Moikka!!
kaikki jotka asuvat tampereella tai ovat käyneet tampereen aleksanterinkadun pikku kiinalaisessa niin mit mieltä olette siitä?
koska mulla alkaa käydä nimittäin hermoille se että siellä on aina friteeratut banaanit loppu!!! joka jäätelo tai banaanit on loppu...ainakin näin tarjoilija aina sanoo kun kysyy...en sitten tiedä onko se laiskuutta vai mitä..mutta siellä puuttuu myös tosi paljon muutakin ja palvelu on kans mitä on...mutta ehkä mä olen vaan poikkeus..entiedä..mutta laittaa vaan ihmetyttään...
pikku kiinalainen
4
3833
Vastaukset
- Larry the Chef
En kohdista mihinkään erityiseen paikkaan tätä.
Kerran voi mikä tahansa olla loppu, Pari kertaa ehkä mutta kolmannen jälkeen se on ammattitaidon puutetta ja silloin minua ei enää koskaan paikassa näe.
Sama periaate sekä ruokatuotteen laadusta ja palvelun tasosta.
Ei ne pitkälle pötki.- olet aivan oikeassa
joskus oikeen raivostuttaa kun tietää sisimmissään että ne "valehtelee"
Ja tällä asenteella menettävät kyllä asiakkaita!!!! ainakin minä en enää sinne mene vaikka onkin hyvää ruokaa mutta kuitenkin se palvelu on se tärkein että jääkö hyvä vaiko paskanmaku suuhun.
- rotissööri
tuskinpa ruoka loppuu aina juuri silloin kun astelet ravintolan kynnyksen yli. Tee vaikkapa kirjallinen valitus ravintolan johtajalle ja ehdota, että tekisivät vaikkapa varastoon banskuja. Ehkäpä eivät osaa mitoittaa tuotantoaan riittäväksi ja aina ravintolassa pitää olla ylimääräistä.
- Alfa87
Ottakaa omat banaanit mukaan ja viekää keittiöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666