Leivoin kuukausi sitten tiikerikakun tyyppisen kuivakakun. Pakastin siitä puolikkaan. Mietin kuinka kauan säilyy.. Onko vielä hyvää?
Kuivakakku pakastimessa, kuinka kauan
4
6459
Vastaukset
- rotissööri
säilyy puolisen vuotta, mutta on vuorattava tiiviisti alumiinifolioon, jotta pinta ei kovettuisi. Pakkasessakin pintakerrokset kuivuvat korppumaisiksi.
- ja paranee
säilyy pakkasessa ja maku sen kuin paranee...ei tosin kannata kyllä 6kk pidempään säilyttää
- Kotileipuri
Muovisessa (kahdessa) hedelmäpussissa säilyi jopa yli kaksi vuotta täysin kokonaisena pakastettu leipomani kuivakakku (banaanikakku). 3/2014 leivottu ja pakastettu heti, nyt otettu pöydälle sulaamaan ulompi muovipussi avattuna la aamuna ja päivällä oli tarjolla ja nyt tiistaina vieläkin kuin juuri leivottu.
- Perinneleipuri
Jep jep. Monet kakut vain paranevat ja mehustuvat pakkasessa. Meillä on syöty jopa vuoden vanhaa joulukakkua loppuvuodesta. Hyvin pitää pakata koska etenkin rasvainen kakku ottaa herkästi makua pakastimen muista tuotteista. Ja myöskin kuivuvat kuten joku tuolla kirjoittaakin. Itse pakkaan heti tuoreena jäähdyttyä vähän paksuimpaan pakastepussiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428