Kanaa ja nuudelia

...

Olisiko jollakin hyvää ja herkullista ohjetta jonkinlaiseen kana nuudeli ruokaan??

12

10170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotkottaja

      valmista kanaa haluamallasi tavalla ja keitä nuudeleita. Pistä tarjolle ja herkuttele.

      • kaaameli

        ite tykkään syödä nuudelin keittämättömänä siis suoraan paketista. siihen voi vaikka ottaa lisukkeeksi broilerin ohut siivuja(leivänpäällistä)...ja lopputulos on nam!!!!


    • Jorma!

      Helppo perusjuttu on se jos sulla jää kypsää kanaa tähteeksi niin tee pataruoka ja lisää siihen kasviksia, nuudeleja sekä mitä vain kaapista löytyy. Juustonjämistä ja kermasta saa hyvän liemen.

      Jos haluat oikean resepti niin tässä olisi yksi takuuvarma:

      200 - 300 g kypsää broileria
      n. 150 g pekonia kuutioina tai suikaleina
      1 rasia tai purkki herkkusieniä
      1 purkki cream freichea tai 2 dl kermaa
      1/2 pakettia koskenlaskija juustoa
      1/2 pussia maissi-herne-paprikaa (pakaste)
      1 pussi nuudelia (heitä mausteet pois)
      ripaus mustapippuria (1 tl)
      suolaa jos on tarpeen
      1 sipuli
      persiljaa tai rakunaa

      Kuulota pilkottu sipuli ja pekoni pannulla rypsiöljyssä(korkeareunainen kasari tai wokipata).

      Lisää sienet ja kypsät kanapalat pannulle ja annan niiden hieman ruskistua. Lisää pippuri ja cream freish. Kuutioi koskenlaskija ja lisää se pataan. Kun juusto on sulanut lisää nuudelit ja herne-maissi-paprikat.

      Lisää tarvittaessa hieman vettä. Lopuksi voit lisätä yrttejä joko tuoreita tai kuivattuja oman makusi mukaan.

      • Kokeiltava

        Tuo kuullostaa hyvältä, ihan nälkä tulee kun ohjetta ylös kirjoitin :)
        Tätä kokeiltava heti kunhan saan tarvikkeet hankittua!!


      • ja tosi herkullinen
        Kokeiltava kirjoitti:

        Tuo kuullostaa hyvältä, ihan nälkä tulee kun ohjetta ylös kirjoitin :)
        Tätä kokeiltava heti kunhan saan tarvikkeet hankittua!!

        Paista br.suikaleet ja lisää prk hapan imeläkastiketta jossa kasviksia mukana, toki tropic-wok-vihanneksia voi lisätä mukaan. Hiukan aitoa chiliä antamaan potkua! Keitä nuudelit erikseen. Aivan ihanaa!


    • Faijas

      Mä duunaan ite tätä. Vitun hyvää ja helppoo ku heinänteko.

      2 pussii normi vihannessekotusta
      2 pussii nuudelia
      400 g tai sinneppäin kanasuikaleita
      kaikkee muuta maun mukaan

      Paista sipulii ja kanat. Heitä jotai kermaa joukkoo jos maistuu. Heitä joukkoon ne kasvikset. Sit nuudelit perään mausteineen semmosena pienenä murskana ja joku desi vettä tai vaik lisää kermaa. Sitku se nuudeli o kypsää ni voi vetää.

      Tohon voi kans heittää sekaan kaikki maholliset juustoraasteen ja peston jämät kaapista.

    • ihan hyvä

      ite tykkään tästä

      kiehauta vesi ja laita nuudelit joukkoon anna hautua 5 min lisää mausteet

      sitten vois laittaa vaikka sipulia tai kermaa

      mukaan pihvit tai mikä maistuu.kommentoi 14 v poika

    • häh

      mitäs tämä tarkoittaa, eikö mummon reseptikirja käy?

    • WongChong
    • Jos paistat kanaa pannulla jollain reseptillä, niin tyhjennä pannu kokkaamisen jälkeen niin että ruuan liemet/rasvat jäävät siihen pannulle. Sitten paista keitetyt nuudelit nopeasti siinä kanaruuan rasvassa. Nuudeleihin tulee hyvä pinta ja ne imevät itseensä makua. Tämä onnistuu hyvin myös "eilisillä" nuudeleilla tai makaroonilla jos on jäänyt yli jostain vanhasta ruuasta.

      Onnistuu myös muiden kuin kanaruokien kanssa. Itse olen suorastaan ihastunut paistettuihin nuudeleihin.

      • Vanhoja perunoita olen myös paistanut näin


    • herkkupeba

      Jos herkullista haluat, niin vaihda kana ankkaan. Kana on yhtä herkullinen kuin kahvikorppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe