Olen kuntoillut vuosikaudet ja olen normaalipainoinen. Kuitenkin kun 30 vuotta tuli täyteen, vatsa on alkanut olla ongelmakohtani ja nyt olen kyllästynyt siihen. Auttaisiko pilates ongelmaan? Ruokavaliota tietysti olen tarkistamassa myös.
Ongelmana nimenomaan vatsa - auttaako pilates?
5
3990
Vastaukset
- siitä olen varma
vatsa lähtee ruokalutottumuksia muuntelemalla. Eikä keskivartalo vahvistu hengittämällä ja peräaukkoa supistamalla. Sit-Upsit peliin ja lisäpainoilla
- teräsvatsa
Et ole ilmeisestikään koskaan käynyt pilatestunnilla jos kuvittelet että siellä vain hengitellään ja peräaukkoa supistellaan. tosin oikean hengitystekniikan hallitseminen on kaiken a ja o. pilates on mitä mainioin keskivartalon muokkaukseen, joten kysyjän kannattaa ehdottomasti lähteä tunnille. aluksi liikkeet tuottavat vaikeuksia mutta kehityksen huomaa nopeasti jos malttaa käydä tunneilla säännöllisesti.
- kyllä lähtee!!
Pilates toimii vatsan seudulle aivan loistavasti. Itsellä lähti kymmenen tunnin (pilates tunti kerran viikossa, eli noin 2,5 kuukauden) jälkeen pari senttiä vatsan ja lantion seudulta. Joko olet kokeillut? ;)
- ap
...miten pilates tosiaan toimii, kun liikeet oppii tekemään ja hengittämään oikein! Itse lajihan ei laihduta, mutta lenkkeilyyn tms. aerobiseen liikuntaan yhdistettynä voi muutamassa kuukaudessa saada todella huikean muutoksen aikaan!
- Anuli76
Pilatesta harrastettaessa laihtuminen ei ole niin varmaa, mutta se kiinteyttää kroppaa ja auttaa ryhdin säilyttämisessä. Yhdessä ruokavalion, aerobisen liikunnan ja pilateksen kera varmasti alkaa näkyä tuloksia. Pilates on tehokasta, mutta se ottaa aikansa, kunnes siihen pääsee kunnolla jyvälle. Minä suosittelen pilatesta, se rentouttaa ja tekee mielen hyväksi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512