Kaikkitietävälle

Antti Kantolalle:

Antti Kantola itsestään sanoo näin:

"Minäkö riitelen?"

(Enhän minä, vaan nuo muut!)Näinkö on?

Itsehyvä fariseus taas äänessä!

Sinä puhut alentavassa sävyssä toisista Kristukseen turvaavista veljistäsi.

Olet niin itseäsi ja omaa "vanhurskauttasi" ja viisauttasi täynnä, ettei Jumalalla ole sinulle enää mitään antamista.

Lisäksi olet langennut imartelemisen syntiin toisaalla, mutta toisaalta "tapat" lähimmäisiäsi joka päivä, puhumalla heistä valheellisesti kaikkea pahaa.

Sinulla ei näytä olevan mitään tietoa kristillisestä kirkkokunnasta nimeltä Suomen adventtikirkko, vääristelet totuutta ja puhut ainoastaan siinä merkityksessä, että saisit poljettua heidät lokaan.

Mutta jos Herra on puolellamme, ei siinä yksi panettelija paljon paina, joten itsellesi siinä vai keräät niitä tulisia hiiliä pääsi päälle.

7

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen lukenut

Kantolan kirjoituksista että hän vain tietää kaiken ja adventistit hän tuomitsee kokonaan ettei heillä ole mitään toivoa jos eivät tee niinkuin hän opettaa, se ei ole mielestäni kristityn käytöstä.

Mutta jos hän luulee olevansa joku opettaja niin olkoon sitten, mutta minä en voi hyväksyä tuollaista opettajaa, joka hakee Raamatusta sieltä sun täältä lauseita joilla sitten pommittaa toisin ajattelijoita.

• OLEN LUKENUT

FARISEUS vaiko MEIDÄN VELJIEMME SYYTTÄJÄ

Kiitos siitä, että sain tunnustusta kuulumisestani fariseusten lahkoon!
        Tosin kuulun myös Jeesus nasarealaisen lahkoon, mutta me olemmekin fuusioineet nämä lahkot jo 2. pääkonferenssissa, Jerusalemissa.

Pääkonferenssissa, Sauluksen vanavedessä J.Nasaretilaisen lahkoon
        tulleet vilpittömät fariseukset VAATIVAT aivan vilpittömästi ja asiallisesti,
        että Mooseksen lakia ei pidätä hylätä - vaan täyttää:

Apt 15:5 Silloin eräät uskoon tulleet fariseukset puuttuivat asiaan ja sanoivat, että kääntyneet pakanat oli ympärileikattava ja velvoitettava noudattamaan Mooseksen lakia.
        6 Apostolit ja vanhimmat kokoontuivat käsittelemään tätä kysymystä.

Ihan asiallisesti ja kiihkottomasti heille julistettiin pääkonferenssin päätös asiassa:

Apt 15:10 Miksi te siis nyt uhmaatte Jumalaa ja panette opetuslasten harteille ikeen, jota eivät meidän isämme emmekä me itse ole jaksaneet kantaa? [Luuk. 11:46; Gal. 3:10]
        11 Mehän uskomme, että meidät pelastaa yksin Herran Jeesuksen armo, samalla tavoin kuin heidät." [Matt. 11:29; Room. 3:24; Gal. 2:16; Ef. 2:8,9].

Niin: armohan se pelasti "vanhatkin" - miksi siis laittaa uuden liiton lasten harteille sopimatonta iestä?

