Ei se sellainen sovi että työläiset elävät liian pitkään, eläkerahastot loppuvat tätä menoa. Ei myöskään ole soveliasta ettei lääketehtaat hyötyisi työuraa päättävän duunarin sairauksista. Syökää kaikki keskiluokkaiset ja työtätekevät rutosti geenimössöä jota ruiskutetaan yötäpäivää kaikilla tunnetuilla ja tuntemattomilla kemikaaleilla, niin ette rasita eläkerahastoja, pääsette kyllä jossain vaiheessa eläkkeelle mutta suonenne ovat jo senverran töhnäiset että teidän ei tarvitse kovin pitkään roikkua lääkkeiden varassa.
Meillä hyvin toimeen tulevilla on rahaa olla ostamatta geenimössöä.
Duunareille mössöä
Rikas ja ahne
1
263
Vastaukset
- yguuoöiä
Niitä kyllä manipuloidaan siksi että tarvittaisiin vähemmän myrkkyjä.
Onko sinulle käymässä samoin kuin silloin muinoin kun kurria juotiin vain vähävaraisissa perheissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984