pesiydyn nyt tänne

..kysymään..että mitenkäköhän saisi mahdollisimman aidon kiinalaisen kanakeiton valmistettua? ei ole tähän mennessä onnistunut..

12

2154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotissööri

      leikkaa kananrinta sormanpaan kokoisiksi paloiksi ja ruskista pienessa maarassa oljya pannulla. Lisaa saleiksi hoylatty sipuli ja puoli pussillista pakastevihanneksia seka vetta yksi litra. Laakerinlehti ja valkopippureita ja juuriselleria. hunajaa vajaa ruokalusikallinen ja samoin vajaa ruokalusikallinen vakiviinaetikkaa. voit myos lisata pienen pienia makrooneja tai nuudelaita. Riko nuudelit nytkissa ensin. Jos haluat keittoon jaykkyytta, niin sekoita pieni maara perunajauhoja tilkkaseen vetta ja lisaa keittoon. Ruokalusikallinen persiljasilppua mukaan juuri ennen tarjoilua.

      • Raipe

        Oletko jossain kulinaristien matkalla, kun ääkköset eivät toimi? Hyvä ohje, pois lukien sipuli, jota en kanan kanssa käyttäisi. Enkä juuri muutenkaan.


      • ..täytyypä siis kokeilla tuota.. makarooni ei kyllä kuullosta kiinalaiselta vaikka taisi marco polo tuoda senkin italiaan.. nuudeleita joo..entäpä jotain kiinalaisia sieniä ja bambua..hmm

        pitää tehdä retki itämaiseen kauppaan vaikkapa hakikseen..


      • rotissööri
        Raipe kirjoitti:

        Oletko jossain kulinaristien matkalla, kun ääkköset eivät toimi? Hyvä ohje, pois lukien sipuli, jota en kanan kanssa käyttäisi. Enkä juuri muutenkaan.

        olen talla hetkella merella ja tassa koneessa ei tosiaankaan ole aeaekkoesiae. Muutoinkin yhteys saattaa paetkiae, koska se tapahtuu radioteitse.

        Suomeudun maanantaina, jolloin teksti on jaelleen oikeata.


      • rotissööri
        pervokki kirjoitti:

        ..täytyypä siis kokeilla tuota.. makarooni ei kyllä kuullosta kiinalaiselta vaikka taisi marco polo tuoda senkin italiaan.. nuudeleita joo..entäpä jotain kiinalaisia sieniä ja bambua..hmm

        pitää tehdä retki itämaiseen kauppaan vaikkapa hakikseen..

        makaronien tulee olla neulanohuita. Niita on viime aikoina ollut kaupan mm. Lidlissa.

        Bambu tuo mihin tahansa ruokaan kiinalaisen vivahteen.


      • Kanaliemi

        Miten ruokaohjeesi pystyykin aina olemaan niin totaalisen kaistapäinen!? Sinullahan ei ole alkeellisimpiakaan tietoja saati taitoja ruoanlaitosta.
        Vain täysi hullu lähtee tekemään kanakeittoa pienistä kananrinnankuutioista!
        Kanaliemi pohjaksihan keitetään kokonaisesta kanasta tuntikausua. Jos ei ehdi, käytetään hätäkeinona kanaliemikuutioita. Sinulla ei ole edes niitä. Millä luulet saavasi siihen vesilitraasi kanan makua?
        Lisukkeillasikaan ei ole juurikaan muuta kuin pieniltä osin tekemistä ainakaan kiinalaisen kanakeiton kanssa, jota kysyjä tiedusteli, ja joita sivumennen sanottuna on kymmeniä erilaisia - ei kuitenkaan "rotissöörin" neuvomia.
        Älkää siis missään nimessä noudattako tuota idioottiohjetta vaan googlatkaa "kiinalainen kanakeitto", niin saatte lukuisia vaihtoehtoja joista valita makumieltymystenne mukaan.


