On vähän semmonen kuva mulla, että kotiäidille ei Visaa tms. korttia myönnetä. Onko näin?
Kotiäidille Visa?
9
1592
Vastaukset
- ¿ongelma?
Eipa juolahtanut mieleenkaan siina olevan mitaan ongelmaa!
Vaimolle otettiin automaattisesti rinnakkaiskortti.
Oli silloin kotona penskojen kanssa saamatta mistaan penniakaan!- Sammon Puhelinpankki
Katsotaanpa mitä luottojärjestelmä sanoo:
------------------
Nimi: Malliasiakas876
Tulot: 0,00 EUR
Työpaikka: xxxx CODE45: vanhempainvapaa
Ansio: CODE45
.....
TULOS: EI LUOTTOA
Voimme myöntää ainoastaan Visa Electronin, tosin
jos luottohäiriöitä löytyy, niin korttia
ei järjestelmä myönnä, siis edes Electronia.
Mahdollisesti GE Money MasterCard kortin saisit,
jenkkifirma voi myöntää kortin kelletahansa, kuten
SubPrimeja myönsivät kelle tahansa tallaajalle joka sitä älysi pyytää. - Pirssimiekkonen
Sammon Puhelinpankki kirjoitti:
Katsotaanpa mitä luottojärjestelmä sanoo:
------------------
Nimi: Malliasiakas876
Tulot: 0,00 EUR
Työpaikka: xxxx CODE45: vanhempainvapaa
Ansio: CODE45
.....
TULOS: EI LUOTTOA
Voimme myöntää ainoastaan Visa Electronin, tosin
jos luottohäiriöitä löytyy, niin korttia
ei järjestelmä myönnä, siis edes Electronia.
Mahdollisesti GE Money MasterCard kortin saisit,
jenkkifirma voi myöntää kortin kelletahansa, kuten
SubPrimeja myönsivät kelle tahansa tallaajalle joka sitä älysi pyytää.Eli säännölliset tulot tulee olla. Enkä nyt suoraan sanottuna nää mitään järkeä siinä, että otettaisiin luottokortti ilman tuloja.
Itse anoin ehkä kymmenisen vuotta sitten Visaa, ja se muistaaakseni kaatui siihen, että vaikka säännölliset tulot olikin, niin koska ei tilillä näkynyt säännöllistä talletusta kuukausittain (siihen aikaa otin palkan joka tilityksestä ja rahan pankkiin vienti oli säännöllisen epäsäännöllistä), niin eivät myöntäneet. Sen sijaan Masterin sain, enkä ole muuta loppujen lopuksi kaivannutkaan. - äippä
Sammon Puhelinpankki kirjoitti:
Katsotaanpa mitä luottojärjestelmä sanoo:
------------------
Nimi: Malliasiakas876
Tulot: 0,00 EUR
Työpaikka: xxxx CODE45: vanhempainvapaa
Ansio: CODE45
.....
TULOS: EI LUOTTOA
Voimme myöntää ainoastaan Visa Electronin, tosin
jos luottohäiriöitä löytyy, niin korttia
ei järjestelmä myönnä, siis edes Electronia.
Mahdollisesti GE Money MasterCard kortin saisit,
jenkkifirma voi myöntää kortin kelletahansa, kuten
SubPrimeja myönsivät kelle tahansa tallaajalle joka sitä älysi pyytää... muita tuloja kyllä. Kuukaudessa n. 1200e.
- Sammon Puhelinpankki
äippä kirjoitti:
.. muita tuloja kyllä. Kuukaudessa n. 1200e.
:palkkatuloja ei ole, mutta...
:.. muita tuloja kyllä. Kuukaudessa n. 1200e.
Luottojärjestelmä katsoo luottohäiriöitä (D&B
Asiakastieto) sekä näiden järjestelmien tekemää
luottoarviota. Tulot 1200 menee niin rajalla että jos aikaisempaa työhistoriaa ei ole tai se on liian
reikäistä niin et voi saada kuin Debit kortteja joissa valikoimassa on Visa Electron sekä kohta MC
Maestro. Palkkatulo on ehdotonta plussaa mutta
muut sosiaalituet eivät hyvää lupaa. Sanoisin että
tämä GE Money (http://www.gemoney.fi/) voisi
olla sinun haluamasi luottokortin myöntäjä.
Voit toki kokeilla kortin hakua American Expressiltä (AMEX) tosin Amex suomikortit ovat vain
maksuaikaa, ei mitään luottokortteja. Amex suomikorteissa velkasaldo pitää maksaa kokonaisuudessaan pois.
Diners Club kortteja nyt myönnetään teoriassa kenelle vain, mutta reikäinen luottohistoria
ei sielläkään hyvää lupaa. Pirssimiekkonen kirjoitti:
Eli säännölliset tulot tulee olla. Enkä nyt suoraan sanottuna nää mitään järkeä siinä, että otettaisiin luottokortti ilman tuloja.
Itse anoin ehkä kymmenisen vuotta sitten Visaa, ja se muistaaakseni kaatui siihen, että vaikka säännölliset tulot olikin, niin koska ei tilillä näkynyt säännöllistä talletusta kuukausittain (siihen aikaa otin palkan joka tilityksestä ja rahan pankkiin vienti oli säännöllisen epäsäännöllistä), niin eivät myöntäneet. Sen sijaan Masterin sain, enkä ole muuta loppujen lopuksi kaivannutkaan."Enkä nyt suoraan sanottuna nää mitään järkeä siinä, että otettaisiin luottokortti ilman tuloja."
Minullakin on ollut elämässä vaiheita, jolloin ei ollut säännöllisiä tuloja tai ollenkaan tuloja, mutta silloinkin Visa oli ihan välttämätön, koska käytän amerikkalaisia internet-palveluja, joita ei voi muulla tavalla maksaa. Onneksi Visaa ei otettu pois. Tulojen puuttuminen ei välttämättä tarkoita, että ei ole säästöjä. Esim. jos kerran voittaa Lotosta kunnon potin, ei sen jälkeen elämässään muita tuloja tarvitse, mutta luottokorttia kyllä. Varsinkin jos lähtee kiertämään muailmaa :)- äippä
Sammon Puhelinpankki kirjoitti:
:palkkatuloja ei ole, mutta...
:.. muita tuloja kyllä. Kuukaudessa n. 1200e.
Luottojärjestelmä katsoo luottohäiriöitä (D&B
Asiakastieto) sekä näiden järjestelmien tekemää
luottoarviota. Tulot 1200 menee niin rajalla että jos aikaisempaa työhistoriaa ei ole tai se on liian
reikäistä niin et voi saada kuin Debit kortteja joissa valikoimassa on Visa Electron sekä kohta MC
Maestro. Palkkatulo on ehdotonta plussaa mutta
muut sosiaalituet eivät hyvää lupaa. Sanoisin että
tämä GE Money (http://www.gemoney.fi/) voisi
olla sinun haluamasi luottokortin myöntäjä.
Voit toki kokeilla kortin hakua American Expressiltä (AMEX) tosin Amex suomikortit ovat vain
maksuaikaa, ei mitään luottokortteja. Amex suomikorteissa velkasaldo pitää maksaa kokonaisuudessaan pois.
Diners Club kortteja nyt myönnetään teoriassa kenelle vain, mutta reikäinen luottohistoria
ei sielläkään hyvää lupaa.Saiko joku nyt sen kuvan että olis luottotiedoissa jotain vikaa.? Mitään merkintöjä ei ole eikä ole koskaan ollut.
- Sammon Puhelinpankki
äippä kirjoitti:
Saiko joku nyt sen kuvan että olis luottotiedoissa jotain vikaa.? Mitään merkintöjä ei ole eikä ole koskaan ollut.
:luottotiedoissa ei ole merkintöjä
:Saiko joku nyt sen kuvan että olis luottotiedoissa :jotain vikaa.? Mitään merkintöjä ei ole eikä ole :koskaan ollut.
Totesinpa vain että Sampo Kortit ovat hyvin tarkkoja keille kortin myöntää. Mainitsin luottotekijöitä kuten työpaikka (ERITTÄIN TÄRKEÄ SAMMOLLE) sekä työhistoria. Jos tulot ovat pienet
sekä tulee sossussa on luottokäsittelijässä kiinni uskaltaako korttia myöntää. Myös järjestelmän
tuottamat luottoehdotukset vs toteutuneet
luottotappiot (jossa käsittelijä on tehnyt
poikkeuksen) vaikuttaa. Luottokäsittelijät näkee
kuinka paljon tappiota ovat kohelluksellaan aiheuttaneet, joten osaavat varoa miinoja
vastaisuudessa.
Suomessa Visa / MasterCard korttia tosiaan ei
jokaiselle pyytäjäle myönnetä, toisin kuin
jenkeissä edes minimi luotolla. Kiertotiennä
on tarjolla Visa Electron sekä kohta tuleva
MC Maestro kortit kansainvälisiin maksuihin.
Ainoa tapa jolla voit testata luottokelpoisuutesi on tehdä hakemus, vaikka Sammon verkkopankin kautta. Jos kieltävä vastaus tulee, bumerangiin menee vain 2.pv aikaa postitukseen jossa
kerrotaan kuinka kävi. - Kortillinen
Sammon Puhelinpankki kirjoitti:
:luottotiedoissa ei ole merkintöjä
:Saiko joku nyt sen kuvan että olis luottotiedoissa :jotain vikaa.? Mitään merkintöjä ei ole eikä ole :koskaan ollut.
Totesinpa vain että Sampo Kortit ovat hyvin tarkkoja keille kortin myöntää. Mainitsin luottotekijöitä kuten työpaikka (ERITTÄIN TÄRKEÄ SAMMOLLE) sekä työhistoria. Jos tulot ovat pienet
sekä tulee sossussa on luottokäsittelijässä kiinni uskaltaako korttia myöntää. Myös järjestelmän
tuottamat luottoehdotukset vs toteutuneet
luottotappiot (jossa käsittelijä on tehnyt
poikkeuksen) vaikuttaa. Luottokäsittelijät näkee
kuinka paljon tappiota ovat kohelluksellaan aiheuttaneet, joten osaavat varoa miinoja
vastaisuudessa.
Suomessa Visa / MasterCard korttia tosiaan ei
jokaiselle pyytäjäle myönnetä, toisin kuin
jenkeissä edes minimi luotolla. Kiertotiennä
on tarjolla Visa Electron sekä kohta tuleva
MC Maestro kortit kansainvälisiin maksuihin.
Ainoa tapa jolla voit testata luottokelpoisuutesi on tehdä hakemus, vaikka Sammon verkkopankin kautta. Jos kieltävä vastaus tulee, bumerangiin menee vain 2.pv aikaa postitukseen jossa
kerrotaan kuinka kävi.Kannattaa tehdä se hakemus suoraan eikä kysellä täällä. Itse lykkäsin hakemuksen tekoa juuri siitä syystä, että erehdyin täältä kyselemään ja sain tyrmääviä kannanottoja, sekä kaikenlaista loanheittoa johtuen siitä, etten ole ollut työelämässä, vaan ollut mm. kotiäitinä ja opiskellut ja tällä hetkellä määräaikaisessa työsuhteessa.
No hupsista vaan, visan sain heti, vaikka todellakaan en palstalaisten kriteerejä täytä monen vuoden säännöllisine tuloineen.
Itselläni menee pankkikortti umpeen vuoden lopulla ja visa electronin varassa en halua olla tämän jälkeen. Jos en olisi visaa saanut, niin olisi pitänyt ottaa miehen tilille rinnakkaiskortti, mikä taasen sitten on periaatteellinen kysymys..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683