Vastapainoksi
Minä pidän mr. Tukkapurosta. Tukkapuro on miellyttävän älykäs. Miksi Tukkis, et ole luennoitsija? Suorittaisin het alkuunsa muutamat arvosanat tai ainakin tulisin kuuntelemaan etupenkille.
Tukkapuroironia ei ehkä ole muuta kuin mautonta.
tukkapuron kehuketju
37
2255
Vastaukset
- Psykopatologia
.
aivojen kuvantaminen, P E T,
positroniemissiotomografia, noin vuodesta 1976, isotooppi-kuvaus, joka perustuu elimistöön tuodusta radioaktiivisesta isotoopista vapautuviin positroneihin ja gamma-säteilyyn. PET kuvaa dataa noin 30 sekunnin ajalta, joten jos esim. metaboliikassa on muutoksia tuon ajan sisällä, PET antaa vain keskiarvon. PET (kuten myös SPECT), on luonteeltaan NM-tekniikkaa (nuclear medicine). Turussa on ollut PET 1980-luvulta; Helsingin Meilahteen saatiin PET-CT-laite syyskuussa 2006.
PET ei kuvaa suoraan neuronien toimintaa vaan verenkiertoa tai metaboliikkaa, johon ovat vaikuttamassa neuraalisten lisäksi muut fysiologiset seikat. 3D-kuva voidaan tarvittaessa konstruoida projektio-leikkeistä.
Pertti Luukkonen
fil.lis., psykologi
psykoterapeutti
Helsinki
.- hämmestynyt
P. Tukkapuro infosta.
Eli jollain "lemmikkieläimellä" voidaan väitetystikö todentaa teeskentelemätön orgasmi?
Mitä muuta hyötyä kyseisestä tutkimuksesta on ihmisen terveydelle? - Psykopatologia
hämmestynyt kirjoitti:
P. Tukkapuro infosta.
Eli jollain "lemmikkieläimellä" voidaan väitetystikö todentaa teeskentelemätön orgasmi?
Mitä muuta hyötyä kyseisestä tutkimuksesta on ihmisen terveydelle?.
Paitsi siis että se takaa avioelämän onnen, sillä etsitään sairauksia (kasvaimet ja muutokset pehmytkudoksissa ym.). Tutkimuskäytössä voidaan katsoa, mitkä aivoalueet aktivoituvat joissain kognitiivisissa suorituksissa.
Tutkimus on kuitenkin suhteellisen hankala radiokatiivisine aineineen, ja luuleen, että funktionaalinen magneettikuvaus (fMRI) yhä enemmän korvaa sitä.
. - hämmentynyt
Psykopatologia kirjoitti:
.
Paitsi siis että se takaa avioelämän onnen, sillä etsitään sairauksia (kasvaimet ja muutokset pehmytkudoksissa ym.). Tutkimuskäytössä voidaan katsoa, mitkä aivoalueet aktivoituvat joissain kognitiivisissa suorituksissa.
Tutkimus on kuitenkin suhteellisen hankala radiokatiivisine aineineen, ja luuleen, että funktionaalinen magneettikuvaus (fMRI) yhä enemmän korvaa sitä.
.Miten niitä kuvannetaan? Mihin niitä fakin aineita pruuttaillaan? Poistuvatko ne? Aktiivisuutta ei lie lisää nulkkihampilääkärin nielemään käskemä amalgaamilohkeama?
- hämmentynyt
.
.Nai tötteröpäätä? Ja kuka Se päässä nauttii?? VAi onko sulla kuvaa laitteesta?
- Psykopatologia
hämmentynyt kirjoitti:
Nai tötteröpäätä? Ja kuka Se päässä nauttii?? VAi onko sulla kuvaa laitteesta?
.
Kyllä laitteelle pitää varata iso huone, siis iso makuuhuone. Ja hyvä olla myös radiologi paikalla, ehkä sairaanhoitaja myös, valvomaan laitetta ja rekisteröimään tuloksia. Tyyriiksi tulee avio-onni.