Nuo uskovaiset vilpittömät fariseukset hyväksyivät yhteisen päätöksen nurisematta.
        Tuommoisen yksimielisyyden oli Pyhä Henki heti valmis allekirjoittamaan !!! :

Apt 15:28 Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän kannettavaksenne pidä panna mitään taakkaa. Annamme ainoastaan nämä välttämättömät ohjeet:

Parempi ylpeillä fariseuksen lahkosta ja nasaretilaisesta lahkosta kuin ellensapatista.
        Sillä ellenSINETTI on vain tahroja paperilla. Oikea Herran sinetti sensijaan on ennemminkin vesileiman kaltainen - on verileima sisimmässä, Jeesuksen tuntemista se - molemminpuolista. Se leima tunnetaan vielä iäisyysportin tuolla puolenkin.

toinen fariseus

• FARISEUS vaiko MEIDÄN VELJIEMME SYYTTÄJÄ

Kiitos siitä, että sain tunnustusta kuulumisestani fariseusten lahkoon!
      Tosin kuulun myös Jeesus nasarealaisen lahkoon, mutta me olemmekin fuusioineet nämä lahkot jo 2. pääkonferenssissa, Jerusalemissa.

Pääkonferenssissa, Sauluksen vanavedessä J.Nasaretilaisen lahkoon
      tulleet vilpittömät fariseukset VAATIVAT aivan vilpittömästi ja asiallisesti,
      että Mooseksen lakia ei pidätä hylätä - vaan täyttää:

Apt 15:5 Silloin eräät uskoon tulleet fariseukset puuttuivat asiaan ja sanoivat, että kääntyneet pakanat oli ympärileikattava ja velvoitettava noudattamaan Mooseksen lakia.
      6 Apostolit ja vanhimmat kokoontuivat käsittelemään tätä kysymystä.

Ihan asiallisesti ja kiihkottomasti heille julistettiin pääkonferenssin päätös asiassa:

Apt 15:10 Miksi te siis nyt uhmaatte Jumalaa ja panette opetuslasten harteille ikeen, jota eivät meidän isämme emmekä me itse ole jaksaneet kantaa? [Luuk. 11:46; Gal. 3:10]
      11 Mehän uskomme, että meidät pelastaa yksin Herran Jeesuksen armo, samalla tavoin kuin heidät." [Matt. 11:29; Room. 3:24; Gal. 2:16; Ef. 2:8,9].

Niin: armohan se pelasti "vanhatkin" - miksi siis laittaa uuden liiton lasten harteille sopimatonta iestä?

Nuo uskovaiset vilpittömät fariseukset hyväksyivät yhteisen päätöksen nurisematta.
      Tuommoisen yksimielisyyden oli Pyhä Henki heti valmis allekirjoittamaan !!! :

Apt 15:28 Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän kannettavaksenne pidä panna mitään taakkaa. Annamme ainoastaan nämä välttämättömät ohjeet:

Parempi ylpeillä fariseuksen lahkosta ja nasaretilaisesta lahkosta kuin ellensapatista.
      Sillä ellenSINETTI on vain tahroja paperilla. Oikea Herran sinetti sensijaan on ennemminkin vesileiman kaltainen - on verileima sisimmässä, Jeesuksen tuntemista se - molemminpuolista. Se leima tunnetaan vielä iäisyysportin tuolla puolenkin.

• etkö sinäkään

ole Raamattua lukenut sen vertaa että tietäisit että sapatti käsky ei ole E.G.Whiten keksimä.
        Lue nyt hyvin tarkkaan Jumalan antamat 10:nen käskyä varmasti löydät sieltä kymmenestä käskystä myös Muista pyhittää lepopäivä, kirjoittikko E. White kymmeneen käskyyn sen, ja vielläpä Raamattuun, kysyn tätä?

• Jeesus ##

Ottaisi Opetuslapseikseen vihollisensa Saatan sinetin pyhittäjiä. Hesekiel:20:12: Myös sapattini minä heille, olemaan merkkinäminun ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen Herra. Joka pyhitänm heidät.

Jos Jeesus puhuu näin jo vanhalla puolella omasta kansastaan, niin koska Itse Herra on tehnyt muutoksen vihollisensa Saatan pyhitys merkille? Ikävä kyllä en löydä tätä muutosta. muualta kuin A K kirjoituksista. Näin ollen A K toimii itse Jumalana? En löydä mistään tukea, että Jeesus on ottanut oman merkkinnsä hylkääjät opetuslapsikseen? Tällaista minä en käsitä? Vieläpä Paavalikin oli kuuliainen aina mestaukseensa asti.
        Kriitikko

• Jeesus ## kirjoitti:

Ottaisi Opetuslapseikseen vihollisensa Saatan sinetin pyhittäjiä. Hesekiel:20:12: Myös sapattini minä heille, olemaan merkkinäminun ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen Herra. Joka pyhitänm heidät.

