Olen kuntoillut vuosikaudet ja olen normaalipainoinen. Kuitenkin kun 30 vuotta tuli täyteen, vatsa on alkanut olla ongelmakohtani ja nyt olen kyllästynyt siihen. Auttaisiko pilates ongelmaan? Ruokavaliota tietysti olen tarkistamassa myös.
Ongelmana nimenomaan vatsa - auttaako pilates?
5
3949
Vastaukset
- siitä olen varma
vatsa lähtee ruokalutottumuksia muuntelemalla. Eikä keskivartalo vahvistu hengittämällä ja peräaukkoa supistamalla. Sit-Upsit peliin ja lisäpainoilla
- teräsvatsa
Et ole ilmeisestikään koskaan käynyt pilatestunnilla jos kuvittelet että siellä vain hengitellään ja peräaukkoa supistellaan. tosin oikean hengitystekniikan hallitseminen on kaiken a ja o. pilates on mitä mainioin keskivartalon muokkaukseen, joten kysyjän kannattaa ehdottomasti lähteä tunnille. aluksi liikkeet tuottavat vaikeuksia mutta kehityksen huomaa nopeasti jos malttaa käydä tunneilla säännöllisesti.
- kyllä lähtee!!
Pilates toimii vatsan seudulle aivan loistavasti. Itsellä lähti kymmenen tunnin (pilates tunti kerran viikossa, eli noin 2,5 kuukauden) jälkeen pari senttiä vatsan ja lantion seudulta. Joko olet kokeillut? ;)
- ap
...miten pilates tosiaan toimii, kun liikeet oppii tekemään ja hengittämään oikein! Itse lajihan ei laihduta, mutta lenkkeilyyn tms. aerobiseen liikuntaan yhdistettynä voi muutamassa kuukaudessa saada todella huikean muutoksen aikaan!
- Anuli76
Pilatesta harrastettaessa laihtuminen ei ole niin varmaa, mutta se kiinteyttää kroppaa ja auttaa ryhdin säilyttämisessä. Yhdessä ruokavalion, aerobisen liikunnan ja pilateksen kera varmasti alkaa näkyä tuloksia. Pilates on tehokasta, mutta se ottaa aikansa, kunnes siihen pääsee kunnolla jyvälle. Minä suosittelen pilatesta, se rentouttaa ja tekee mielen hyväksi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797