Savustettua hirvelihaa

mazzoo

Kerrans sain lahjaksi savustettua hirvelinhaa vakuumipakkauksessa. En tullut ottaneksi ylös tuotteen tekijää. Onko tietoa, mistä tätä suurta herkkua saa?

5

1149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotissööri

Lihansavustamo Pekka Pajuniemi
      42040 TALMA
      puh.0207924240

palvaa ja savustaa sinne lähetetyt lihat. Heillä on myös omia tuotteita. Katsopa

www.pajuniemi.fi

• mazzio

Eipä ole hirvenlihaa tarjolla.

• Luulisin
        mazzio kirjoitti:

Saattaa olla, ettei juuri millään lihanjalostusliikkeellä ole jatkuvasti tarjolla hirveä savustettuna tai muutenkaan. Mitäpä siitä herkusta silloin nettisivuilla hölisemään! Tuotetta saattaa silti saada, kun vain osaa kysäistä oikeaan aikaan.

Monikin piensavustamo savustaa asiakkaan lihoja tilauksesta. Niin varmaan Pajuniemikin (vaikka ei ihan niitä pienimpiä lienekään).

Minäpoika pääsen hirvenlihan suhteen helpolla. Vaimo käy metsällä. Ei ammu, mutta haukkuu. Kolmisen vuosikymmentä on käynyt metsällä joka syksy. Raahaa sitten kotiin muovisäkillisiä ja -kassillisia selkä vääränä. Minun osuuteni jää paloitteluun (apuna) ja lihamyllyn vääntämisen. Ja syömiseen.

Ñam ñam!

• rotissööri
        mazzio kirjoitti:

kyllä se hirvi pitää itse käydä metsästä kaatamassa. Sitten sen voi lähettää Pajuniemelle savustettavaksi.

• kyllä saa
        Luulisin kirjoitti:

Saattaa olla, ettei juuri millään lihanjalostusliikkeellä ole jatkuvasti tarjolla hirveä savustettuna tai muutenkaan. Mitäpä siitä herkusta silloin nettisivuilla hölisemään! Tuotetta saattaa silti saada, kun vain osaa kysäistä oikeaan aikaan.

Monikin piensavustamo savustaa asiakkaan lihoja tilauksesta. Niin varmaan Pajuniemikin (vaikka ei ihan niitä pienimpiä lienekään).

Minäpoika pääsen hirvenlihan suhteen helpolla. Vaimo käy metsällä. Ei ammu, mutta haukkuu. Kolmisen vuosikymmentä on käynyt metsällä joka syksy. Raahaa sitten kotiin muovisäkillisiä ja -kassillisia selkä vääränä. Minun osuuteni jää paloitteluun (apuna) ja lihamyllyn vääntämisen. Ja syömiseen.

Ñam ñam!

Joulun aikaan savustettua hirvenlihaa menee liikelahjana. En tiedä valmistajaa. Tuote on erinomainen. On sinänsä tyypillistä härmäläistä meininkiä, että hirviä kaadetaan tuhansittain, mutta sillä ei osata rahastaa kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      87
      6549
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4656
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4367
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4101
    5. 57
      3607
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3098
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2808
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      38
      2404
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      205
      2208
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46