Jos Jeesus puhuu näin jo vanhalla puolella omasta kansastaan, niin koska Itse Herra on tehnyt muutoksen vihollisensa Saatan pyhitys merkille? Ikävä kyllä en löydä tätä muutosta. muualta kuin A K kirjoituksista. Näin ollen A K toimii itse Jumalana? En löydä mistään tukea, että Jeesus on ottanut oman merkkinnsä hylkääjät opetuslapsikseen? Tällaista minä en käsitä? Vieläpä Paavalikin oli kuuliainen aina mestaukseensa asti.
        Kriitikko

KERRAN TULEE AIKA - HERRA SEN TIETÄÄ

7 Kerran tulee aika -- milloin, sen Herra tietää -- jolloin yö on kirkas kuin päivä eikä ilta enää pimene. [Ilm. 21:25]

8 Silloin virtaavat Jerusalemista elämää antavat vedet. Puolet niistä juoksee itäiseen mereen, puolet läntiseen mereen kesät ja talvet, ehtymättä. [Hes. 47:1; Joel 4:18; Ilm. 22:1]

9 Sinä päivänä Herra on oleva koko maanpiirin kuningas. Hän on oleva yksi ja ainoa Jumala ja hänen nimensä ainoa, jota avuksi huudetaan. [Mal. 1:11]

10 Koko maa Jerusalemin ympärillä Gebasta etelään, Rimmoniin saakka, on muuttuva tasangoksi. Mutta Jerusalem kohoaa korkealla, ja siellä asutaan niin kuin ennen. Kaupunki tulee ulottumaan Benjamininportilta entiselle Kulmaportille asti ja Hananelintornilta kuninkaan viininpuristamolle saakka. [Ps. 48:3; Jes. 2:2; Miika 4:1 | Jer. 31:38]

11 Mikään ei enää uhkaa Jerusalemia. Siellä saadaan elää turvassa. [Mal. 3:24]

12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
        13 Sinä päivänä Herra saattaa heidät täyteen sekasortoon. He käyvät käsiksi toinen toiseensa, nostavat käden toistaan vastaan.

14 Silloin Juuda taistelee Jerusalemin rinnalla, ja ympärillä asuvien kansojen rikkaudet kootaan saaliina yhteen: kultaa, hopeaa ja vaatteita suuret määrät.
        15 Sama vitsaus on kohtaava hevosia, muuleja, kameleita ja aaseja, kaikkia eläimiä, jotka ovat noissa leireissä.

16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23]

17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6].

• etkö sinäkään kirjoitti:

ole Raamattua lukenut sen vertaa että tietäisit että sapatti käsky ei ole E.G.Whiten keksimä.
        Lue nyt hyvin tarkkaan Jumalan antamat 10:nen käskyä varmasti löydät sieltä kymmenestä käskystä myös Muista pyhittää lepopäivä, kirjoittikko E. White kymmeneen käskyyn sen, ja vielläpä Raamattuun, kysyn tätä?

Kyllä Isä tietää, ketkä Hän on johdattanut vapauteen Egyptistä ja egyptistä.

15 Muista, että itse olit orjana Egyptissä, kun Herra, sinun Jumalasi, kohotti voimakkaan käsivartensa ja johdatti sinut sieltä pois. Sen tähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää lepopäivää. [2. Moos. 6:6].

Sak 14:11-13

11 Mikään ei enää uhkaa Jerusalemia. Siellä saadaan elää turvassa. [Mal. 3:24]
        12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
        13 Sinä päivänä Herra saattaa heidät täyteen sekasortoon. He käyvät käsiksi toinen toiseensa, nostavat käden toistaan vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      824
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe