTA LÄHTÖISIN !!!
HENKILÖHERJA EI OLE JUMALASTA LÄHTÖISIN
3. Joh. 1:10
Sentähden minä, jos tulen, muistutan hänen teoistansa, mitä hän tekee, kun pahoilla sanoilla meistä juoruaa; ja vielä siihenkään tyytymättä, hän ei itse ota veljiä vastaan, vaan estää niitäkin, jotka tahtovat sen tehdä, ja ajaa heidät pois seurakunnasta.
1. Piet. 4:17
Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?moppaamassa, vaan antamassa vähäsen omia lääkkeitään takaisin. Ja näyttää olevan karvaita, "sano kettu pihlajan marjoista!" Eipä näytä itselläsikään nimmaria olevan!
Lue nyt tuo, mikä myöskin ON TOTTA!
>> Esimerkiksi Jari Laurila ja Kuhilas ovat poistuneet palstalta Uskova 1.den häijyyden ansiosta!
- Loukkaantua
Jos tämä on totta, niin mielestäni pitäisi ammattina toisten ihmisten loukkaamisen. Alkaa jo olla aika loukkaamatta lähimmäisiään. Jos tällä uskova loukkaajalla on hieman järkeä omasta takaa, niin todennäköisesti hän haluaa lopettaa lähimmäistensä loukkaamisen!
Ottakoon opiksi. - Ihminen on yksi ja Jumalakin
Kovasti on Uskova_1:tä ja kaikkia kristittyjä loukattu, kun on ihmistä verrattu eläimeen vain.
enemmän ihmisessä, toivon mukaan, on Jumalaa kuin eläintä.
Eläimen keho voidaan pyhittää, mutta ihmisessä on paljon muutakin, mikä tarvitsee pyhitystä.
Gal. 6:18
Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.
Fil. 4:23
Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa.
1. Tess. 5:23
Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
Filem. 1:25
Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa.
HERRAN VELJEN TODISTUS
Jaak. 3:15
Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.- Valtuutettu
Toisten kristittyjen Loukkaus oikeus. Kysyisin vain kuka tällaisia loukkaus oikeuksia myöntää?
kysyvä? - Naurettavaa
Valtuutettu kirjoitti:
Toisten kristittyjen Loukkaus oikeus. Kysyisin vain kuka tällaisia loukkaus oikeuksia myöntää?
kysyvä?Älkää nyt helvetti soikoo olko noin herkkänahkaisia !!!!!!
- joka puhuu harkiten ja
ja mikäli se hänestä riippuu, pyrkii AINA SOPUUN ja lähimäisen rakkauteen kaikkien ihmisten kanssa?
Tosiasiat puhuvat kuitenkin toista kieltä:
>>> Esimerkiksi Jari Laurila ja Kuhilas ovat poistuneet palstalta Uskova 1.den häijyyden ansiosta!
Samoin Kuhilasta.
Mitä tuohon uskon vapauden loukkaamiseen taas tulee, niin eiköhän täällä eniten ole adventistien uskonnon vapautta loukattu??? - Sitäkö?
joka puhuu harkiten ja kirjoitti:
ja mikäli se hänestä riippuu, pyrkii AINA SOPUUN ja lähimäisen rakkauteen kaikkien ihmisten kanssa?
>>> Esimerkiksi Jari Laurila ja Kuhilas ovat poistuneet palstalta Uskova 1.den häijyyden ansiosta!
Samoin Kuhilasta.
Mitä tuohon uskon vapauden loukkaamiseen taas tulee, niin eiköhän täällä eniten ole adventistien uskonnon vapautta loukattu???Eihän vanhalestaadiolainen siitä oikeaoppiseksi tule jos häntä loukataan. Eikä adventisti. Adventismi on harhaoppia ja se on tosi. Ei se siitä muuksi muutu.
joka puhuu harkiten ja kirjoitti:
Samoin Kuhilasta.
Mitä tuohon uskon vapauden loukkaamiseen taas tulee, niin eiköhän täällä eniten ole adventistien uskonnon vapautta loukattu???Koskapa tässä ketjussa kesksutellaan ei-läsnäolevista, otanpa osaa minäkin siihen sivistymättömyyteen - sentään vastuullisesti nimeä kantaen.
TIETYSTI kirkkokuntien tulee pyrkiä sopuun - ja se alkaa yksilötasolla.
Mikäli se minusta on riippunut, olen elänyt rauhassa kaikkien kanssa.
Kirjoittelusta puheen ollen, olen useaan otteeseen viime aikoina tehnyt ALOITTEEN siitä, että rakentavasti ja yhteisymmärrystä etsien kirjoittaisimme.
Ei rakenna tuollainen hölynpöly väittely.
Että muka uskonsisaret olisivat niin häijysti kirjoitelleet foorumilla, että adv.opettajat ovat joutuneet poistumaan! (Viittasit Jari Laurilaan ja Kuhilaaseen. Minulla ei ole mitään käsitystä näistä.) Mutta teet lähes mahdottomaksi rakentamisen, kun noin kaukaa
ETSIT RIIDAN AIHETTA.
En tiedä, miksi purat ja parut foorumille Uskova_1:n ja foorumin jo hylänneen Jari Laurilan välistä, ehkä skismaa. Kenties on kyse vain siitä, että tuo mies ei siedä uskovan naamataulua. Toivottavasti EI ole kyse tuosta kielletystä "henkilöön katsomisesta".
Tuli vain mieleen siitä, kun itsekin olen - viimeksi juuri eilen! - joutunut naamatauluni arvostelemisen kohteeksi. Joku oli käynyt jossain päin internettiä katsomassa, miltä näytän.
Tuollaiseen törkeyteen olisit voinut puuttua, kun noin olet huolissasi foorumin ilmapiiristä.
Oman käsitykseni mukaan, sivumennen sanoen , olen ihan hyvän näköinen mies.
Sitäpaitsi; kun mainitsemasi, sinun mielestäsi loukatut, henkilöt eivät nykyisin käytä foorumia - elleivät sitten nimettöminä - niin ei ole ollenkaan viisasta viitata heihin. Tämän päivän tilanteessa on kyllin aihetta huoleen. Noilta opettajilta tulisi vaatia, ja Jumala kyllä vaatiikin, paljon enemmän sopuisuutta kuin meiltä tavallisilta rivikristityiltä. Leivisköjen määrällä asioimisen mukaan meidät tuomitaan.
USKONVAPAUS ja sensurointi
USKON VAPAUDEN loukkaamisesta pitäisi sinun vasta viimeisenä puhua. Pitäväthän adventistit itsestään selvänä asiana, että ei-adventistit ovat laittomuuden tekijöitä ja pedon kumartajia - ja VAIN SIKSI, että eivät vietä lepopäivää samana päivänä kuin adventismissa käsketään. Tuo jos mikä on henkilöön katsomista sekä uskonvapauden KIELTÄMISTÄ!! Estää KAIKEN rakentamisen.
Tuota "sensuriointi" -pelotteluasi en alkuunkaan käsitä.
Esimerkiksi minun kirjoituksiani EI ole ollut tarvis sensuroida, vaikka rienaavista VASTAUKSISTA niin voisi päätellä. Sensijaan olen havainnut, että muutama vastaus on poistettu, ennenkuin olen edes lukemaan ehtinyt. Varmaankin on ollut liian asiaton.
Mitä tulee vihjailuusi Uskova_1 suhteen, niin ainakaan minä en ole vielä AINUTTAKAAN asiatonta viestiä häneltä havainnut, kellekään. Minun kirjoituksiini hän ei ole juurikaan vastannut, mutta olen seurannut muidenkin aloituksia.
SITEERAAN RAAMATUSTA MUUTAMIA HYVIÄ JA
R A K E N T A V I A PYRKIMYKSIÄ
Room. 7:21
Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
Room. 12:18
Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
Hepr. 12:14
Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;
2. Piet. 1:5
niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä,
2. Piet. 1:10
Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
2. Piet. 3:14
Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
1. Kor. 12:31
Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
1. Kor. 14:1
Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, mutta varsinkin profetoimisen lahjaa.
1. Kor. 14:12
Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
1. Tess. 5:15
Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.- rakentaja - entäs me
Valtuutettu kirjoitti:
kysyvä?Eiköhän lopeteta tämä kaffepaussi ja aletaan taas rakennushommat!
Tauolla tai kun ei ole mitään tekemistä - helposti aletaan henkilöitä arvostella. Mutta työ pitää lämpimänä, työ pitää puhtaana (Luuk 11:41).
Maailman alkeisvoimat viestittävät muuta, mutta todellakin hengellisen elämän lait ovat sellaiset, että työ pitää puhtaana. Vielä ehtii töihin!
Matt 20:6 -- Ja kun hän lähti ulos yhdennentoista hetken vaiheilla, tapasi hän vielä toisia siellä seisomassa; ja hän sanoi heille: 'Miksi seisotte täällä kaiken päivää joutilaina?'
7 He sanoivat hänelle: 'Kun ei kukaan ole meitä palkannut'. Hän sanoi heille: 'Menkää tekin minun viinitarhaani'. - SINÄ olet väärässä,
Sitäkö? kirjoitti:
Eihän vanhalestaadiolainen siitä oikeaoppiseksi tule jos häntä loukataan. Eikä adventisti. Adventismi on harhaoppia ja se on tosi. Ei se siitä muuksi muutu.
ja ne yli 15 ooo ooo adventistia oikeassa!
Sinä et tiedä muuta kuin, että Jumala kiduttaa luotuaan hiilihangon nokassa iankaikkisesti!
Tämäkö on se SINUN oikea oppisi, joka adventisteilta puuttuu, kun he uskovat että Jumala on rakkaus? - tuotosta, tuon toisten
Sitäkö? kirjoitti:
Eihän vanhalestaadiolainen siitä oikeaoppiseksi tule jos häntä loukataan. Eikä adventisti. Adventismi on harhaoppia ja se on tosi. Ei se siitä muuksi muutu.
syyttelyn taidon olet saanut siltä rikinhajuiselta saatanalta, jonka kerroit sänkysi päädyssä seisoneen! Etko ole vieläkään päässyt eroon tuosta tuomiohengestä ja toisten syyttelystä? Kysyn vaan?
- Tapaus Jari
AnttiVKantola kirjoitti:
Koskapa tässä ketjussa kesksutellaan ei-läsnäolevista, otanpa osaa minäkin siihen sivistymättömyyteen - sentään vastuullisesti nimeä kantaen.
Kirjoittelusta puheen ollen, olen useaan otteeseen viime aikoina tehnyt ALOITTEEN siitä, että rakentavasti ja yhteisymmärrystä etsien kirjoittaisimme.
Että muka uskonsisaret olisivat niin häijysti kirjoitelleet foorumilla, että adv.opettajat ovat joutuneet poistumaan! (Viittasit Jari Laurilaan ja Kuhilaaseen. Minulla ei ole mitään käsitystä näistä.) Mutta teet lähes mahdottomaksi rakentamisen, kun noin kaukaa
ETSIT RIIDAN AIHETTA.
En tiedä, miksi purat ja parut foorumille Uskova_1:n ja foorumin jo hylänneen Jari Laurilan välistä, ehkä skismaa. Kenties on kyse vain siitä, että tuo mies ei siedä uskovan naamataulua. Toivottavasti EI ole kyse tuosta kielletystä "henkilöön katsomisesta".
Tuli vain mieleen siitä, kun itsekin olen - viimeksi juuri eilen! - joutunut naamatauluni arvostelemisen kohteeksi. Joku oli käynyt jossain päin internettiä katsomassa, miltä näytän.
Tuollaiseen törkeyteen olisit voinut puuttua, kun noin olet huolissasi foorumin ilmapiiristä.
Sitäpaitsi; kun mainitsemasi, sinun mielestäsi loukatut, henkilöt eivät nykyisin käytä foorumia - elleivät sitten nimettöminä - niin ei ole ollenkaan viisasta viitata heihin. Tämän päivän tilanteessa on kyllin aihetta huoleen. Noilta opettajilta tulisi vaatia, ja Jumala kyllä vaatiikin, paljon enemmän sopuisuutta kuin meiltä tavallisilta rivikristityiltä. Leivisköjen määrällä asioimisen mukaan meidät tuomitaan.
USKON VAPAUDEN loukkaamisesta pitäisi sinun vasta viimeisenä puhua. Pitäväthän adventistit itsestään selvänä asiana, että ei-adventistit ovat laittomuuden tekijöitä ja pedon kumartajia - ja VAIN SIKSI, että eivät vietä lepopäivää samana päivänä kuin adventismissa käsketään. Tuo jos mikä on henkilöön katsomista sekä uskonvapauden KIELTÄMISTÄ!! Estää KAIKEN rakentamisen.
Esimerkiksi minun kirjoituksiani EI ole ollut tarvis sensuroida, vaikka rienaavista VASTAUKSISTA niin voisi päätellä. Sensijaan olen havainnut, että muutama vastaus on poistettu, ennenkuin olen edes lukemaan ehtinyt. Varmaankin on ollut liian asiaton.
Mitä tulee vihjailuusi Uskova_1 suhteen, niin ainakaan minä en ole vielä AINUTTAKAAN asiatonta viestiä häneltä havainnut, kellekään. Minun kirjoituksiini hän ei ole juurikaan vastannut, mutta olen seurannut muidenkin aloituksia.
Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.
Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;
niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä,
Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, mutta varsinkin profetoimisen lahjaa.
Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.näitä solvauksia, jopa intiimille alueille menevää halpamaista moppausta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000025251579#22000000025251579 - todisteita:
Tapaus Jari kirjoitti:
näitä solvauksia, jopa intiimille alueille menevää halpamaista moppausta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000025251579#22000000025251579 - nähden, mitä uskova 1 on
AnttiVKantola kirjoitti:
Koskapa tässä ketjussa kesksutellaan ei-läsnäolevista, otanpa osaa minäkin siihen sivistymättömyyteen - sentään vastuullisesti nimeä kantaen.
ETSIT RIIDAN AIHETTA.
Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.sanonut ja tuominnut jopa helvettiin ihmisiä pelkästään sillä perusteella jos ihminen satuu olemaan adventisti. Niin että jos sinäkin puolueettomasti näitä asioita katselet niin huomaat miten sairasta se uskova 1.en toisiin kohdistuva kaunaisuus on.
- Totuuden välttelyä, sanoo l...
Tapaus Jari kirjoitti:
näitä solvauksia, jopa intiimille alueille menevää halpamaista moppausta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000025251579#22000000025251579Mutta se linkkihän todisti jotain siitä miehestä.
Ei todistanut MITÄÄN Uskova_1:stä.
Niin olletikin on ihan kaikkien "todisteiden" laita.
Joita tuotte esiin miesraukan puolesta.
Teitä hännystelijöitä käy ihan sääliksi.
Samanlaista valehtelua, solvausta ja panettelua, kuin näiden adventistien minuun kohdistama, olen saanut esimerkiksi saatanapalvelijoilta, joita olen evankelioinut eivätkä ole halunneet tulla uskoon, joten eipä tuo uutiskynnystä ylitä.
Mutta demoneiltahan Ellen White näkynsä sai ja siksi nuo henget vaikuttavat hänen seuraajissaankin ja tulos on sitten tuota luokkaa ja niinpä Raamattu varoittaakin uskovia:
"Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä." (1Piet 5:8)
Mutta epätoivoon en adventistien suhteen vaivu, sillä koko ajan Jumala tekee työtään ja pikkuhiljaa tulee alkavat adventistienkin silmät avautua Ellenin eksytyksille ja jotkut tulevat uskoonkin.
Onhan Jumala luvannut:
"niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin." (Jes 55:11)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490