Elikkäs.. Olisiko ehdotuksia mitä tekis broilerinkoivista jotka ovat jo kertaalleen valmistettu uunissa. Ihan tavallinen kaupan marinadi.
Nii ja sitä vielä että voisiko síitä valmistaa kanaviillokkia? Olisiko jotain hyvää ohjetta? Sen tiedän että siihen tulee sitruunan mehua, mutta voisiko sen jotenkin korvata sitruunapippurilla?
Kaikki ehdotukset tervetulleita! Maistuu jo puulle pelkät uunikoivet; UUTTA KEHIIN!"!
Mitä Broilerinkoivista??
4
611
Vastaukset
- voi valmistaa
kanaviillokkia, siihen tarvitaan kanaa ja sitä pitää keittää tietty aika. Broilerin koivet kannattaa syödä sellaisenaan.
- salaattia
keitä vaiks riisiä,herne-maissi-paprikaa ja riivi kananpalat joukkoon.Sopivat mausteet ja soosi perään,kyl luulis kelpaavan.Ja miksei vois kanakastiketta tehdä,ihan viillokiks en sanois,mutta hyvä vaalee kastikepohja mihin mausteeks currya ja sitruunaa.Itte oon tehnyt ja ihan armottoman hyvää riisin kera.
- juuri näin
Itse laitan salaattiin lisäksi suikaleita aurinkokuivatusta tomaatista, mahdollisesti oliiveja ja joskus kevytfetaa. (suolakiintiön maksimointi)
Myös esim. kirpeä omena sopii hyvin. Soossina
käy ihan balsamicosta ja öljystä yrteistä värkätty versio, mutta bravuurini on valmis pippurinen salaatinkastike, jota ainakin K-ryhmän myymälöissä on tarjolla. Nopean kokin pelastus.
Niin ja yleensä käytän riisin tilalla pientä pennepastaa tai esim. kirjavaa simpukkapastaa, joka antaa salaattiin myös mukavan ilmeen.
- .............
Joskus kun kaupasta saa tosi halvalla marinoituja broilerinkoipia niin sen sijaan että paistaisin ne uunissa niin huuhtelen pois marinadin ja keitän koivet. Sitten perkaan lihat talteen, siivilöin liemen ja annan jäähtyä niin että ylimääräisen rasvan voi kuoria pinnalta pois. Liemestä saa hyvän soppapohjan "kanakeitolle". Sipulia, juureksia, riisiä, mausteita maun mukaan, loraus kermaa ja ne peratut broilerin lihat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835