Vieläkö peruskouluissa, lähinnä ala-asteilla on pakko syödä kouluruokaa? Tai ainakin maistaa jokaista pöperöä, mitä tarjotaan? Ja saako jättää ilman lupaa? Mä sain ite ala-asteella kauan kauan sitten jälki-istuntoa, kun kippasin tillilihat likasankoon ilman lupaa. Opettajan haukankatse sattui näkemään kaiken ja tunti istumista rapsahti heti ilman armoa. Yläasteella ei muistaakseni ruokailupakkoa enää ollu. Mites on tänä päivänä?
Vieläkö on pakko syödä
3
1281
Vastaukset
- syödä
Tai no en ole varma onko vielä ala-asteella sama meno, mut itse kun vielä olin (nyt ollaan toisella luokalla toisen asteen ammatillisessa koulussa) niin ainakin oli pakko syödä. Ei siis mitään jälki-istuntoja tai huutoja, vaan opettaja tuli ja väkisin mätti siihen lautaselle ruokaa ja valitti jos sitä ei syönyt. Ylä-asteella on toki vapaa ruokailu eikä tartte olla koulun alueellakaan sen aikana jos ei halua.
Jos näillä palstoilla pyörii nykysiä ala-asteelaisia niin voipi tulla purkamaan tänne tunnontuskiaan, ois kiva tietää vieläkö tuo jatkuu..Kyllä tietääkseni on pakko syödä ala-asteella. Tosin luultavasti jos vanhempien luvan tuo, niin saa olla syömättäkin. Yläasteella puolestaan se on jo vapaata.
- kysymykseesi
ei oo yläasteella enkä söis vaikka olis pakkokin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681847- 1001839
- 1371669
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331344MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 591191
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2731039Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446933