Ongelmana nimenomaan vatsa - auttaako pilates?

Pari kertaa viikossa

Olen kuntoillut vuosikaudet ja olen normaalipainoinen. Kuitenkin kun 30 vuotta tuli täyteen, vatsa on alkanut olla ongelmakohtani ja nyt olen kyllästynyt siihen. Auttaisiko pilates ongelmaan? Ruokavaliota tietysti olen tarkistamassa myös.

5

4019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä olen varma

vatsa lähtee ruokalutottumuksia muuntelemalla. Eikä keskivartalo vahvistu hengittämällä ja peräaukkoa supistamalla. Sit-Upsit peliin ja lisäpainoilla

• teräsvatsa

Et ole ilmeisestikään koskaan käynyt pilatestunnilla jos kuvittelet että siellä vain hengitellään ja peräaukkoa supistellaan. tosin oikean hengitystekniikan hallitseminen on kaiken a ja o. pilates on mitä mainioin keskivartalon muokkaukseen, joten kysyjän kannattaa ehdottomasti lähteä tunnille. aluksi liikkeet tuottavat vaikeuksia mutta kehityksen huomaa nopeasti jos malttaa käydä tunneilla säännöllisesti.

• kyllä lähtee!!

Pilates toimii vatsan seudulle aivan loistavasti. Itsellä lähti kymmenen tunnin (pilates tunti kerran viikossa, eli noin 2,5 kuukauden) jälkeen pari senttiä vatsan ja lantion seudulta. Joko olet kokeillut? ;)

• ap

...miten pilates tosiaan toimii, kun liikeet oppii tekemään ja hengittämään oikein! Itse lajihan ei laihduta, mutta lenkkeilyyn tms. aerobiseen liikuntaan yhdistettynä voi muutamassa kuukaudessa saada todella huikean muutoksen aikaan!

• Anuli76

Pilatesta harrastettaessa laihtuminen ei ole niin varmaa, mutta se kiinteyttää kroppaa ja auttaa ryhdin säilyttämisessä. Yhdessä ruokavalion, aerobisen liikunnan ja pilateksen kera varmasti alkaa näkyä tuloksia. Pilates on tehokasta, mutta se ottaa aikansa, kunnes siihen pääsee kunnolla jyvälle. Minä suosittelen pilatesta, se rentouttaa ja tekee mielen hyväksi;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      116
      8355
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      415
      7568
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      9
      5185
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      81
      4836
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4609
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      204
      2959
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      124
      2854
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      34
      2752
    9. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      23
      2374
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      2
      2247
    Aihe