Minkälainen mesta? Onko palvelu hyvää?
Don Corleone Kampissa
4
928
Vastaukset
- City.ihminen
"Sali" on kuin akvaario, ja järkyttävän ahdas.
Rauhallinen keskustelu täysin mahdotonta.
Palvelu ja ruoka heiluu loistavan ja karmean välillä. Olen syönyt ko.paikassa elämäni parhaan Salviapastan.
Ja paistetun kengänpohjan. Possua sen piti olla mutta ei.
Pahimmillaan tarjoilija on suoraan pystymetsästä ja yhden nuoren tytön minä palkkaisin vaikka omaan kotiini.- salviapasta
oli elämäsi paras, koska se oli elämäsi ainoa salviapasta? Silloin voi sanoa myös näin: olet syönyt Don C:ssä sekä elämäsi parhaan että huonoimman salviapastan. Kyse oli yhdestä ja samasta salviapastasta...
- City.ihminen
salviapasta kirjoitti:
oli elämäsi paras, koska se oli elämäsi ainoa salviapasta? Silloin voi sanoa myös näin: olet syönyt Don C:ssä sekä elämäsi parhaan että huonoimman salviapastan. Kyse oli yhdestä ja samasta salviapastasta...
Voi hyvä jumala olen loukannut sinun herkkää sieluasi. Minä harkitsen jo pukeutumista säkkiin ja tuhkan siroettelua päälleni.
Voinko koskaan saada anteeksi tätä järkykkävää Suomen kielen väkivältaista raiskausta jonka olen ajattelemattomuuttani olen tehnyt.
Lupaan sinulle ja kaikille palstaa lukeville että en koskaan enään kirjoita mitään mitä ei ensin vähintään yliopiston kansleri ensin tarkasta.
Tosin mainitaan tässä, Salviapasta on henk.koht lempipastani, joten olen syönyt sitä useamman kerran.
Mutta pyydän tietenkin myös tätä anteeksi ja toivon että sinä et löydä mitään offensiivista tästä kirjoituksesta.
Sillä tärkeintä maailmassa on löytää virheitä kaikkialta missä niitä vain olla voi.
- Useasti ulkona syövä
Don Corleone on keskitason paikka. Olen käynyt siellä noin viisi kertaa. Palvelu on kohdallani ollut todella hidasta ja myös sen laatu epätasaista; ei muisteta tuoda leipää pöytään (pitää kysyä), palvellaan myöhemmin tulleita ensin, unohdetaan meidät täysin jne. Ruoka on ihan ok, koskaan en ole huonoa ruokaa siellä saanut, siksi olen käynyt useamman kerran. Kun palvelun laatu näytti aina olevan yhtä omituista, lopetin käynnit. Myös aika ahdas paikka, ei kannata mennä ostoskierroksen tai reppujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632