      • rotissööri
        Kanaliemi kirjoitti:

        Miten ruokaohjeesi pystyykin aina olemaan niin totaalisen kaistapäinen!? Sinullahan ei ole alkeellisimpiakaan tietoja saati taitoja ruoanlaitosta.
        Vain täysi hullu lähtee tekemään kanakeittoa pienistä kananrinnankuutioista!
        Kanaliemi pohjaksihan keitetään kokonaisesta kanasta tuntikausua. Jos ei ehdi, käytetään hätäkeinona kanaliemikuutioita. Sinulla ei ole edes niitä. Millä luulet saavasi siihen vesilitraasi kanan makua?
        Lisukkeillasikaan ei ole juurikaan muuta kuin pieniltä osin tekemistä ainakaan kiinalaisen kanakeiton kanssa, jota kysyjä tiedusteli, ja joita sivumennen sanottuna on kymmeniä erilaisia - ei kuitenkaan "rotissöörin" neuvomia.
        Älkää siis missään nimessä noudattako tuota idioottiohjetta vaan googlatkaa "kiinalainen kanakeitto", niin saatte lukuisia vaihtoehtoja joista valita makumieltymystenne mukaan.

        sen sijaan, etta kerrot miten sita ei pitaisi tehda, niin kerro miten pitaisi. Kiinalainen ruoka on aina keittiossa pilkottu pieniksi, joten kokonaista kanaa ei pida tunkea lautaselle.

        Olen jarkyttynyt kommenteista ja olisiko paikallaan otta pistooli ja painua metsaan, jotta sina voisit syoda kunnollista kiinalaista muonaa.


      • lihaamies
        rotissööri kirjoitti:

        sen sijaan, etta kerrot miten sita ei pitaisi tehda, niin kerro miten pitaisi. Kiinalainen ruoka on aina keittiossa pilkottu pieniksi, joten kokonaista kanaa ei pida tunkea lautaselle.

        Olen jarkyttynyt kommenteista ja olisiko paikallaan otta pistooli ja painua metsaan, jotta sina voisit syoda kunnollista kiinalaista muonaa.

        Heips,
        enpä lähde arvostelemaan kenenkään tapoja tähän ruokaan ja syömisen nautintoon. Kiinalainen tosiaankin pilkkoo kaiken pieneksi, niin minäkin kiinalaista ruokaa tehdessäni, mutta kanaliemen keitän itse teurastamistani kukonpojista, kukko menee neljään osaan ja sen hitaasti keittäen saan suorastaan mahtavan makuisen liemen, jota voi käyttää joko keittoihin, viillokkiin tai vaikkapa riisin keittoliemen jatkeena antamaan hyvää makua.
        Panostaa kiinalainenkin keittojensa liemiin huomattavan paljon, ilman hyvää lientä ei synny hyvää keittoa.

        Jätä pistooli kaappiin ja hae sieltä metsästä vaikka suppiksia.....


        lihamies


      • Arvostelija
        rotissööri kirjoitti:

        sen sijaan, etta kerrot miten sita ei pitaisi tehda, niin kerro miten pitaisi. Kiinalainen ruoka on aina keittiossa pilkottu pieniksi, joten kokonaista kanaa ei pida tunkea lautaselle.

        Olen jarkyttynyt kommenteista ja olisiko paikallaan otta pistooli ja painua metsaan, jotta sina voisit syoda kunnollista kiinalaista muonaa.

        Anna anteeksi! En halua että teet itsellesi mitään!
        Elellään hissukseen.


      • rotissööri
        lihaamies kirjoitti:

        Heips,
        enpä lähde arvostelemaan kenenkään tapoja tähän ruokaan ja syömisen nautintoon. Kiinalainen tosiaankin pilkkoo kaiken pieneksi, niin minäkin kiinalaista ruokaa tehdessäni, mutta kanaliemen keitän itse teurastamistani kukonpojista, kukko menee neljään osaan ja sen hitaasti keittäen saan suorastaan mahtavan makuisen liemen, jota voi käyttää joko keittoihin, viillokkiin tai vaikkapa riisin keittoliemen jatkeena antamaan hyvää makua.
        Panostaa kiinalainenkin keittojensa liemiin huomattavan paljon, ilman hyvää lientä ei synny hyvää keittoa.

        Jätä pistooli kaappiin ja hae sieltä metsästä vaikka suppiksia.....


        lihamies

        minun olohuoneessani ei valitettavasti kasva kukkoja teurastettavaksi


      • ...........
        rotissööri kirjoitti:

        minun olohuoneessani ei valitettavasti kasva kukkoja teurastettavaksi

        Porsaita kasvaa?


    • ostamassa

      Lidlistä. Se on hyvää. Purkista tai pussista. Enkä puhu paskaa. Ei ole rahasta kiinni eikä ruoanlaittokokemuksesta. Sattuu vain olemaan niin hyvää....

      Tai syö sitten jotakin ihan muuta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe