Milka - suosittelen!

suklaahirviö

Nyt kipin kapin kaikki Citymarketin Mammuttimarkkinoille! Siellä on, kuten olemme jo tältäkin palstalta lukeneet, Milka-suklaita myytävänä. Nämä ovat käsittääkseni kampanjatuotteita, eli ovat myynnissä vain Mammuttien ajan! :(

Ihanaa suklaata! Ostin sellaisen 300 gramman Milka-levyn, jossa täytteenä oli jogurttia ja krispiä. Siis voi TAIVAS kuinka hyvää! Jos pelkäät jogurttisukaan olevan hapanta, niin pelko pois! Tämä ei ole. Ainoastaan mukavan raikasta, sopivan pehmeää.. Ja Milka-maitosuklaa siinä päällä on puhdasta paratiisia. Krispi on rapeaa, ilmavaa ja kerrankin sitä on tarpeeksi.

Tämä suklaati sopii imeskelyyn ja pureskeluun. Ihmeen ihanaa.. ostan toistekin! Hamstraan varastoon..!

20

2705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarkko_K

      Kannattaa ehdottomasti kokeilla ne muutkin maut. Minäkin tuolla omissa makuarvioissa kehuin niitä aika vuolaasti.

      • suklaahirviö

        Pakko kai on kokeilla ne muutkin Citymarketissa tarjolla olevat Milka-maut. Ainakin se keksisuklaa. Kovin montaa laatuahan siellä ei ole myytävänä.

        PAKKO on.. en voi itselleni mitään! Suuntaan Citymarkettiin tai pistän miehen viemään minut sinne (sinne on vähän matkaa täältä). Meillä mies EI muuten pitänyt Milkasta, mutta hänellä onkin sellainen aika "outo" maku, eli harrastaa kaikkia salmiakkisuklaa ja lakritsasuklaajuttuja. :) Meillä on ihan päinvastaiset suklaatimaut. Oikeastaan se on hyvä: eipä tule kiistaa suklaista, kun kumpikin syö niin omiaan, hehe.

        Kuinkahan monta Milka-levyä KEHTAISIN hamstrata.. kassalla tietysti katsovat, että ohhoh, onpas ostos. Mutta pakko on hamstrata varastoon, kun kyseessä on tuollainen Mammuttimarkkinoiden ajan vain myynnissä oleva tuote. :( Saisi Milkaa tulla Suomeen PYSYVÄSTI!


    • Green card

      Kitumarketti on kallis,hintamerkinnät hämääviä,kusetuksen maku jäänyt.En ole käynyt vuosiin.

      • suklaahirviö

        Itselläni ei ole oikein tietoa siitä, onko Cittari halpa vai kallis kauppa. Yleensä nimittäin me käytetään joko K-supermarkettia tai Prismaa.. Cittariin minut vei VAIN tuo suklaati, Milka siis! Ihme juttu kun ei sitä edes Stokkalta saa (*tyytymätöntä murinaa*). En tykkää parkkeerata Cittarissa, koska siellä parkkiruudut tuntuvat olevan tosi kitsaasti piirrettyjä. Mulla on pieni auto, muttei silti se ole helppoa aina.

        Voi Cittari siis kallis ollakin, mutta siellä on MILKAAAA..! :) Mulle se on riittävän hyvä syy mennä sinne. Niin oli namia nimittäin! Pakko saada lisää.. pian!

        Löysin kyllä tänään kaupasta Rainbow:ltakin kaksi uutuuspatukkaa: Praline ja Creme Brulee. Ne löytyi ihan K-supermarketista! Ostin niitäkin, että saan maistaa. Halpismerkitkin kyllä osaavat, en sitä sano! Ihanaa, että reinpoukin on vähän uutuuksia tehnyt.. iloksemme!


    • ......

