Miksi hoppityttö ei kelpaa? Baarista ei ikinä saa seuraa eikä kukaan tuu koskaa puhuu, jos on lökät jalas. Edes selvät äijät ei kykene tulee juttelee. Ei keikoil, bileis, pipefesteil, ei missään. Btw, en ole ruma enkä tyhmä enkä muutenkaa vajaa naisena. Miksi tykkäätte niist huo.. tytöist, jotka näyttää kaiken heti? Niist bimboist, jotka ei edes tiedä hopist mitää? "kyl mä kuuntelen hoppii, mä kuuntelen rasmusta" Kyl hei mullakin on pillu housujen alla, käyttäkää mielikuvitustanne.
Nojaa, ei kai tähän mitää oikeet vastausta oo. Kunhan purin turhautumistani suomen komeimpii ja mielenkiintoisimpii miehii.. Peace. ;)
hoppariäijät! kysymys teille
30
3133
Vastaukset
- on....
Luulisi että sinun ikäisesi jo osaisi edes kirjoittaa oikein, onko vaikeata??
- love is wicked
Miten niin en osaa kirjoittaa? Ja mitenköhän se liittyi edes mun puheenvuorooni?
- kuinka...
love is wicked kirjoitti:
Miten niin en osaa kirjoittaa? Ja mitenköhän se liittyi edes mun puheenvuorooni?
Monesti tuo pitää toista! KIRJOITA S-U-O-M-E-A, capish!!
- love is wicked
kuinka... kirjoitti:
Monesti tuo pitää toista! KIRJOITA S-U-O-M-E-A, capish!!
Eli ongelmani on siis se, etteivät suomalaiset miehet ymmärrä muuta kuin suomea, jos sitäkään. Kiitos! :)
- maan...
Eli ongelmani on siis se, etteivät suomalaiset miehet ymmärrä muuta kuin suomea, jos sitäkään. Kiitos! :)
Nimi ollut suomi viimeksi kun karttaa katsoit? vai oletko sä niitä liikkuvia maalitauluja kun moista kysyt?
- en ihmettele
maan... kirjoitti:
Nimi ollut suomi viimeksi kun karttaa katsoit? vai oletko sä niitä liikkuvia maalitauluja kun moista kysyt?
miksi ei käy flaksi.. tää meni ap:lle
- love is wicked
maan... kirjoitti:
Ei vais.. Siis ihan suomalainen olen syntymästäni asti ollut, en oo missään muualla edes asunut. Mutta muut kielet on ihan yhtä kivoja ja hyödyllisiä kuin suomikin. Mut ilmeisesti mun olis pitäny pitää korvat ja silmät kii koko elämäni, etten ois tota suomalaisille niin vaikeeta tankeros love-kieltä edes oppinut. :D
- love is wicked
Ei vais.. Siis ihan suomalainen olen syntymästäni asti ollut, en oo missään muualla edes asunut. Mutta muut kielet on ihan yhtä kivoja ja hyödyllisiä kuin suomikin. Mut ilmeisesti mun olis pitäny pitää korvat ja silmät kii koko elämäni, etten ois tota suomalaisille niin vaikeeta tankeros love-kieltä edes oppinut. :D
ettei kaikil oo huumorintajua... Damn, damn, damn. :D
- på finska
ettei kaikil oo huumorintajua... Damn, damn, damn. :D
Warum ist es so schwierig Finnisch zu sprechen?
- love is wicked
på finska kirjoitti:
Warum ist es so schwierig Finnisch zu sprechen?
Kuka mun ikäinen nainen käyttää sanontaa "piru vie"? :D
- <Mies29>
niin eikö vain kannattaisi suosiolla vaihtaa ne lökärit normifarkkuihin ja jättää pipo pois päästä?
- wicked!
Onko sulle joku kovakin kolaus jos et pääse jakamaan pilluasi kaikkien niiden hopparipoikien kanssa?
Maailmassa on jo ihan tarpeeksi lutkia, lisää ei kaivata.- Netis
Irc-galleriassa on yks hoppari muija hyvännäköinen minusta..
- love is wicked
Se mitä tarkoitin tuolla alkuperäisellä viestilläni ei ollut suinkaan vinkua, että en saa munaa. Tiedän tasan miten miehen saa mukaan baarist tai ihan mistä vain. Ja tiedän kyllä, et sillon jos kalua metsästetään niin tottakai se on sitä helpompaa mitä vähemmän on vaatetta pääl. Pillu-sanaa käytin vain ilmaistaakseni voimakkaasti, että olen minäkin nainen, viis siitä mitä mulla on päällä.
JA jos olisin "lutka" niin varmaankaan en silloin kulkis ne lökät pääl, kun kerran olen huomannut, ettei äijät niistä kiihotu. Vai mitä?? Lökät ei ole mulla jalassa sitä varten, et yrittäisin viestittää miehille, et "hey guys, i'm a dude too!" (käännös: "hei jätkät, mäkin oon äijä!" ....kun tästä mun enkun käytöst on tullut noottia viime aikoina:), joten kantsii pysyy kaukana, koska mult ei heru ikinä. Lökillä yritän viestittää kuuluvuuttani hiphop-kansaan ja et sitä olen oikeasti ja että haluaisin samanhenkisen miehen. Vaikka vain jutteleen mun kans. Eli taidan siis itse olla rajoittunut, kun en halua esim hevimiestä. Ongelmaksihan se muodostuisi, kun kävis tappelu et mitä kotona kuunneltais ja mihin tapahtumiin mentäis etc etc.
Mulla ei ole mitään paljasta pintaa näyttäviä tyttöjä vastaa. Eikä mulla ole mitään sitä vastaan et miehet pitää paljaasta pinnasta. Kyl mäkin tykkään paidattomista miehistä, mutta vaik äijil ois paita pääl ni osaan silti kuvitella et sielhä voi olla vaik millaset lihakset alla. Tai sit ei mut hällä väliä. Mut kai tää on naisten juttu tää kasvoihin katsominen, mua ainakin eniten toisessa kiinnostaa millanen sen hymy on. Jos pojal on ihana hymy niin sil voi mun puolest olla vaik roskasäkki päällä ja oon silti iha lääh.
Kiitos kaikille, tää on mun mielest ollut ennen kaikkea hauskaa! :D
Olen pahoillani kaikkien näiden idioottien vuoksi, vaikken voikaan pyytää anteeksi heidän puolestaan. Luultavasti jokaikinen miehiä, sillä eivät tiedä "myötätunto" -sanaa, vaikka väittävätkin tuolla pulleina olevansa niin pirun hyviä kaikessa mahdollisessa.
Mutta niin. Asiaan.
Valitettavasti miehet ovat niin putkiaivoisia, että näkevät vain päällisen.. Aikuisenakin.
Vaikka onkin sanonta; "Ulkokuoreen ihastutaan, sisimpään rakastutaan", niin se ei välttämättä pidä paikkaansa kaikkien naisten kohdalla. Naiset ovat avaramielisempiä. Harvat naiset katsovat ainoastaan pukeutumista. Eiköhän siihen naamaan nimenomaan ihastuta, ei vaatteisiin (jotkut ihmiset tosin unohtavat vaatteiden pitämisen pointin).
Valitettavasti suurinosa miehistä elää totaalisesti ajatellen kalullaan. Varsinkin sinkkuna.
Yritän sanoa vain, että voit olla uskomattomankin kauniin näköinen! Siis todella! Mutta miehet katsovat sen vaatetuksen ensin, jonka he sitten 'lukevat' mielessään.
Niukat ja paljastavat vaatteet:
Mukava nainen. Panisin. Toivottavasti hänkin. Eli sinne siis.
Ei paljastavat vaatteet:
Tylsä. Ei kaunis, koska ei anna "seksiin valmistautunut" -viestiä. En todellakaan mene vaikka naama onkin ihan OK!
'Poikamaiset' eli räppi tyyliset:
Ei paljasta yhtään naisellisia muotoja. Poikamainen. Upea naama, mutta vaatteet eivät anna 'seksiin valmistautunut' -viestiä. En siis mene pihtauksen uhriksi!
Täytyy aina muistaa, että miehet ajattelevat kalullaan ja putkiaivoisesti näissä suhde -asioissa. Kannattaa siis tosiaan ottaa neuvoista vaari ja käyttää niitä kireitä farkkuja ja hieman naisellisempia vaatteita kun menet klubille seuraa etsimään tai muuten vain bailaamaan.
Kun mies on löydetty ja suhde on hyvällä tolalla, niin voit vaihtaa siihen räppi tyyliin takaisin. Muista myös kertoa miehelle, että olet tosiaan rap-henkinen. Näin hän osaa valmistautua myös rap-malliseen vaatteistoon, joka sinulta luultavasti löytyy. :)
Erinomaisen hyvää syksyn jatkoa!
-AngeLight- love is wicked
Oih, kuinka hauskasti kirjoitit miesten sielunmaailmasta! Taidankin muuttua lesboks, kun ainut selvästi kunnollinen, ystävällinen ja mukava viesti tuli naiselta. :D Olet varmastikin oikeassa. Ja näin mäkin olen sen päätellyt. Oisin vaan halunnut vähän analysoida tätä "kalulla ajattelemista" miestin kans ja mist se tulee, mut ilmeisestikin luolamiesajoilta. Ei pahalla pojat. :)
Ja kyllä mäkin osaan pukeutua "nätisti ja naisellisesti", nytkin korkkarit jalassa. Ehkä mun tarviikin alkaa kantaa sit kuvaa kaulas itestäni "paljastavammissa" vaatteissa, kun kuljen lökät pääl niin voi heti tsekata, et onha se kissa. :D
Niin ja tähän vielä sellaista halusin lisätä, et yleensä jos mul on lökät jalas baaris (ja usein muutenkin) niin mul on silti joku naisellinen paita, joka on tiukka ja näyttää rintaa, koruja ja tukka nätisti. Eli olen kyllä mielestäni kaikkea muuta kuin poikamaisen näköinen. Mut juu, ymmärrän kyl mitä ajoit takaa.
Hyvää syksyä sinullekin! :) love is wicked kirjoitti:
Oih, kuinka hauskasti kirjoitit miesten sielunmaailmasta! Taidankin muuttua lesboks, kun ainut selvästi kunnollinen, ystävällinen ja mukava viesti tuli naiselta. :D Olet varmastikin oikeassa. Ja näin mäkin olen sen päätellyt. Oisin vaan halunnut vähän analysoida tätä "kalulla ajattelemista" miestin kans ja mist se tulee, mut ilmeisestikin luolamiesajoilta. Ei pahalla pojat. :)
Ja kyllä mäkin osaan pukeutua "nätisti ja naisellisesti", nytkin korkkarit jalassa. Ehkä mun tarviikin alkaa kantaa sit kuvaa kaulas itestäni "paljastavammissa" vaatteissa, kun kuljen lökät pääl niin voi heti tsekata, et onha se kissa. :D
Niin ja tähän vielä sellaista halusin lisätä, et yleensä jos mul on lökät jalas baaris (ja usein muutenkin) niin mul on silti joku naisellinen paita, joka on tiukka ja näyttää rintaa, koruja ja tukka nätisti. Eli olen kyllä mielestäni kaikkea muuta kuin poikamaisen näköinen. Mut juu, ymmärrän kyl mitä ajoit takaa.
Hyvää syksyä sinullekin! :)Tuossa kun tokaisit tuon lauseen: "Taidankin muuttua lesboks, kun ainut selvästi kunnollinen, ystävällinen ja mukava viesti tuli naiselta." niin naurahdin kyllä varmasti ääneen pitkästä aikaa KONEELLA! :D
Olen tuota välillä miettinyt itsekin. Lesbot tosiaan näyttävät onnellisimmilta yhdessä, mutta pillun nuoleminen ei tunnu yhtä kiihottavalta ajtukselta, kuin kalun imeminen. Anteeksi suora kielenkäyttöni :DD
Mutta tosiaan. Tällä eteenpäin. Pysytään kuitenkin niissä miehissä, vaikka idiootteja joskus osaavat ollakin ;) :D
"Keep yar head up, mate!"
-AngeLightmave kirjoitti:
et sattumoisin ole tee se itse-psykologi tai profiloija?
Mielenkiintoisia sanavalintoja, täytyy myöntää.
Mutta en ole minkään maailman psykiatri, psykologi, meedio, selvännäkijä enkä profiloija jne. Huimia arvauksia on kyllä tullut monilta ihmisiltä, niinkuin nyt sinulta, mutta vielä ketään ei ole arvannut mikä olen, joten kerron sen ihan vain sinulle yksinoikeudella;
Maalaisjärjellä varustettu nainen.
Kuinka vaikea se on uskoa?
Toimin maalaisjärjellä, jota minulta luultavasti löytyy hitusen enemmän, kuin eräiltä täällä.
Olen tosin saanut vähän samankaltaisen koulutuksen, kuin psykiatrilla, mutta silti toimin vain ja ainoastaan omalla järjellä. Tiedän paljon (varsinkin suhteisiin, nuoriin, ja mielenterveyteen sekä yleisesti terveyteen liittyvistä) asioista.
Kun tiedän miten toista ihmistä neuvoa / auttaa, kerron mielipiteeni ja neuvoni hänelle, jos hän sitä kysyy suorasti tai epäsuorasti.
En ole niinkuin useat ihmiset täällä, että vaikka tietäisin vastauksen johonkin pulmalliseen tilanteeseen, alan kyseistä ihmistä haukkua ja nimitellä. Ei. En todellakaan.
En myöskään ala nimittelemään tai haukkumaan henkilöä, joka on yrittänyt auttaa pulmalliseen tilanteeseen joutunutta, vaikka auttajan neuvo olisin väärä. Ei. Tällöin minä korjaan auttajan neuvon oikeaksi, apua tarvitsevalle jos näen sen tarpeelliseksi.
Päivän jatkoja sinne!
-AngeLight
- Sir-mix-a-lot
Ote biisistä "Baby got back" :-)
I ain't talkin' bout Playboy
'Cause silicone parts are made for toys
I want 'em real thick and juicy
So find that juicy double
Mix-a-Lot's in trouble
Beggin' for a piece of that bubble
So I'm lookin' at rock videos
Knock-kneeded bimbos walkin' like hoes
You can have them bimbos
I'll keep my women like Flo Jo - DI-99
Taisi olla vuosi -96 tai -97. Tuolloin lököttävät housut tekivät tuloaan Suomeen ja muistan hyvin yhden lumilautailijatytön Rukan hissin ala-asemalta. Ajattelin tuolloin että "no, siinä on joku 16v snoukkamimmi". Ensivaikutelma oli siis se että tyttö on joku alaikäinen, kaunis kasvoinen kylläkin.
Iltabileissä bongasin sitten saman tytön oikeustieteellisen haalarit päällä. Hämmästykseni oli melko suuri. Kun aivot yhdistivät tämän, mielestäni seksikkään, näyn lököhousuista kiinteän pepun päällä ja hyvän opiskelupaikan, niin tytön seksikkyys nousi ihan omiin sfääreihinsä.
Tuolloin olin kuitenkin niin nöösipoika että en kehdannut mennä tekemään minkäälaista aloitetta. Saatoin myös seurustella, joten asia ei edennyt sen pitemmälle. - aha...
nähdä naisesta muutakin kuin sen vähän, kun nainen pukeutuu säkkiin.
Koivet ennen kaikkea, niin jo rupes montaa äijää kiinostamaan.
Ehkä baarimikot puhuttelevat sinua "Sir" - mitä saa olla. Miehiä ei kiinnosta yltiöfeministin näköiset naiset tai muut kummallisuudet. Paitsi ehkä hinttareita kiinnostaa. - KingPin
Juu kyllä mulle kelpais hoppityttö...hyvännäköisiähän ne on :)
Ainakin meitsi saa kyl kuulla kaiken maailman kommentteja jopa ohikulkijoilta mm. hei jätkä nosta nyt niitä housuja, painu ny wannabeneekeri sinne jenkkeihin etc. :P Mut enköhän mä kestä...pakkohan se on ;)- love is wicked
Koetetaan kestää! ;D
- aivot käteen
ja alkaisit miettimään asioita oikein kunnolla?
Palvotko rikollisia huumehörhö-rap-"artisteja" ja heidän rappio-kulttuuriaan?
Kuulut ryhmään teinitytöt, jotka ovat mieluisin aivopesun kohde.
Tervetuloa oikeaan maailmaan, Liisa. Sellaiseen maailman josta Mtv3 ei kerro sinulle.
http://uusijerusalemi.com/XIV.LUKU.htm
Eikö olekin mukava?- love is wicked
Anteeksi että tiedän mitä haluan. En todellakaan ole etsimässä mitää rikollista. Hoppareissakin on hyviä kansalaisia. Ota itse silmät käteen ja katso ympärilles ennenku alat yleistämään!
- Nimimerkki
Anteeksi että tiedän mitä haluan. En todellakaan ole etsimässä mitää rikollista. Hoppareissakin on hyviä kansalaisia. Ota itse silmät käteen ja katso ympärilles ennenku alat yleistämään!
Et taida mitään ymmärtääkään?
http://shanghaiist.com/attachments/shang_adam/IceT-HomeInvasion.jpg
Itse aiheeseen voin sen verran vastata, että housujen roikottajat ovat epämiellyttävän ja tyylittömän näköisiä, oli kyseessä mies tai nainen. Halveksin muutenkin koko ghetto/"hoppari"/whigger -eläinkuntaa. - love is wicked
Nimimerkki kirjoitti:
Et taida mitään ymmärtääkään?
http://shanghaiist.com/attachments/shang_adam/IceT-HomeInvasion.jpg
Itse aiheeseen voin sen verran vastata, että housujen roikottajat ovat epämiellyttävän ja tyylittömän näköisiä, oli kyseessä mies tai nainen. Halveksin muutenkin koko ghetto/"hoppari"/whigger -eläinkuntaa.pitää halveksia ketään? Miten olet parempi kuin joku muu? Inhottavaa tuollainen ylimielinen käytös. Mitä se on sinulta pois jos toiset pukeutuu erilailla? Käännä katse pois jos ei miellytä. :)
- hoppia rakastava mies
Kyllä ne joita aidosti kiinnostaa hoppitytöt niin ne kyllä niille "kelpaa" lökäpöksy tyttö. Mee/tuu vaan rohkeesti jutteleen.
- Nimetön
mitä vikaa on hoppareissa? Miks kaikki hopparit leimataan aina rikollisiks jos yks niist on joskus ollu? kaikki ei oo samanlaisia. onks ne muka niin epäilyttävän näköisiä kun huppu pääs, isot vaatteet?
mut jos nyt menisin tähän asiaan niin:
ei mun mielest hiphop henkisis naisis oo mitää vikaa. itsekkin haluaisin tutustua hiphop henkisiin ihmisiin etenkin naisiin ;) kun itsekkin olen hoppari :) ja helv.tin ylpeä siitä. mun ongelma on vaa siinä et en uskalla mennä jutteleen kellekkään ulkopuoliselle vaikka kuinka haluaisin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671