Ja jostain muusta ku pelkästä kananmunasta. Kiitos! :)
Vastaukset 6
- sinäole
et kananmunaa ängennyt pitsapohjaan??????????
ja unohda pitsat jos olet vhh-lla . kärsi ja kärsi mut silti et laihdu.- pyladee
ja höpö-höpö, ei vhh-dietillä tarvitse pitsaa unohtaa. niin ja kyllä tällä dietillä laihtuu hyvin ja elämänlaatu muuttuu paremmaksi.
pari vuotta karpattuani olen kyllä löytänyt keinot pitsan tekoon. tässäpä tosi kelpo ohje, kopsasin sen tuolta karppaus.info sivuilta. jauhoina olen käyttänyt menestyksellä myös tattaria ja juusto voi olla mitä sattuu haluamaan.
Vyötärön metsästäjän pizzapohja
yksi annos
1 prk maitorahkaa
1 pss (150g) emmental punaleima-juustoraastetta
2 kananmunaa
4 rkl vehnälesettä
3 rkl ruisjauhoja
n. 1 tl leivinjauhetta
Ainekset sekaisin ja lusikoidaan ohueksi levyksi leivinpaperin päälle pellille. Paisto 200 asteessa ensin 10 min ja sen jälkeen haluamasi täytteet päälle ja takaisin uuniin n. 10-15 min.
- T.epi
Vettä, ripaus suolaa, hiivaa, hyviä vehnäjauhoja.
Kananmunaa, yäk, lihottavaa rasvaa, HYI! - kun etsii
http://www.luontaisnetti.fi/ravitsemus_ruokaohjeet.htm
Katso myös www.karppaus.info ja sieltä reseptit - kkkkkkkkkkkkkk
viipaloi kesäkurpitsa pitkittäin ohuiksi viipaleiksi (heitä kuoripalat vex).
Suolaa viipaleet kevyesti ja odota kunnes nestettä alkaa irtoamaan ( vie parisen minuuttia),
kuivaa viipaleet talouspaperilla ja sivele öljllä.
Laita hetkeksi kuumaan uuniin, leivinpaperin päällä (älä anna palaa "korpuiksi")
Ota pelti uunista ja laita täyteet kuten tavalliseenkin pizzaan. Paista kuumassa uunissa, kunnes juusto sulaa ja näyttää nätiltä.
Tämä pizza ei tietenkään kestä nostelemista !- kurpitsasta
näin syksyisin pitsoja siis kurpitsoja heh heh..
Päälle jauhelihaa, tomaattia, juustoa ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611326Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45755Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27694
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu126693VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495