Salaatit kouluissa

???

Minkälaiset salaatit teillä on kouluissa? Itse olen amiksessa ja joka päivä on vaihtuvat salaatit erillisessä salaattipöydässä. Esim vihersalaattia, tomaattia, punajuurisalaattia, vaihtelee päivittäin mutta montaa eri laatua on aina tarjolla.

Muistelen aina kauhulla niitä yläaste aikoja kun se "salaatti" oli jotain lantturaaste-rusina tai kaalisekotusta.. hyi hitto!

5

2024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EvilLady

meillä on amiksessa vaihtelevaa salaattia joka päivä yleensä 2-3 eri salaattia. Eikä yleensä ollenkaan pahaa. :P

• YÖK!

koulussa on maailman kauheimmat salaatit. muuta en sano ;>

• mutta mieti tätä

Työpaikkani ruokalan kauhistus raastepöydässä on sörsseli, jossa on sekaisin banaania ja sipulia killumassa jossain öljylitkussa. Ihan järkyttävää, mutta kyllä sekin näyttää jengille maistuvan.

Söisin kiljuen lanttu/nauris/rusinasekoitusta mieluummin kuin em. yökötystä.

• tytsy91

Itse olen yhdeksännellä luokalla ja salaatti valikoima on aika vähäinen.
      Yhtä lajia salaattia ja samaa salaattia tarjotaan yleensä kahtena tai kolmena päivänä.
      Salaatit on kaiken lisäks ihan omituisia.
      Kuka haluaa syödä rusinakaalipunajuuri salaattia tai ananaspunajuurikaali salaattia?
      Ei kauheen herkullisilta näytä eikä maistu.
      Salaatista kaiken lisäksi pidän tosi paljon ja olis tosi kiva, kun salaatteja olis eri vaihtoehtoja.
      Joka kerta kyllä salaattia otan vaikka se vähän epämääräiseltä näyttäisikin.

• ovat hyviä. Joka päivä viikossa on aina erilaista salaattia. Otan itse salaattia yleensä kohtuulisen annoksen, koska salaatti on mielestäni todella hyvää ja terveellistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1707
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe