mutrusuu miehet

Terva-Leijona-M

Ovatko mutrusuu miehet alistettuja häviäjiä vai varuiellaan olevia todellisen luonteensa peittäviä pelureita.
Tietämätön kysyy ?

5

611

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gandalf Rosoinen

En halua kertoa

• crocoodiile

Voisitko valaista mitä tarkoittaa mutrusuu, kun tieteen nimissä puhutaan? :D

• Stafroty

on heistä sellaisen tehnyt. Itseni opetettiin häpeämään, nurkkaan jne. ja se sai olon todella varautuneeksi. Kuin myös se, että ihmisistä puhuttiin pahaa selän takana, se sai myös tunteen, että myös minusta puhuttiin seläntakana jne.
      ihminen pelkää tulevansa hylätyksi, mollatuksi miksi vain, ja on jo ennalta siksi aivan varautunut/mutrulla.

Loppujen lopuiksi kyse olikin vain omasta ajattelustani kun vanhemmiten siitä sitten selvisin.
      Huomasin kokevani sen mitä ajattelin. Vaati vain pirusti aikaa tajuta tuo.
      Se vaati sen, että luovutin ikäänkuin, ei vain enää jaksanut, ja siinä myös luopui käsityksistään, miten koki, että asiat olivat.
      Psykologien ja muiden luona kävin, ja nappeja söin, ei se auttanut mitään.

sitten luin De Mellon havahtuminen, joka kerta enemmän ja enemmän siihen syventyen, ja siinä se. :) Se opetti itsestäni enemmän kuin mikään muu Mutta ajattelua ja pohtimista asioiden tiimoilta se vaati, esimerkkien etsimistä omasta toiminnasta/ajattelusta.

• puolesi

Mutrusuumiehen naisversio on ns.puukottaja-nainen tai myrkyttäjä-hoitsu.

Kumpi on parempi?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      233
      1541
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      20
      1287
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1187
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      861
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      835
    Aihe