abortin suhteen kinattu oikein joukolla.
Itketään sitä, että abortteja tehdään ja perustellaan se sillä, että elämä on pyhää. Kuten Räsänenkin aina jaksaa muistuttaa.
Silti hän on niii-iiiin ylpeä pojastaan, joka meni armeijaan tappamista oppimaan. Mitä tästä pitäisi ajatella? No, minä ainakin ajattelen Räsäsestä niin, että hän on kaksinaamainen ääntenkalastelija, koska kaikki elämä ei olekaan hänen mielestään samanarvoista.
Sota on OK, eutanasia EI, priorisointi sairaaloissa on OK, koska sairaaloiden resurssit ovat rajalliset. Ja tämän hän on televisiossa sanonut.
Räsäsen mielestä on siis hyväksyttävää, että hänen poikansa tappaa ihmisiä sodassa, mutta se ei ole hyväksyttävää, että joku auttaisi vaikeasti vammaisen kuolemaan, jos tämä itse sitä toivoo. Räsäsen mielestä on myös epäeettistä se, että homoseksuaalit saisivat keinohedelmöityksen tai adoptio-oikeuden. Hänen mielestään se vahingoittaa lasta.
Päivi Räsänen on sitä mieltä, että hänen elämäntapansa on se ainoa oikea, koska hän on itse heteroseksuaali ja jossain raamatunlauseessa on sanottu (?), että tappaminen ja homoseksualismi on väärin.
Siinä ei kai Räsäsen mielestä ole sitten mitään väärää, jos hänen poikansa sotimaan oppineena tappaa jonkun.
Aika valikoivaa moraalia!!!
Täällä nyt on Päivi Räsäsen mielipiteistä
12
933
Vastaukset 12
valitettava esimerkki uskonnon uhrista.
Omalta kohdaltaan hänellä menee hyvin, onhan vastaavia uhreja noin 4-5% väestöstä ja heilläkin on äänioikeus.
Toisaalta, vaikka he saivatkin paljon pahaa tehtyä uuden hedelmöityshoitolain kohdalla, niin he tekevät paljon hyvääkin.
Sillä mikä olisi parempi mainos terveelle järjelle ja ihmisarvojen kunnioittamiselle, kuin vastalaidan esimerkki?
Ilman varoittavaa esimerkkiä siitä miten ihminen voi vajota, korkeammatkin arvot menettävät kiiltonsa.- oppilasso
on kieltämättä kristillisten maanvaiva.Yhdysvalloissa hyväksyvät kristityiksi itseään kutsuvat, teloitukset ja sotimisen mutta aborteihin suhtautuvat erittäin kielteisesti.EI YMMÄRRÄ TÄTÄ ????
- Ne eivät lisäänny
Ei kannata olla huolissaan homoista. Ne eivät lisäänny, vaan kuolevat sukupuuttoon.
- mihin puuttoon?
Mikäs suku niillä homoilla on, joka voisi kuolla sukupuuttoon? Homot kun syntyvät heteroliitoista ja homoille taas syntyy heteroja lapsia, niin samaa sukua tässä ollaan, erilaisia variaatioita ihmisestä vain.
- Syntyy lapsia?
mihin puuttoon? kirjoitti:
Mikäs suku niillä homoilla on, joka voisi kuolla sukupuuttoon? Homot kun syntyvät heteroliitoista ja homoille taas syntyy heteroja lapsia, niin samaa sukua tässä ollaan, erilaisia variaatioita ihmisestä vain.
Miten niin "homoille syntyy lapsia". Kyllähän lisääntymiseen tarvitaan edelleenkin uros ja naaras?!
- Kaaleppi
homoista huolissani. Päivi Räsänen on.
- Kaaleppi
Syntyy lapsia? kirjoitti:
Miten niin "homoille syntyy lapsia". Kyllähän lisääntymiseen tarvitaan edelleenkin uros ja naaras?!
voi olla sekä mies, että nainen. Naishomoseksuaaleista on vain jostain syystä alettu käyttää nimitustä lesbo.
- huomattava on
Kaaleppi kirjoitti:
voi olla sekä mies, että nainen. Naishomoseksuaaleista on vain jostain syystä alettu käyttää nimitustä lesbo.
Homo mieskin voi siittää lapsen. Ja moni on niitä siitellytkin.
- benedi
Räsänen olisi suositellut poikaansa lähetettäväksi opettelemaan tappamista??
Hänellähän voivat olla vastakkaisrt mielipiteet kuin pojallaan, joka on jo täysi-ikäinen.
Menehhän laki näin, ettei: Räsänen kanna pojan syntivelkaa eikä poika kanna Räsäs- äitinsä syntikuormaa, vaan jokainen kantaa oman syntivelkansa.
Voihan olla, että Räsänen on kehoittanut poikaansa pidättäytymään " tarttumasta miekkaan" ettei hän siihen myöhemmin hukkuisi, mutta emmehän tiedä kuunteliko poika äitinsä ohjeita.
Kun tuomitsette tai arvioitte asioita arvioikaa oikein!!!- Kaaleppi
Kyllä minä ainakin luin kuvien kera lehtihaastattelun, jossa Räsänen ylpeänä kertoo poikansa armeijaan lähdöstä.
- benedi
Kaaleppi kirjoitti:
Kyllä minä ainakin luin kuvien kera lehtihaastattelun, jossa Räsänen ylpeänä kertoo poikansa armeijaan lähdöstä.
No, sittenhän asia onkin selvä, painettua sanaa on uskottava! Ok
"sota on Ok"
Luulenpa että kyseessä on vain sinun tulkinta Räsäsen sanoista.
Se että käy armeijan tai pitää sitä hyvänä vaihtoehtona ei tarkoita että kannattaa sotaa.
Suomen armeija on olemassa kaiken varalta puolustusta varten.
Kun jotkut ei tajua sitä että se nyt ei oikeasti vaikuta maailman ihmisoikeustilanteeseen hitusenkaan vertaa käykö joku Pekka Suomalainen armeijan vai sivarin.Eikä ne muut seuraa perässä vaikka me luovuttaisiin ensin.
Minulla on uskonveljiä jotka ovat käyneet armeijan ja niitä jotka ovat käyneet sivarin.
"sotimaan oppineena tappaa jonkun"
Natsien,kommunistien ja turkkilaisvalloittajien pysäyttämiseksi tapettiin aika monta.Samoin Israelkin tappoi monta välttääkseen tulemasta ajetuksi mereen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661411
- 1151068
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37855Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.13833Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54745En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56731- 70718
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33674Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle25669- 70661