Kanaa Raakana

....

tietääks joku mitä tulee jos syö raakaa kanaa...??

10

2947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä...

Olet mitä syöt!

• ja hetkessä...

"tietääks joku mitä tulee jos syö raakaa kanaa...?? "

Helppo vastaus on "yrjöt", joita joku kutsuu myös "tulosteiksi".

Kysymys oli luonnollisesti provo, joten provotaan tässä nyt molemmin puolin.

• ihmiset ongelmat

ja jos ei muita ongelmia ole ainahan voi syödä raakaa kanaa tai niin kuin eräskin tämänkin palstan vouhottaja väitti syövänsä raakaa sianjauhelihaa.

Älä syö raakaa kanaa, voit saada loisia tai vaikka salmonellan - myös suomessa. Eihän sitä kovin paljoa suomessa ole mutta kuitenkin, älä syö on kypsänä paremman makuistakin - luulisin.

• innostuvat

Kyllä kaikki kukot rupeavat hyppimään päälle.

• kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Siitä seuraa pitkäaikaisen ummetuksen äkillinen laukeaminen ja tästä aiheutuva sekasotku.

Miksi söisit raakaa kanaa?

• haittaa

vaikka broileri jää vähän raa'aksi. Ei ole niin kuivaa, vaan kerrankin vähän mehukkaampaa.
      Suomessa yleensä ylikypsennetään kaikki liha = pilataan se.

• tuon tyhmäkin

jos on pöpö kunnon vanhan ajan PASKATAUTI JA PERSREIKÄ KIPEÄ SEN JÄLKEEN,että sillä lailla.

• päästään toteuttamisen
        tuon tyhmäkin kirjoitti:

jos on pöpö kunnon vanhan ajan PASKATAUTI JA PERSREIKÄ KIPEÄ SEN JÄLKEEN,että sillä lailla.

asteelle niin miten mun tarvii ottaa ne kelmut irti niitten kanavartaitten välistä, että saan ne uuniin.

Lidl kun pakkaa vartaansa kauniisti riviin ja järjestykseen kelmujen väliin.

Arvelin, ettei kelmua sopisi laittaa uuniin.

• älijäke

Munuaistulehdus.

• olen aika

huolestunut, kun laitoin just paljain käsin kanavartaat uuniin, että mitä siitä seuraa... pitäisikö ryhtyä joihinkin varotoimiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3459
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      122
      1816
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      270
      1539
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      73
      1453
    5. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      77
      1396
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1130
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1116
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      977
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      893
    Aihe