      Minunkin oli pakko päästä Cittariin ihan vain Milkan takia. Jogurtti-suklaa kuulostaa niin ällötä, että sitä en ostanut. Sen sijaan ostin sitä missä on kolmea suklaata, tummaa-, valkeaa- ja maitosuklaata.
      Täytyy kyllä sanoa, että ihan hyvää oli, mutta ei suosikkejani. Liian äklönmakeaa. Odotin tujumpaa tummaa suklaata ja selkeää kontrastia suklaiden välillä.

      Jep. Nykyään tuntuu, että mikään muu ei mene alas yhtä hyvin kuin fazerin suklaat. Kaikissa muissa merkeissä perus-maitosuklaa tuntuu olevan liian imelää.

    • mulle :(

      Itsekin ostin Milkan jugurttisuklaata, kun sitä on niin kovasti kehuttu, mutta en ihastunut. Suklaa itsessään ei maistunut musta miltään, ja se jugurttitäyte oli liian imelää. Mutta kiva että jotkut muut tykkää. :) Mulle maistuu esim. Fazerin Lontoonrae-suklaa huomattavasti paremmin.

    • piu pou

      keksitäytteinen, levy hävis suht nopeesti.

    • kysymys.......................

      eli onko siitä jotakin suurempaa haittaa, jos syön päivässä tuommosen 300 g:n suklaalevyn? En siis kaikkea kerralla, vaan päivän mittaan mutustelen. Urheilen paljon, ja mulla on ns. herkkupäivä kaks kertaa kuukaudessa, jolloin syön suurinta herkkuani eli suklaata. En nyt tarkoita mitään painoon liittyviä haittoja, sillä mulla herkuttelu ei ole painoon vaikuttanut. Jotain muita haittoja siis? :) Milkan suklaalevyjä odottaa kaapissa ja viikonloppuna tekisi mieli toinen syödä...

      • ....................

        No maha siitä saattaa tulla kipeäksi, nopeasta sokeritasapainon vaihtelusta voi seurata huono olo ja iho voi alkaa "kukkimaan".
        Itse en kyllä pystyisi syömään noin paljon suklaata yhdessä päivässä.


      • suklaahirviö

        Hmm.. Itse olen syönyt aika ajoin suurempia määriä kuin tuo mainitsemasi 300 grammaa/päivä, ilman mitään sen suurempia seuraamuksia. No - kerran tosin tuli ripulinpoikanen.. johtunee varmaan siitä kun yleensä syön todella vähärasvaisesti enkä käytä sokeria. Sitten kun äkkiä siihen vetää monta sataa grammaa suklaatia, niin johan se ongelmaksi äityy. Mutta pieni juttuhan tuo vain oli..

        Veikkaisin että pahin, mitä voit tuosta "milkattelusta" saada on tosiaankin löysähkö vatsa, muttei sekään ole satavarmaa.

        300 grammaa ei ole niin paha juttu.. "Pahin" oma hommani lienee 800 grammaa suklaatia viikonlopun aikana. :(


    • suklaansyöjiä varten

      Näin Saksan TV:ssä ohjelman:
      http://www.wdr.de/tv/monitor/beitrag.phtml?bid=911&sid=169
      Siinä lapset Norsunluurannikolla ja muissa Afrikan valtioissa keräävät kaakaota (kuin isoja 10-15 cm:n pähkinöitä) puista aamusta iltaan, myös kokonaan ilman palkkaa. Ruoan ja nukkumapaikan ovat saaneet. Nämä lapset on kerätty kylistä väärin lupauksin vanhemmilta, luvattu teknikon koulutusta, annettu pakkotyötä.
      12-vuotiailla on selkä jo kipeä ja vahingoittunut tästä työstä. Järkevät nuoret: boikotoikaa suklaata niin kauan kunnes saatte tietää, että olosuhteet ovat muuttuneet, ja tämä ilmoitus tulee olla lastensuojelujärjestöiltä, eikä suklaatehtailijoilta, jotka hyvin tietävät nämä asiat, mutta joille omat tulot ovat Raamatun tekstiä. Missä on kansainvälinen apu näille lapsille?

      • suklaahirviö

        Suklaan suhteen aion olla itsekäs ja nauttia. Tiedän tästä orjatyöhommelista. Siitä oli kerran telkussakin dokkari. Ikävää, mutta.. minä aion edelleenkin syödä milkaa, fazeria, guyliania, kaikkia herkkuja. Ei se sillä parane, että jättäisin ne kauppaan. Tuskin noiden lasten elämä silti paratiisiksi muuttuisi. Jos eivät olisi suklaatiorjuudessa, niin olisivat jossain muussa orjuudessa. Kova on maailma - onneksi on pehmeää, suloista suklaatia, josta nauttia!


    • Milka-tuotteita

      Muistaakseni jokunen vuosi sitten oli noista milka tuotteista kauhee juttu mylläkkä - uutisissakin oli niistä, että aiheuttavat jotain tautia tai ovat haitallisia/vaarallisia. En tarkkaan muista mikä asia oli tarkkaanottaen, mutta jotain tuollaista se koski. Olin aika nuori silloin, kun tämä mylläkkä oli. Päätin, etten milka tuotteita osta, ettei tule mitään.

      Eikä tarvi sitten kenenkään alkaa kritisoimaan, että onhan jokaisessa elintarvikkeessa säilöntäaineita tms, jotka auheuttavat syöpää yms, että eihän sitä uskalla mitään syödä, jos noin ajattelee. Asiahan on näin tiedän, mutta ei sentään uutisissa asti oo tainnu olla mistään muusta tuottaja merkistä mitään tuommosta juttua?

      Muistaakos edes kukaan muu tätä Milka tuote mylläkkää?

      • merkki väärin

        Epäilenpä KOVASTI että mitään mylläkkää Milkaa koskien on ollut, koska sitä ei ole Suomessa koskaan myyty niin laajasti, että olisi uutisiin päässyt. Muistat merkin varmasti väärin.


    • Josuli

      sitten munkin porukat on ostanu sen 300g:n Milka suklaalevyn jok niillä on vieläkin kaapissa! Kävin niiden kaapilla etismässä jotain muuta, ja löysin sen avatun suklaalevyn. Ihmettelinkin että mistä sellaista saa koska ei ole mun silmiin vielä kaupoissa osunut. Taitoin siitä itselleni yhden rivin, ja täytyy sanoa että oli aivan mielettömän hyvää!!! Se oli just sellasta jossa oli keksiä ja valkoista hyvää mömmöä sisällä. En tiedä mitä se oli, ei kauhesti vaikuttanut jogurtilta. Voi olla että se oli eri suklaata kuin se suklaa mitä sä ostit. Mutta se oli tosiaan taivaallista :D Tekee mieli lisää!

      • m76etf

        Milkan luflee suklaa on ihanaa


      • milkaa
        m76etf kirjoitti:

        Milkan luflee suklaa on ihanaa

        Suomesta ei ainakaan löydy.Voisko joku kertoa saako esim. tilattua jostain.


      • diu diu
        milkaa kirjoitti:

        Suomesta ei ainakaan löydy.Voisko joku kertoa saako esim. tilattua jostain.

        Austrian Grocery nettikaupasta.


      • Milkaa
        diu diu kirjoitti:

        Austrian Grocery nettikaupasta.

        Diu diu,jos luet tämän,niin kertoisitko vielä miten paljon oli postikulut? Katsoin sivut ja näyttäis,että 28€. Jos on niin paljon,niin sitte jää kyllä tilaus tekemättä.


      • diu diu
        Milkaa kirjoitti:

        Diu diu,jos luet tämän,niin kertoisitko vielä miten paljon oli postikulut? Katsoin sivut ja näyttäis,että 28€. Jos on niin paljon,niin sitte jää kyllä tilaus tekemättä.

        päin se oli, meitä oli muutama tilaaja ja saatiin kuluja vähän jaettua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe