antakaapas vinkkejä hyvänmakuisesta vuohenjuustosta! Ostin yhtä merkkiä, ja se haisi ja maistui vanhalle, hikiselle villasukalle, eli ei tosiaankaan ollut mikään makuelämys. Merkkiä en muista, mutta se oli pötkössä ja jotain valkohomekasvustopohjaista.
Yhtä hyvänmakuista olen joskus maistanut, merkkiä en tiedä, joten antakaapas kokeneemmat vinkkiä!
Hyvä vuohenjuusto?
1
3140
Vastaukset
- pötkö tämäkin
Laitoin justiinsa eilen ruokaa, johon tuli Chevrés Doux (President) nimistä vuohenjuustoa.
Myydään semmosina 2x6 palan pötköinä. Ihan on pelkkää pehmeähköä juustoa, ei mitään pintaa.
Todella hyvän makuinen, toimi erinomaisesti broilerkastikkeessani yhdessä aurinkokuivattujen tomaattien ja kerman kanssa. Vuohenjuustossa on tietty ominaistuoksu, joissakin voimakkaampi.
Sitten toinen, levitetyyppinen, joka käy juustopöytään, leivän päälle tms. on Chavroux pienessä purkissa. Sopii varmaan myös ruuanlaittoon, mutta en ole kokeillut.
Kovia juustoja löytyy tietysti myös, mutta niitten merkkejä en muista.
Herkkuhetkiä vuohenjuuston parissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574