Onko synnitön elämä mahdollista?
Kyllä se on jos olet ateisti.
Onko synnitön elämä mahdollista?
29
745
Vastaukset 29
- Enk-el
Jos synnillä tarkoitetaan jotain tehtyä tahallista tai tahatonta virhettä , niin varmasti jokainen - ateistikin - on tehnyt niitä ja tulee tekemään jatkossakin.
Ateisti uskoo, ettei joudu vastuuseen virheistään ja uskova uskoo, että saa anteeksi ne vain uskomalla määrätyllä tavalla. Molemmat näkemykset ovat yhtä lailla väärässä. Raamatun mukaan ei ole mahdollista elää synnittömästi (Room 3:20,23, Gal 2:16, 3:11, 3:22).
- ollitheman
Ihmiset ovat kaikki syntisiä,on synti kerskata olevansa synnitön,me kaikki olemme syntisiä.
Kuvitelkaa Jeesus mielessäsi suojavallina saatanan hyökkäyksiä vastaan.Jumala sanoo:"Katso Jeesusta!
Katso Häntä tarkkaan! Ellet tee niin,olet usein heikko,voimaton ja altis hyökkäyksille,jotka kuluttavat hengelliset voimavarasi.Katso Jeesusta!Hän ei ole kaunis.Jeesus on uhri,joka kantoi kaiken pahuuden yllään.
Hänen harteilleen laskettiin jokainen murha ja valhe,kaikkinainen moraalittomuus ja pahuus,kaikki se homoseksuaalisuuden iljettävyys,jonka vuoksi Sodoma tuhoutui.
Jeesus kantoi kaiken tämän!" Kun katsot Jeesukseen,Jumala haluaa sinun näkevän Hänen päällään OMAN syntisi,OMAT heikkoutesi,OMAT epäonnistumisesi ja KAIKEN sen,mikä on huolestuttanut sinua!
Ne ovat Jeesuksen Kristuksen harteilla,voimattomina! Ne ovat vain entisten syntien tuhkaa,palanutta jätettä,joka hajoaa tuuleen.Kun näet ja ymmärrät tämän,synti menettää otteensa ja voimansa eikä voi vahingoittaa sinua.
Sinun syntisi ovat tuhkaa,koska Jumalan vihan ja tuomion salamat kohdistuivat Jeesuksen ruumiiseen.Kun kaikki syntimme ovat Jeesuksen harteilla ja Jumalan harteilla ja Jumalan hyvyys täyttää sisimpämme,voimme astua Jumalan kasvojen eteen tietäen,että synnillä ei enään ole valtaa meihin.
Voimme seurata verta,kun Jeesus,ylimmäinen pappimme ,kantaa sen Jumalan kasvojen eteen puolestamme ja tuhoaa ja pyyhkii täysin pois kaikki synnit.Juuri näin veri toimi,kun astuimme sen turviin.Se pyyhkii pois kaikki meitä vastaan todistavat seikat,niin että Jumalan sunnitelma voisi toteutua meidän elämässämme.
Hänen tarkoituksenaan on uudistaa meidät täydellisen viattomiksi ja saattaa meidän jumalasuhteemme sellaiseksi,kuin Aadamin ja Eevan oli Eedenin puutarhassa ennen syntiinlankeemusta.
Lainatakseni uskomattomasta kirjasta Roland Buck Enkelit puhuvat minulle,(painos 8).
Enkeli Gabrielin ilmestyttyä kirjan kirjoittajalle,Gabriel sanoi:"Kerro ihmisille,ettei heidän tule etsiä enkeleitä.Enkelit ei kuule teidän rukouksianne.Enkeli ei ota vastaan ylistystänne.Enkeli ei voi asua teissä.
Mutta teillä on YKSI,joka on suurempi kuin kaikki enkelit ja HÄN halajaa teidän rukouksianne.Hän kutsuu teitä palvomaan itseään eikä Hän koskaan hylkää teitä.Etsikää Häntä,Jeesusta!!!*
Rauhaa teille kaikille ihmisille,muistakaa! miettikää mitä kaikkea Jeesus on tehny meidän hyväksi!
Lähde.Enkelit puhuvat minulle Roland Buck(Edelleen maailman ainutlaatuisimpia dokumentteja enkelimaailman ilmestymisestä maan päällä.
Kannattaa lukea,kirjassa on VOIMAA!!! - OttoPetteri
Synnitön elämä on ihan mahdollista! Kun ei usko noihin eri uskonlahkojen kirjoihin ja tarinoihin, niin ei niistä tarvitse välittää.
Erilaiset uskonnot ja lahkojen väki yrittää kovasti väittää muuta ja vetoavat niihin itsensä kirjoittamiin kirjoihin (Mormonin kirja, Koraani, Raamattu, ja mitä niitä onkaan...) ja siellä oleviin asioihin. Vaan eivät kuitenkaan pysty edes keskustelemaan siitä, kenen kirja on oikeassa; Jotkut antavat luvan kivittää lähimmäisiä hengiltä, toiset kieltävät kahvinjuonnin ja eräs mm. ihmisen elämän pelastamisen.
Minä olen synnitön mutta en siltikään - tai siksi - ole rikollinen tai paha lähimmäiselle, vaikka uskonlahkolaiset ovatkin omineet kokonaan itselleen määritelmän, että vain uskoon seonnut voi olla hyvä ihminen.
Asiaa ei muuta miksikään erilaiset uskovaisten kirjoittamat lainaukset omista tarinoistaan. Väittämät ovat ihan yhtä upeita, kuin P-Korean pressan Ping-Pong-Pil´in väitteet, että asiat siellä ovat hyvin...Ja yhtä uskottavia...
>>Onko synnitön elämä mahdollista?
Kyllä se on jos olet ateisti.- aina vaan
Tämä tosin vaatii jonkin verran älyllistä kapasiteettia ja sen asian tajuamisen, ettei edes ole olemassa mitään sellaista asiaa kuin synti. Pahoittelen kovasti ja syvästi puolestanne, että teiltä ei löydy sitä älyllistä kapasiteettia tämän näinkin yksinkertaisen asian tajuamiseen.
Emme enää elä pimeällä keskiajalla, jossa näitä "syntisiä" polteltiin ihan liukuhihnalla rovioilla. Tervetuloa sieltä pimeältä keskiajaltanne ihan tänne nykyaikaan, jos vain se älyllinen kapasiteetti riittää. Synti on vain ja ainoastaan krisseleiden keksimä ikioma käsite, jolla ei ole yhtään mitään tekemistä minkään todellisen kanssa.
Ja minä olen muuten ollut koko 50-vuotisen elämäni täysin synnitön.- ollitheman
vai että synnitön...ei sitten mitään jakoo.Sinä olet sitä samaa vanhaa-aatamia niinkun me kaikki muutkin jossa synti vaan asuu !! sille ei voi yksin ihminen yhtään mitään.Siksi on meillä on Jumalan armo!
- humanis+i
Jos syntiä on kaikki kiva, niin synnitön elämä ei ole mahdollista. ;) Mutta jos syntiä on vain se mitä tekee vahingoittaakseen toisia, siis pahanteko, niin kyllä syntiä voi mielestäni välttää - ateistikin.
Synti on se, että ei usko Jeesukseen. Ateisti ei näin ollen voi elää synnittömästi (Joh 16:7-9).
"Kaikki mikä ei ole uskosta (Jeesukseen) on syntiä" (Room 14:23).
Jotta ihminen voisi tehdä jotakin, joka ei ole syntiä, on hänen ensin tultava uskoon Herraan Jeesukseen Kristukseen. Ennen sitä hän elää synnissä (Ef 2:1-3, Kol 3:5-7). Hän kun elää ilman Jumalaa ja ilman Kristusta maailmassa (Ef 2:12). Elämä ilman Kristusta on Jumalan tahdon vastaista (1 Joh 3:23) ja on näin ollen syntiä. Suurin synti on siis se, että ihminen ei usko Jeesukseen ja elää ilman Häntä.
Vasta uskoon tulon jälkeen voidaan kysyä mikä on syntiä ja mikä ei (1 Tim 1:9-10).- mutta...
jaikal kirjoitti:
Synti on se, että ei usko Jeesukseen. Ateisti ei näin ollen voi elää synnittömästi (Joh 16:7-9).
"Kaikki mikä ei ole uskosta (Jeesukseen) on syntiä" (Room 14:23).
Jotta ihminen voisi tehdä jotakin, joka ei ole syntiä, on hänen ensin tultava uskoon Herraan Jeesukseen Kristukseen. Ennen sitä hän elää synnissä (Ef 2:1-3, Kol 3:5-7). Hän kun elää ilman Jumalaa ja ilman Kristusta maailmassa (Ef 2:12). Elämä ilman Kristusta on Jumalan tahdon vastaista (1 Joh 3:23) ja on näin ollen syntiä. Suurin synti on siis se, että ihminen ei usko Jeesukseen ja elää ilman Häntä.
Vasta uskoon tulon jälkeen voidaan kysyä mikä on syntiä ja mikä ei (1 Tim 1:9-10).sanotaan sitten, että ateistikin voi olla hyvä ihminen - ja uskovainenkin voi olla paha
mutta... kirjoitti:
sanotaan sitten, että ateistikin voi olla hyvä ihminen - ja uskovainenkin voi olla paha
Ateisti voi olla erittäin hieno ja hyvä ihminen.
Mutta, kukaan ihminen ei ole niin hyvä, että oman hyvyytensä tähden tulee Jumalan hyväksymäksi.
Kaikki ihmiset ovat syntisiä Pyhän Jumalan edessä ja tarvitsevat Jeesuksen Kristuksen armon ja anteeksiantamuksen. Vain Jeesus voi antaa meille synnit anteeksi ja tehdä meistä Jumalalle kelpaavia.
Jos uskovainen on paha, niin voidaan asettaa suuri kysymysmerkki ja kysyä onko hän todella uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen. Niin kutsuttuja nimikristittyjä kun on paljon Suomen maassa. Uskossa oleva ihminen on uudestisyntynyt Jumalan lapsi eikä hänen tulisi antaa sellaista vaikutelmaa ulkopuolisille että on paha (1 Joh 3:1-10).- humanis+i
jaikal kirjoitti:
Ateisti voi olla erittäin hieno ja hyvä ihminen.
Mutta, kukaan ihminen ei ole niin hyvä, että oman hyvyytensä tähden tulee Jumalan hyväksymäksi.
Kaikki ihmiset ovat syntisiä Pyhän Jumalan edessä ja tarvitsevat Jeesuksen Kristuksen armon ja anteeksiantamuksen. Vain Jeesus voi antaa meille synnit anteeksi ja tehdä meistä Jumalalle kelpaavia.
Jos uskovainen on paha, niin voidaan asettaa suuri kysymysmerkki ja kysyä onko hän todella uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen. Niin kutsuttuja nimikristittyjä kun on paljon Suomen maassa. Uskossa oleva ihminen on uudestisyntynyt Jumalan lapsi eikä hänen tulisi antaa sellaista vaikutelmaa ulkopuolisille että on paha (1 Joh 3:1-10).Ateisti voi siis pyrkiä hyvään, ja kuitenkin hän joutuu helvettiin, koska ei usko jumalaaan. Uskovainen taas pelastuu, elipä miten tahansa. Koska usko Jeesukseen pyhittää koko elämän, on siis pelastuvien joukossa tuosta vain. Ja epäusko taas vie tuomiolle, vaikka olisikin syytön. Minun on vaikea uskoa jumalaan joka olisi niin epäoikeudenmukainen. Tosin minun on vaikea uskoa jumalaan ylipäätään, mutta se on jo toinen juttu.
humanis+i kirjoitti:
Ateisti voi siis pyrkiä hyvään, ja kuitenkin hän joutuu helvettiin, koska ei usko jumalaaan. Uskovainen taas pelastuu, elipä miten tahansa. Koska usko Jeesukseen pyhittää koko elämän, on siis pelastuvien joukossa tuosta vain. Ja epäusko taas vie tuomiolle, vaikka olisikin syytön. Minun on vaikea uskoa jumalaan joka olisi niin epäoikeudenmukainen. Tosin minun on vaikea uskoa jumalaan ylipäätään, mutta se on jo toinen juttu.
Raamatun ilmoituksen mukaan kaikki ihmiset ovat hukkumassa kadotukseen koska ovat syntisiä (Room 3:23). Jumala lähetti Poikansa pelastamaan hukkuvia ihmisiä (Joh 3:16). Jeesus on personoitu Pelastus (Jes 43:11, Matt 1:21-23, Ap.t 4:12, 13:47). Ihmiset, jotka eivät ota vastaan pelastusta Jeesuksessa Kristuksessa, hukkuvat ikuiseen kadotukseen (Joh 1:12, Ilm 20:15, Mark 16:16). Se tarkoitta sitä, että ihminen joutuu pois Jumalan yhteydestä ja läsnäolosta. Jumala on Rakkaus (1 Joh 4:8). Siis ihminen joutuu pois Rakkaudesta ikuisesti. Tämä on kauhea kohtalo jokaiselle, joka joutuu kadotukseen. Tästä Jeesus tuli pelastamaan sinua ja minua.
Siis, me olemme hukkumassa kadotukseen. Jumala laski taivaasta alas Pelastuksen, Poikansa Jeesuksen Kristuksen. Jeesus kutsuu ihmisiä luokseen sisälle pelastukseen. Ne ihmiset, jotka kieltäytyvät tulemasta Jeesuksen luokse ja antamasta pelastaa itsensä, (Ap.t 2:40) hukkuvat. He eivät itse asiassa huku sen vuoksi, että ovat hukkumassa vaan siksi, että kieltäytyvät ottamasta vastaan Jumalan antamaa Pelastusta.
Ajattele tilannetta jossa sinä näet veden varaan joutuneen miehen. Tiedät varmuudella että tämä mies on hukkumassa. Tulet veneellä hänen luokseen ja ojennat kätesi ja pyydät ottamaan siitä kiinni ja lupaat pelastaa hänet ja vetää veneeseen. Hukkuva kieltäytyy, koska ei hyväksy SINUA pelastajaksi. Ehkä hän vielä luottaa omiin voimiinsa. Olet kuitenkin ainut ihminen, joka voi hänet pelastaa. Koska hän ei hyväksy sitä, että SINÄ hänet pelastat, niin hän hukkuu. Miksi hän hukkui? Siksikö. että oli hukkumassa vai siksikö, että kieltäytyi antamasta pelastaa itsensä? Pelastushan oli tarjolla. Tästä on kysymys kun puhutaan Jeesuksesta ja meistä hukkuvista ihmisistä.
Ota Pelastus vastaan Jeesuksessa Kristuksessa ja olet pelastettu.
"Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa (Pelastuksessa) ovat" (Room 8:1).- mutta...
jaikal kirjoitti:
Raamatun ilmoituksen mukaan kaikki ihmiset ovat hukkumassa kadotukseen koska ovat syntisiä (Room 3:23). Jumala lähetti Poikansa pelastamaan hukkuvia ihmisiä (Joh 3:16). Jeesus on personoitu Pelastus (Jes 43:11, Matt 1:21-23, Ap.t 4:12, 13:47). Ihmiset, jotka eivät ota vastaan pelastusta Jeesuksessa Kristuksessa, hukkuvat ikuiseen kadotukseen (Joh 1:12, Ilm 20:15, Mark 16:16). Se tarkoitta sitä, että ihminen joutuu pois Jumalan yhteydestä ja läsnäolosta. Jumala on Rakkaus (1 Joh 4:8). Siis ihminen joutuu pois Rakkaudesta ikuisesti. Tämä on kauhea kohtalo jokaiselle, joka joutuu kadotukseen. Tästä Jeesus tuli pelastamaan sinua ja minua.
Siis, me olemme hukkumassa kadotukseen. Jumala laski taivaasta alas Pelastuksen, Poikansa Jeesuksen Kristuksen. Jeesus kutsuu ihmisiä luokseen sisälle pelastukseen. Ne ihmiset, jotka kieltäytyvät tulemasta Jeesuksen luokse ja antamasta pelastaa itsensä, (Ap.t 2:40) hukkuvat. He eivät itse asiassa huku sen vuoksi, että ovat hukkumassa vaan siksi, että kieltäytyvät ottamasta vastaan Jumalan antamaa Pelastusta.
Ajattele tilannetta jossa sinä näet veden varaan joutuneen miehen. Tiedät varmuudella että tämä mies on hukkumassa. Tulet veneellä hänen luokseen ja ojennat kätesi ja pyydät ottamaan siitä kiinni ja lupaat pelastaa hänet ja vetää veneeseen. Hukkuva kieltäytyy, koska ei hyväksy SINUA pelastajaksi. Ehkä hän vielä luottaa omiin voimiinsa. Olet kuitenkin ainut ihminen, joka voi hänet pelastaa. Koska hän ei hyväksy sitä, että SINÄ hänet pelastat, niin hän hukkuu. Miksi hän hukkui? Siksikö. että oli hukkumassa vai siksikö, että kieltäytyi antamasta pelastaa itsensä? Pelastushan oli tarjolla. Tästä on kysymys kun puhutaan Jeesuksesta ja meistä hukkuvista ihmisistä.
Ota Pelastus vastaan Jeesuksessa Kristuksessa ja olet pelastettu.
"Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa (Pelastuksessa) ovat" (Room 8:1).jos olisin, tarttuisin toki ojennettuun käteen. En siis ole kieltäytymässä avusta siksi että avun tarjoaja olisi väärä (kukapa Jeesuksesta sitä mieltä voisi olla?) vaan siksi että en kaipaa apua.
mutta... kirjoitti:
jos olisin, tarttuisin toki ojennettuun käteen. En siis ole kieltäytymässä avusta siksi että avun tarjoaja olisi väärä (kukapa Jeesuksesta sitä mieltä voisi olla?) vaan siksi että en kaipaa apua.
Jumalan Sanan, Raamatun ilmoituksen, niin olet hukkumassa ja tarvitset pelastua. Ja vaikka et uskoisikaan, ei Jumalan totuus siitä miksikään muutu. Tämä on vakava asia. On kysymyksessä ikuisuus ja sinun elämäsi, se ainut. Ei siis ole kysymyksessä sata miljardia vuotta, vaan IKUISUUS. Ja Ikuisuus ei lopu koskaan.
Huuda avuksesi Herran Jeesuksen Kristuksen nimeä.
Hän rakastaa sinua ja pelastaa sinut.- mutta...
jaikal kirjoitti:
Jumalan Sanan, Raamatun ilmoituksen, niin olet hukkumassa ja tarvitset pelastua. Ja vaikka et uskoisikaan, ei Jumalan totuus siitä miksikään muutu. Tämä on vakava asia. On kysymyksessä ikuisuus ja sinun elämäsi, se ainut. Ei siis ole kysymyksessä sata miljardia vuotta, vaan IKUISUUS. Ja Ikuisuus ei lopu koskaan.
Huuda avuksesi Herran Jeesuksen Kristuksen nimeä.
Hän rakastaa sinua ja pelastaa sinut.minusta on parempi ettei usko mihinkään eikä kehenkään. Itseeni toki uskon, eihän elämästä muuten mitään tulisi.
Ei kai ihminen silti hukkumassa ole vaikka uskoisikin raamatun sanaan. Olen tavannut ihan fiksujakin uskovaisia. - ollitheman
mutta... kirjoitti:
minusta on parempi ettei usko mihinkään eikä kehenkään. Itseeni toki uskon, eihän elämästä muuten mitään tulisi.
Ei kai ihminen silti hukkumassa ole vaikka uskoisikin raamatun sanaan. Olen tavannut ihan fiksujakin uskovaisia.hyvä juttu,että on sellainen olo, että ei kaipaa apua :(,rukoile että Jeesus valottaa sinulle omaa tilaasi.Itse joskus koin samaa ja sain nähdä järkyttävän näyn ,jossa kävelin mädässä puutalossa ,joka oli täynnä kaikkea iljettävyyden henkiä,talo kuvaa ihmistä ja se mitä siellä sisällä talossa oli kuvasi sitä sielua mitä me ihmiset olemme sen takia kun syntiinlankeemus on tapahtunut.Sielunvihollisemme koittaa aina saada kaiken näyttämään viattomalta itsessä ja saamaan tuntemaan itsesi puhtaaksi.Näin kuitenkaan ei ole.Paholainen yrittää ylläpitää sitä tuntoa että ei tarvitse pelastajaa,hän haluaa vain tappaa ihmisen ja viedä mukanaan ikuiseen helvettiin ja näin maalaa mielikuvat kauniiksi tauluiksi.Se on vakava asia!Rukoilen puolestasi!
Rukoiltuani Jeesukselta että saisin valoa niin seuraava yö oli tuota näkyä.Se ei ollut unta vaan jotain karmeeta mikä paljastui tämän kauniin taulun takaa. - mutta...
ollitheman kirjoitti:
hyvä juttu,että on sellainen olo, että ei kaipaa apua :(,rukoile että Jeesus valottaa sinulle omaa tilaasi.Itse joskus koin samaa ja sain nähdä järkyttävän näyn ,jossa kävelin mädässä puutalossa ,joka oli täynnä kaikkea iljettävyyden henkiä,talo kuvaa ihmistä ja se mitä siellä sisällä talossa oli kuvasi sitä sielua mitä me ihmiset olemme sen takia kun syntiinlankeemus on tapahtunut.Sielunvihollisemme koittaa aina saada kaiken näyttämään viattomalta itsessä ja saamaan tuntemaan itsesi puhtaaksi.Näin kuitenkaan ei ole.Paholainen yrittää ylläpitää sitä tuntoa että ei tarvitse pelastajaa,hän haluaa vain tappaa ihmisen ja viedä mukanaan ikuiseen helvettiin ja näin maalaa mielikuvat kauniiksi tauluiksi.Se on vakava asia!Rukoilen puolestasi!
Rukoiltuani Jeesukselta että saisin valoa niin seuraava yö oli tuota näkyä.Se ei ollut unta vaan jotain karmeeta mikä paljastui tämän kauniin taulun takaa.eikö sinun kannattaisi ennemmin rukoilla niiden puolesta, joilla on todellinen hätä? Minulla ei ole.
- ollitheman
mutta... kirjoitti:
eikö sinun kannattaisi ennemmin rukoilla niiden puolesta, joilla on todellinen hätä? Minulla ei ole.
1:24 Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,
1:25 vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,
1:26 niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
1:27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.
1:29 Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa
1:30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,
1:31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
1:32 Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.
1:33 Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta. - mutta...
ollitheman kirjoitti:
1:24 Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,
1:25 vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,
1:26 niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
1:27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.
1:29 Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa
1:30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,
1:31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
1:32 Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.
1:33 Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.mihin ne liittyvät, on jo vaikeampi kysymys
- ollitheman
mutta... kirjoitti:
mihin ne liittyvät, on jo vaikeampi kysymys
syntiin lankeemukseen,jokainen meistä on langennut sielu sille ei voi mitään ja meidän tarvitsee ottaa vastaan pelastus.
http://www.tsasouna.net/syntiinlankeemus_ja_sen_seuraamukset.htm - mutta...
ollitheman kirjoitti:
syntiin lankeemukseen,jokainen meistä on langennut sielu sille ei voi mitään ja meidän tarvitsee ottaa vastaan pelastus.
http://www.tsasouna.net/syntiinlankeemus_ja_sen_seuraamukset.htmihan omin avuin: olen valikoiden lukemallla tehnyt pääni itse; mene ja tee sinä samoin.
- ollitheman
mutta... kirjoitti:
ihan omin avuin: olen valikoiden lukemallla tehnyt pääni itse; mene ja tee sinä samoin.
kukaan voi pelastaa itseänsä! :/.Ajattele jos sä oot siä vedessä hukkumaisillaan niin miten sä pelastat itsesi sieltä.
- ollitheman
mutta... kirjoitti:
ihan omin avuin: olen valikoiden lukemallla tehnyt pääni itse; mene ja tee sinä samoin.
että Jeesus näyttää sinulle hänen silmistä oman näkökulmasi.Hän vastaa sinulle,siihen voit luottaa.Silloin saat vastauksen siihen miksi sinä,minä ja me muut tarvitsemme pelastajaa.
- "Mutta
ollitheman kirjoitti:
että Jeesus näyttää sinulle hänen silmistä oman näkökulmasi.Hän vastaa sinulle,siihen voit luottaa.Silloin saat vastauksen siihen miksi sinä,minä ja me muut tarvitsemme pelastajaa.
kun Jumalan valtaistuin on kaadettu kumoon, kapinallinen tunnustaa, että hänen on omin käsin luotava se järjestys, oikeus ja yhtenäisyys, jota hän turhaan haki elämästään" (Albert Camus) Vaatimus on tietenkin kova, ja siksi monet hakevat lohtua uskonnosta. On kuitenkin turha etsiä lohdutusta sieltä mistä sitä ei löydä; minä olen jopa sitä mieltä että ei ylipäätäään pidä etsiä lohdututa. Sillä minä haluan katsoa asioita suoraan, kovassa valossa.
- mutta...
ollitheman kirjoitti:
kukaan voi pelastaa itseänsä! :/.Ajattele jos sä oot siä vedessä hukkumaisillaan niin miten sä pelastat itsesi sieltä.
minä en tällä hetkellä ole vedessä, saati hukkumaisillani.
- TMal
Syntiä on se, mikä poikkeaa Pyhän Hengen vaikuttamasta elämästä. Se on enemmän tai vähemmän vahingollista itselle ja muille.
Periaatteessa on mahdollista elää ilman syntiä.
Elihän Jeesuskin, vaikkei juossut joka puolella yhtäaikaa auttamassa jokaista ihmistä.
Käytännössä en usko, että kukaan siihen kovin
pitkään elämässään pystyy - varsinkin, kun
ihmiset aloittavat elämänsä pieninä ja ymmärtämättöminä. kaikki ovat syntisiä ja jos on ateisti hukkuu niihin.
- ddjh
rtyhdrdu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661411
- 1151068
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37855Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.13833Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54745En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56731- 70718
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33674Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle25669- 70661