Söimme pari viikkoa sitten Krunikan saksalaisessa ravintolassa Zinnkellerissä ja olimme todella pettyneitä saamaamme palveluun. Ohessa syyt, jotka saivat käyntimme Zinnkellerissä maistumaan vahvasti pettymykseltä:
- saimme odottaa 40 minuuttia ennenkuin tilaus tarkistettiin ja 55 minuuttia ennenkuin ylipäätään saimme ruoan pöytään
- palvelun hitautta ei missään vaiheessa pahoiteltu ja palvelusta jäi muutenkin hätäinen ja epämääräinen kuva, esim. lasku muistettiin noutaa pöydästä vasta hyvin pitkän odottelun ja asiasta tarjoilijalle huomautuksen jälkeen, johon tarjoilija kommentoi: ”oho, ai niin”.
- ruoka-annosten hinta-laatusuhde, esim. omassa annoksessani lisukkeena kaksi pientä perunaa, ei kastiketta eikä mitään vihreää – silti annoksen hinta noin 15 euroa
- hinta-laatusuhteessa huomattava muutos edelliseen käyntiin nähden, muutenkin palvelukokemus liikkunut selkeästi huonompaan suuntaan
Valitettuamme palvelun laadusta viime viikon alussa, oli vastaanotto palautteelle ylimielinen ja enemmänkin puolustuslinjalla. Puheluun vastaaja ei kertonut nimeään eikä sitä, kuka on ravintolapäällikkö. Väitettiin että oli pahoiteltu palvelun hitautta vaikka kumpikaan meistä kahdesta ei kuullut mitään anteeksipyyntöön viittaavaakaan tarjoilijalta huolimatta siitä että sellaista odotimme. Meille luvattiin hyvitykseksi ilmaiset jälkiruoat, joita emme ole tähän päivään mennessä saaneet.
Lisäksi näin pitkien ruoka-annosten odotusaikojen perusteella on aiheellista ravintolan itse huomata tarjota hyvitystä siinä vaiheessa kun asiakas on ravintolassa syömässä!
Suosittelen: pysykää poissa Zinnkelleristä :)
Zinnkeller
6
4434
Vastaukset
- on ravintoloita
jotka sinänsä ovat hyviä, mutta eri asiakkaat saavat erilaista palvelua - osin pärstäkertoimen mukaan, osin oman aktiivisuuden perusteella ja osin riippuen kuka tarjoilija milloinkin osuu kohdalle (myös ruuhka-aika vaikuttaa, päivisin Zinnkellerissä ruokitaan suuria aasialaisturistiryhmiä, joten lounasaikaan siellä usein on aika tukkoista).
Ikäväähän tällainen on. Nyt näyttäisi, että Zinnkellerkin on tällainen "epätasainen" paikka. Itse en ole ilmiöön siellä törmännyt, mutta olenkin Zinnkellerin kanta-asiakas.
Olen tosin kyllä huomannut, että mieliannokseni Zinnkellerissä, "aito" Wienerschnizel, on laadultaan heikentynyt (liha tullut kuivemmaksi ja sitkeämmäksi). En tiedä sitten, johtuuko tämä eri kokeistakin.
Vaan surullista kuulla tuollaista. Olen menossa Zinnkelleriin taas huomenillalla, joten tuulen tarkkailemaan tilanteita nyt erityisen huolellisesti. - rotissööri
ravintolan omistaja on Wolfgang Wiegand.Toiminut ennen Zinnkellerinsä perustamista ravintola Marskin keittiöpäällikkönä. On päivittäin paikalla, soita hänelle, on ystävällinen ja varmaan tarjoaa ravintolan piikkiin sinulle korvaavan illallisen.
Puh. 1354148- tiskarityttö
mä olin nuorna tyttönä tuolla töissä!!
Silloin oli keittiössä kiire ja Woffe haukkui ja hoputti. Hyvä, jos kerkesi salaatinkappaleet lautasen reunalle laittamaan.
kaikki ruuat oli rasvasia...ja raskaita!!
Kokkina siellä oli joku Stefan. ylimielinen idiootti, joka ptiti tiskarityttöä umpi-idioottina...
muutenkin asenne oli rajoittunut, ja pahasti.
Muistan, kun oli joulu ja koko Woffen lähisuku tuli jouluaterialle ravintolaan...
Piti olla sitä ja tätä ja äijä hakkui, ja nolasi..
Arvaatkaapas vaan, saatinko me kaksi tiskaria herkkuruokia...???
Minä oli patatiskari, ja arviostus sen mukanen...vuonna 1981.... - Kokki 49w
Luulis se idiootin jo kuolleen valtimonrepeämään. Olin siellä 3 päivää töissä ja se omistaja huusi kuin sisävesihinaaja about 4 tuntia kuudesta.
Täysi natsi.
Olen kertonut asiasta vuoden -99 jälkeen jokaiselle jonka kanssa paikan nimi on noussut esille ja ja suunilleen jokainen on päättänyt mennä muualle.
Karma kostaa sillekkin....lopulta.
- Jukka Kruunuhaka
Samantyyppinen kokemus on minullakin ollut, vaikka kuvittelin olleeni kanta-asiakas. Pidän anjoviksesta wienin leikkeen päällä, joten pyysin muutaman ylimääräisen siivun. Yhdestä anjovis viipaleesta oli veloitettu 2 euroa. Hiemakarvat nousivat pystyyn. Kun seuraavalla kerralla jouduin odottamaan annosta lähes tunnin, ja kun se vihdoin saapui, tarjouduttiin sa laittamaan mukaan ilman anteeksipyyntöä tai muuta, täyttyi mittani.
En käy enää Zinnkellerissä. Vieressä on Kolme Kruunua, jonka lista on parempi ja terveellisempi samaan hintaa. - Anonyymi
Kävin itse siellä myös ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kuvittelin että olin jossain piilokamerassa. Ruoka oli illallisella kuin jostain koulun laitos keittiöstä ja palvelu oli niin absoluuttisen huonoa että en tiedä että oliko se jotain parodiaa. Surkein ravintola missä olen koskaan käynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014748Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242489HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231669
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101183- 121055
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823