minua niin vihastuttaa kristilliset aivo-pesijät

grrrr

Minusta vihastuttaa se että monet pienet lapset käytännössä aivo-pestään uskomaan tälläiseen humpuukiin kuin kristinusko...se alkaa kotoa ja koulusta...sitten isompana jotkut eivät enää kykene muodostamaan omaa mielepidettä asiasta.Onneksi minä pystyin. Varsinkin vanhemmissa ihmisissä näkee kuinka heille on nuoruudessaan tuputettu kristinuskoa joka paikasta...Sen verrean horjumaton heidän uskonsa siihen on. Vaikka millä todistaisi koko jutun vääräksi.

7

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rebecca (ei kirjautuneena)

mutta eiköhän se "pikkuhiljaa" ala muuttumaan - kun ihmisten silmät avautuvat.

• reeqwter

Itse en ole mikään niin sanottu "hihhuli", mutta minua kiinnostaa kuinka mikään tässä maailmassa voidaan todeta 100% vääräksi. Onko iskeä kaikki ne faktat pöytään. Onko iskeä se fakta pöytään, että jumalaa ei voi olla olemassa, kun tiedemiehet ovat saaneet jo vaikka mitä mukavaa selville? Kyllähän tiedemiehet asiansa osaavat enkä käy tässä heitä krtitisoimaan, koska harvoin, mutta kylläkin joskus, heille on virheitä käynyt, mutta eipä taida löytyä artikkeli: "Fyysikot sen testasivat steriileissä oloissa, Jumalaa ei ole." Vai kuinka?

Ja sitten siihen, että parut kuinka kristinuskoa aletaan tuputtamaan ihmisille jo pienestä pitäen. Mitäköhän haittaa siitä on? Jos ihminen aivopestään uskomaan kristinuskoon ei hän tajua olevansa onneton, koska on siihen kasvatettu, korkeintaa olevansa onnellisempi. Onnettomuus syntyy vasta silloin kun joku tulee ja sanoo, että se ja se tekee onnettomaksi. Ihmiset ovat minun tietojeni mukaan sen verran tyhmiä, että jokainen voisi muodostaa itselleen sopivan maailmankuvan ja sitä tulisi kaikkien kunnioittaa. En tiedä keneltä liberaalilta pölisijältä sanan- ja ajattelunvapaus on kotoisin, mutta todellisuudessa ne eivät tuo mukanaan vain hyvää vaan myös pahaa.

Eläessämme relativistisessa yhteiskunnassa luulemme, että jokaisen subjektiivinen totuus on tosi. Mitenköhän helvetissä se näin on? Te jotka ette kunnioita uskontoja tai sitten ette vain kunnioita kristinuskoa, mutta rakastatte tiedettä niin, että uskotte sen väittämät todeksi mukisematta ette ole sen parempia. Teidän jumalanne vain sattuu olemaan korporaatioiden orja, joka tekee tutkimusta tasan siitä mistä sille maksetaan ja tulos voi yllätys yllätys olla myös sen mukainen tai sitä ei julkaista.

Jos teitä häiritsee ajatus siitä, että joku uskoo ja saattaa olla väärässä, niin ette te hänelle koskaan nauramaan pääse kun loppukoittaa, sillä eihän ole enää sielua tai ruumista millä nauraa, jos ateistinen malli on tosi. Mitään ei jää jäljelle, mutta ainakin toinen sai kuolla rauhassa.

• eräskin
        reeqwter kirjoitti:

Itse en ole mikään niin sanottu "hihhuli", mutta minua kiinnostaa kuinka mikään tässä maailmassa voidaan todeta 100% vääräksi. Onko iskeä kaikki ne faktat pöytään. Onko iskeä se fakta pöytään, että jumalaa ei voi olla olemassa, kun tiedemiehet ovat saaneet jo vaikka mitä mukavaa selville? Kyllähän tiedemiehet asiansa osaavat enkä käy tässä heitä krtitisoimaan, koska harvoin, mutta kylläkin joskus, heille on virheitä käynyt, mutta eipä taida löytyä artikkeli: "Fyysikot sen testasivat steriileissä oloissa, Jumalaa ei ole." Vai kuinka?