Injektiota käytetään. En tiedä tarkkaan radioktiivisuuden heikkenemisen nopeudesta.
. - hämmestynyt
.
Kyllä laitteelle pitää varata iso huone, siis iso makuuhuone. Ja hyvä olla myös radiologi paikalla, ehkä sairaanhoitaja myös, valvomaan laitetta ja rekisteröimään tuloksia. Tyyriiksi tulee avio-onni.
Injektiota käytetään. En tiedä tarkkaan radioktiivisuuden heikkenemisen nopeudesta.
.Tahraton mieli....eiku ei se ollutkaan. No tyhmän hyvä. Katsottava krapulaleffa. Ihan söpö.
- Psykopatologia
hämmestynyt kirjoitti:
Tahraton mieli....eiku ei se ollutkaan. No tyhmän hyvä. Katsottava krapulaleffa. Ihan söpö.
.
kuin regression hallitseva taiteilijatar, ja sinulla on kaunis mieli. Mutta annetaan muillekin sanan sijaa. trisse tuossa yritti tulla väliinkin ja kehotti sinua hankkimaan itsellesi ikäistäsi seuraa. Kyllä trisse tietää; hän on opiskellut psykologiaa!!
. - hämmestynyt
.
kuin regression hallitseva taiteilijatar, ja sinulla on kaunis mieli. Mutta annetaan muillekin sanan sijaa. trisse tuossa yritti tulla väliinkin ja kehotti sinua hankkimaan itsellesi ikäistäsi seuraa. Kyllä trisse tietää; hän on opiskellut psykologiaa!!
.¨
Elähän ala Puroja Tukassa arvotelemaan minua tai lätkimään sellaista mitä ei ole.
¨ - hämmestynyt
.
.Miten ihmeessä jaat noita sukupuoleiakin ihan tyhjästä?
- hämmestynyt
.
.Tämä oli minulle kokonaan uutta. Anatomian maikkani vaikeni tästä, enkä itseopiskellen ole törmännyt:
Phallos magnum = iso kikkeli
Tris kehotti vertaisuuteen. En tiedä ketä, koska ei osoittanut minulle riittävällä tavalla.
Puropää. Tahdot minun(ko) hakeutumaan ikäisteni seuraan trisin kehottamana.
Minkähän ikäisten?
Kuka on kenenkin vertainen? Entä minkäikäinen kukin on? Ihan uusi aloitusko aiheesta, vai löytyykö pohdittavaksi pohtijoille ihan täältä? - Psykopatologia
hämmestynyt kirjoitti:
Miten ihmeessä jaat noita sukupuoleiakin ihan tyhjästä?
.
heti kauniin naisen tunnistan.
. hämmestynyt kirjoitti:
Tämä oli minulle kokonaan uutta. Anatomian maikkani vaikeni tästä, enkä itseopiskellen ole törmännyt:
Phallos magnum = iso kikkeli
Tris kehotti vertaisuuteen. En tiedä ketä, koska ei osoittanut minulle riittävällä tavalla.
Puropää. Tahdot minun(ko) hakeutumaan ikäisteni seuraan trisin kehottamana.
Minkähän ikäisten?
Kuka on kenenkin vertainen? Entä minkäikäinen kukin on? Ihan uusi aloitusko aiheesta, vai löytyykö pohdittavaksi pohtijoille ihan täältä?-
Jedjasin ensimmäinen aksiooma:
"Jos enemmistön mielestä olet nainen, sinä olet nainen."
Mutta älä sure hämppis, keskimäärin kaikki on mennyt ihan oikein; minua Pp luuli mieheksi.- hämmestynyt
.
.Siis Pm Ei Pp niinkö?
Ja katselet mielelläsi vierestä?
Sekö syvin tahtosi? - hämmestynyt
.
heti kauniin naisen tunnistan.
.edellisessä viestissäsi neljän tuuman stondikan.
Liioittelet, väitän. - hämmestynyt
hämmestynyt kirjoitti:
edellisessä viestissäsi neljän tuuman stondikan.
Liioittelet, väitän.Miksi teet sen näin:
---------------------------------------------
.
kirjoitusta, mieeeeeluuusti pitkä
.
issssssssssssssssssso)
¨
O - hämmestynyt
hämmestynyt kirjoitti:
Miksi teet sen näin:
---------------------------------------------
.
kirjoitusta, mieeeeeluuusti pitkä
.
issssssssssssssssssso)
¨
Otarkoitan:
O
iiiiiiiiiiiiiiso)
O
¨
- hämmestynyt
Kuka kahlaa menneessä?
Puropää ei myönnä. PP ignoroi.
Kehukaamme siis häntä.
Hey, kerro, kultanen tuolla wanhoihin keskenjääneisiin vastaus. Kiitos- hämmestynyt
Tähän tarkoitin:
h ä p e ä
Kirjoittanut: Psykopatologia 30.10.2007 klo 09.08
Siellä on mielenkiintoinen esimerkki. VAstaa siihen pp!!
- hämmestynyt
¨
alias mr Tukkapuro.
Miksi lainailet tekstejä? Miksi toistelet? Millä psyk. termillä sellaista voidaan kuvata?
Milloin irrotat ja menet eteenpäin?
Minä törmään päivittäin manipulaattoreihin. Ovat siinä vaiheessa voittaneet, kun ovat päässeet tunteillani pelleilemään. Sen erän. Mutta, kun minä en kilpaile, niin- Psykopatologia
.
mielenkiitoinen!!
Kirjoittanut: hämmestynyt 26.11.2007 klo 22.26
Minuakin kiinnostaisi vastaus, Pare Tukkapuro. Osaatko vai onko turhan kimurantti?
. - hämmestynyt
.
mielenkiitoinen!!
Minuakin kiinnostaisi vastaus, Pare Tukkapuro. Osaatko vai onko turhan kimurantti?
.En pyytänyt selvittämäänkään. Syytä siis. Mutta kiitos lupauksestasi kuitenkin.
- hämmestynyt
hämmestynyt kirjoitti:
En pyytänyt selvittämäänkään. Syytä siis. Mutta kiitos lupauksestasi kuitenkin.
Ei tarvitse selittää viestien toistoon syytä. Sitä vastoin mikä se termi on?
Mutta tuo mielenkiintoinen kysymys saanee mielenkiintoisen vastauksen. - hämmestynyt
.
mielenkiitoinen!!
.Laitoit toki varauksen: "Koitan paneutua tuohon huomenna etc."
Siis 0liko esimerkki kelvoton vai unohditko vai etkö kerennyt, kun pitikin kinastella vai onko tyyliisi sopivaa siirtää huomiselle asiat, joita et aio koskaan tehdäkään?
¨ - hammentynyt
.
mielenkiitoinen!!
.Internetin palstalla vihjanneelle sakkoja
Turun Sanomat - hammentynyt
hammentynyt kirjoitti:
Internetin palstalla vihjanneelle sakkoja
Turun SanomatJeesas on viestinsä poistanut. Jäljelle jää vaan vastaukset. Ajan hukkaa
- Psykopatologia
hämmestynyt kirjoitti:
Laitoit toki varauksen: "Koitan paneutua tuohon huomenna etc."
Siis 0liko esimerkki kelvoton vai unohditko vai etkö kerennyt, kun pitikin kinastella vai onko tyyliisi sopivaa siirtää huomiselle asiat, joita et aio koskaan tehdäkään?
¨.
Olen aiemminkin - silloin ku ao. esimerkki kirjoitettiin - koettanut vastata paremmin. Eilen meni liikaa aikaa vihamielisten vastausten käsittelyyn.
. - hämmestynyt
.
Olen aiemminkin - silloin ku ao. esimerkki kirjoitettiin - koettanut vastata paremmin. Eilen meni liikaa aikaa vihamielisten vastausten käsittelyyn.
.¨
Uusi päivä ja huomen.
En löytänyt vastausta. Enkä ainakaan sellaista joka edes sinua tyydyttäisi vastauksen tasolla.
Voinetko viitata?
Koska en usko, että jedjas/hermiitti/tris/kyllis/PeräTukko olisi kelpo esimerkin tynkä.
Noh, et siihen suoraan viitannutkaan vaan nimenomaan sen suljit ulos "vihamielisinä" viesteinä.
Minua asia askarruttaa, koska todella, mitä vanhemmaksi tulen sen aremmaksi myös tällaisten esimerkkityyppien ilmaantuessa reviirilleni. Heistä ei voi sillä tavalla oppia, että osaisi olla. TAi siis ongelma onkin sen vuoksi mulla. JOten selvennäthän, kiitos. Pyydän mr. PeräLukko - Psykopatologia
hämmestynyt kirjoitti:
¨
Uusi päivä ja huomen.
En löytänyt vastausta. Enkä ainakaan sellaista joka edes sinua tyydyttäisi vastauksen tasolla.
Voinetko viitata?
Koska en usko, että jedjas/hermiitti/tris/kyllis/PeräTukko olisi kelpo esimerkin tynkä.
Noh, et siihen suoraan viitannutkaan vaan nimenomaan sen suljit ulos "vihamielisinä" viesteinä.
Minua asia askarruttaa, koska todella, mitä vanhemmaksi tulen sen aremmaksi myös tällaisten esimerkkityyppien ilmaantuessa reviirilleni. Heistä ei voi sillä tavalla oppia, että osaisi olla. TAi siis ongelma onkin sen vuoksi mulla. JOten selvennäthän, kiitos. Pyydän mr. PeräLukko.
Tuli eilen odottamaton sairaalassa käynti ym., joten vastaus jäi vielä. Palaillaan.
Parhain terveisin
Pertti
- WideBelief
Tai oikeammin, saako henkilökohtaisesti lähestyä asianomaisia?
- Psykopatologia
.
Esimerkki on liian mutkikas pienelle päälleni. Jos joku selkokielistäisi sitä.
. - hämmestynyt
.
Esimerkki on liian mutkikas pienelle päälleni. Jos joku selkokielistäisi sitä.
.Saa sellaisen kuvan, että pääsi suhteessa vartaloon on vähintäänkin riitävän kookas. Ja viestinnästäsi päätellen myös muullakin tavalla tulkittaen mahdollisuus selviytyä selkeästä esimerkistä ovat olemassa. Miksi venkoillet?
- hämmestynyt
Tunteita, mutta et kuitenkaan pelkästään negatiivisia, vaikka jossain ketjussa niin mainitsit.
Avasin tämän, että niitä saataisiin koottua tänne, mutta olet kuin teflon ja tuot itse koostusti negatiiviset viestien tyngät tännekin.
Mihin pyrit? Onko kirjasi aiheuttanut sinulle synnytystuskia? Vai kaipaatko kipeästi...sitä samaa, kuin me muutkin?- Psykopatologia
.
eivät kevyissä viesteissä kuvasta tarkasti "todellisuutta" yms. - Minulla on vain kaksi kuvaa käytettäväksi Galleriaan. Täytynee vaihtaa "talvikuvaan".
. - hämmestynyt
.
eivät kevyissä viesteissä kuvasta tarkasti "todellisuutta" yms. - Minulla on vain kaksi kuvaa käytettäväksi Galleriaan. Täytynee vaihtaa "talvikuvaan".
.¨
Hey!!
I g n o r o i n t i
Mutta myös v e n k o i l u
Lienevät sinulle tuttuja juttuja?
Miksi?
~ - Psykopatologia
hämmestynyt kirjoitti:
¨
Hey!!
I g n o r o i n t i
Mutta myös v e n k o i l u
Lienevät sinulle tuttuja juttuja?
Miksi?
~.
jo ammatinkin vuoksi.
. - hämmestynyt
.
jo ammatinkin vuoksi.
.Psykologit käyttää työnohjausta hyväkseen? Vai saavatko he?
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793