Mistä löytäisin tämäb kappaleen, halausin sen soittoääneksi puhelimeeni olisko jollain jotain sivua tiedossa tai jos sollain on tämä biisi itsellään niin olisin hyvin iloinen jos vaikka voisi lähettää sen mulle sähköpostina, osoitteeni on [email protected]. Kiitokset kaikille jotak yrittävät ja auttavat mua!
Vastaukset 3
- lue
aiempia vastauksia kysymyksiisi. Löysin tämän Googlella antamillasi tiedoilla, nyt voisit itsekin tehdä jotain.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=671&posting=22000000029315014Sulleppa tiedoksi että olen tehnyt vaikka mitä tätä kappaletta etsiessäni ja mä en kappaleen lyriikoill tee mitään jos haluun itse kappaleen, joten aika aiheeton viesti toi oli...Taita olla jonkin näköinen k.... ottassa kun tarvii tollai vastata, mutta hyvää viikonloppua kuitenkin!
- crop over
en tunne tota biisiä, mutta trinijunglejuice.com ja toronto-lime.com julkaisee ilmaisia kokonaisia biisejä barbadokselta.. niistä voi yrittää jollain softalla tms. tehdä soittoääniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291344
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581033Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va186562- 43549
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68528- 71523
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20486- 38483
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39481