Ja sitten siihen, että parut kuinka kristinuskoa aletaan tuputtamaan ihmisille jo pienestä pitäen. Mitäköhän haittaa siitä on? Jos ihminen aivopestään uskomaan kristinuskoon ei hän tajua olevansa onneton, koska on siihen kasvatettu, korkeintaa olevansa onnellisempi. Onnettomuus syntyy vasta silloin kun joku tulee ja sanoo, että se ja se tekee onnettomaksi. Ihmiset ovat minun tietojeni mukaan sen verran tyhmiä, että jokainen voisi muodostaa itselleen sopivan maailmankuvan ja sitä tulisi kaikkien kunnioittaa. En tiedä keneltä liberaalilta pölisijältä sanan- ja ajattelunvapaus on kotoisin, mutta todellisuudessa ne eivät tuo mukanaan vain hyvää vaan myös pahaa.

Eläessämme relativistisessa yhteiskunnassa luulemme, että jokaisen subjektiivinen totuus on tosi. Mitenköhän helvetissä se näin on? Te jotka ette kunnioita uskontoja tai sitten ette vain kunnioita kristinuskoa, mutta rakastatte tiedettä niin, että uskotte sen väittämät todeksi mukisematta ette ole sen parempia. Teidän jumalanne vain sattuu olemaan korporaatioiden orja, joka tekee tutkimusta tasan siitä mistä sille maksetaan ja tulos voi yllätys yllätys olla myös sen mukainen tai sitä ei julkaista.

Jos teitä häiritsee ajatus siitä, että joku uskoo ja saattaa olla väärässä, niin ette te hänelle koskaan nauramaan pääse kun loppukoittaa, sillä eihän ole enää sielua tai ruumista millä nauraa, jos ateistinen malli on tosi. Mitään ei jää jäljelle, mutta ainakin toinen sai kuolla rauhassa.

No olihan tuo Jokelan Pekka hyvä esimerkki, että kypsää tulee kun ei ollut oppia saanut kristinuskoon.
        Viha kristinuskoa kohtaan purkaantui sitten tunnetuin seurauksin.

Missä oli ateismin paremmuus?
        Jossainhan sen pitäisi olla todistettuna?

• rebecca(ei kirjautuneena)
        reeqwter kirjoitti:

Aivan kuin Jumalaa ei olisi ilman kristinuskoa?

Tottakai Luoja on.

On aina ollut.

Ja on aina oleva.

Jeesus on taas aivan oma juttunsa......

• rebecca(ei kirjautuneena) kirjoitti:

Aivan kuin Jumalaa ei olisi ilman kristinuskoa?

Tottakai Luoja on.

On aina ollut.

Ja on aina oleva.

Jeesus on taas aivan oma juttunsa......

olen toi grrrr....Jos joksikin haluaa jumalaa kutsua niin kutsukoon sitten vaikka luonnoksi tai tai koko maailman-kaikkeudeksi...mielestäni sana jumala ei vaan kuvaa sitä kovin hyvin..

• rebecca(ei kirjautuneena)
        zez kirjoitti:

olen toi grrrr....Jos joksikin haluaa jumalaa kutsua niin kutsukoon sitten vaikka luonnoksi tai tai koko maailman-kaikkeudeksi...mielestäni sana jumala ei vaan kuvaa sitä kovin hyvin..

Samaa mieltä.

Luoja, Hän. Näitä käytän mieluimmin.

Ja eikö J-la sanokin että; "Älä turhaan lausu Herran - Sinun J-lasi nimeä".

Esim. juutalaisuudessa ei lausuta J-lan nimeä turhaan.

• näet

Etkö tunne taivaan merkkejä?
      Kun taivas tummenee, se enteilee myrskyä tai vähintäänkin kosteaa keliä.

Niin myös, jos sinua vihastuttaa se merkitsee, että pian myrsky yllättää.
      Koetappa etsiä sellainen uskon asenne, jossa Herra ohjaa sinua hyvien tunteiden auvoista polkua.

Herran tielle se on tunnusmerkkinä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65