Zinnkeller

Pettyneet

Söimme pari viikkoa sitten Krunikan saksalaisessa ravintolassa Zinnkellerissä ja olimme todella pettyneitä saamaamme palveluun. Ohessa syyt, jotka saivat käyntimme Zinnkellerissä maistumaan vahvasti pettymykseltä:

- saimme odottaa 40 minuuttia ennenkuin tilaus tarkistettiin ja 55 minuuttia ennenkuin ylipäätään saimme ruoan pöytään

- palvelun hitautta ei missään vaiheessa pahoiteltu ja palvelusta jäi muutenkin hätäinen ja epämääräinen kuva, esim. lasku muistettiin noutaa pöydästä vasta hyvin pitkän odottelun ja asiasta tarjoilijalle huomautuksen jälkeen, johon tarjoilija kommentoi: ”oho, ai niin”.

- ruoka-annosten hinta-laatusuhde, esim. omassa annoksessani lisukkeena kaksi pientä perunaa, ei kastiketta eikä mitään vihreää – silti annoksen hinta noin 15 euroa

- hinta-laatusuhteessa huomattava muutos edelliseen käyntiin nähden, muutenkin palvelukokemus liikkunut selkeästi huonompaan suuntaan

Valitettuamme palvelun laadusta viime viikon alussa, oli vastaanotto palautteelle ylimielinen ja enemmänkin puolustuslinjalla. Puheluun vastaaja ei kertonut nimeään eikä sitä, kuka on ravintolapäällikkö. Väitettiin että oli pahoiteltu palvelun hitautta vaikka kumpikaan meistä kahdesta ei kuullut mitään anteeksipyyntöön viittaavaakaan tarjoilijalta huolimatta siitä että sellaista odotimme. Meille luvattiin hyvitykseksi ilmaiset jälkiruoat, joita emme ole tähän päivään mennessä saaneet.

Lisäksi näin pitkien ruoka-annosten odotusaikojen perusteella on aiheellista ravintolan itse huomata tarjota hyvitystä siinä vaiheessa kun asiakas on ravintolassa syömässä!

Suosittelen: pysykää poissa Zinnkelleristä :)

6

3930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ravintoloita

      jotka sinänsä ovat hyviä, mutta eri asiakkaat saavat erilaista palvelua - osin pärstäkertoimen mukaan, osin oman aktiivisuuden perusteella ja osin riippuen kuka tarjoilija milloinkin osuu kohdalle (myös ruuhka-aika vaikuttaa, päivisin Zinnkellerissä ruokitaan suuria aasialaisturistiryhmiä, joten lounasaikaan siellä usein on aika tukkoista).

      Ikäväähän tällainen on. Nyt näyttäisi, että Zinnkellerkin on tällainen "epätasainen" paikka. Itse en ole ilmiöön siellä törmännyt, mutta olenkin Zinnkellerin kanta-asiakas.

      Olen tosin kyllä huomannut, että mieliannokseni Zinnkellerissä, "aito" Wienerschnizel, on laadultaan heikentynyt (liha tullut kuivemmaksi ja sitkeämmäksi). En tiedä sitten, johtuuko tämä eri kokeistakin.

      Vaan surullista kuulla tuollaista. Olen menossa Zinnkelleriin taas huomenillalla, joten tuulen tarkkailemaan tilanteita nyt erityisen huolellisesti.

    • rotissööri

      ravintolan omistaja on Wolfgang Wiegand.Toiminut ennen Zinnkellerinsä perustamista ravintola Marskin keittiöpäällikkönä. On päivittäin paikalla, soita hänelle, on ystävällinen ja varmaan tarjoaa ravintolan piikkiin sinulle korvaavan illallisen.
      Puh. 1354148

      • tiskarityttö

        mä olin nuorna tyttönä tuolla töissä!!
        Silloin oli keittiössä kiire ja Woffe haukkui ja hoputti. Hyvä, jos kerkesi salaatinkappaleet lautasen reunalle laittamaan.
        kaikki ruuat oli rasvasia...ja raskaita!!
        Kokkina siellä oli joku Stefan. ylimielinen idiootti, joka ptiti tiskarityttöä umpi-idioottina...
        muutenkin asenne oli rajoittunut, ja pahasti.
        Muistan, kun oli joulu ja koko Woffen lähisuku tuli jouluaterialle ravintolaan...
        Piti olla sitä ja tätä ja äijä hakkui, ja nolasi..
        Arvaatkaapas vaan, saatinko me kaksi tiskaria herkkuruokia...???

        Minä oli patatiskari, ja arviostus sen mukanen...vuonna 1981....


      • Kokki 49w

        Luulis se idiootin jo kuolleen valtimonrepeämään. Olin siellä 3 päivää töissä ja se omistaja huusi kuin sisävesihinaaja about 4 tuntia kuudesta.
        Täysi natsi.
        Olen kertonut asiasta vuoden -99 jälkeen jokaiselle jonka kanssa paikan nimi on noussut esille ja ja suunilleen jokainen on päättänyt mennä muualle.
        Karma kostaa sillekkin....lopulta.


    • Jukka Kruunuhaka

      Samantyyppinen kokemus on minullakin ollut, vaikka kuvittelin olleeni kanta-asiakas. Pidän anjoviksesta wienin leikkeen päällä, joten pyysin muutaman ylimääräisen siivun. Yhdestä anjovis viipaleesta oli veloitettu 2 euroa. Hiemakarvat nousivat pystyyn. Kun seuraavalla kerralla jouduin odottamaan annosta lähes tunnin, ja kun se vihdoin saapui, tarjouduttiin sa laittamaan mukaan ilman anteeksipyyntöä tai muuta, täyttyi mittani.
      En käy enää Zinnkellerissä. Vieressä on Kolme Kruunua, jonka lista on parempi ja terveellisempi samaan hintaa.

    • Anonyymi

      Kävin itse siellä myös ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kuvittelin että olin jossain piilokamerassa. Ruoka oli illallisella kuin jostain koulun laitos keittiöstä ja palvelu oli niin absoluuttisen huonoa että en tiedä että oliko se jotain parodiaa. Surkein ravintola missä olen koskaan käynyt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      715
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      710
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      702
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      106
      657
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      80
      644
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe