Täällä on osa pilallehemmoteltuja

paskoja!

En syö koulu ruokaa koska se maistuu paskalle äyk!

-Ruuan ei oo tarkotus olla hyvää sen on tarkotus pitää hengissä.

Onko teijät opetettu syömään vaan hyvän makusta ruokaa ja vaikka koulussa oliskin hyvää ruokaa, nii ette uskalla mennä maistaan.

Saatanan hieno kurkut.
Yhyy ruoka on pahaa, mä syön vaan kaviaaria ja mitälei muita hienoja ruokia ja sitte karkkia ja lihon yheks läskipaskaks.

Vetäkää käteen valittajat.

16

2429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitälei?

      Koulussa tietääkseni opetetaan kielioppia ihan alkeista lähtien. Vuodatuksesi kieliasusta päätellen empiirinen kokemuksesi koulumaailmasta on hieman hataralla pohjalla.

    • saavutettu

      "Ruuan ei oo tarkotus olla hyvää"

      Kirjoituksista päätellen on koululaitos siis onnistunut loistavasti ainakin tässä kohdassa.

    • meetwurstinakki

      Juujuu justiinsa.. Meillä kuule syödään nakkisoppaa ja einesruokia, mutta silti edellisten koulujeni ruoka oli mielestäni pahaa. Tosin kyllähän mä sitä kaviaariakin Kallen mätitahnan muodossa syön..

    • jjkk

      Mistä helvetistä päättelit ettei ruoan tarkotus oo olla hyvää? Jotain perusteluja kenties?

      Rakastan hyvää ruokaa! Mutta syön myös aina koulussa, sillä meillä kouluruoka on yleensä suhteellisen inhimillistä. Eli en siis kirjoita provosoidakseni kouluruokaa, vaan kaltaistasi idioottia.

      Onnistuit myös rinnastamaan hyvän ruoan lihomiseen. Osa koululaisista toki ajattelee että roskaruoka on sitä parasta ruokaa, mutta kyllä hekin vielä oppivat että loppujen lopuksi samanlaisen rasvasen ruoan syöminen ei olekaan niin hohdokasta. Hyvää ruokaa ei voi linkittää epäterveellisyyteen!

      En valita kouluruoasta, mutta käteen vetäminen kuulosti houkuttelevalta. Matkaan siis ->

      • konttoritero

        Jotaki tommosta minäkin oisin aikonu kirjoittaa, mutta ehdit ensin.

        Joten mä taidan käydä kädellä kans kun ei oo parempaakaan tekemistä->


    • "-Ruuan ei oo tarkotus olla hyvää sen on tarkotus pitää hengissä. "
      Mistä namibiasta mahdat tulla? Olisi kiva nähdä sinun ruokalistasi, kun kerta aina syy ruoallesi on että se pitää hengissä.

      • prärä

        No olihan tossa jotain perää että jotku ei syö ikinä
        kouluruokaa ("se on pahaa") mutta kai nyt ruoan pitää jollekki maistua? Syö nyt sitten ilman makuaisteja herra mauton


    • menee

      että valmista ja terveellistä ruokaa ei välttämättä osaa arvostaa ennen kuin on muuttanut omilleen.

    • Dremeli

      Kyllä se koulussa oli vähän pakko syödä ruoka kun ruoka vaikka ei tykänny. Ainakaan meidän luokalla jos ei syöny vapaaehtosesti ruokaa niin sitten itki ja söi. Ei ollu pahemmi vaihtoehtoja.

      • syö vain pizzaa

        ja ym. subeja!
        Ei ne osaa arvostaa mitään kotiruokaa!
        Anna äiskä ja iskä euroja, mennään "pissalle",
        niin hiton pilalle hemmoteltuja kakaroita he ovat!

        Ja kotona aina, miks meillä ei ole pissaa?
        Voi hitto, ei mitään läskikastikkeita ja kalaruokia, vain harvassa perheessä niitä enää syödään...

        nykylapset vain lihoo kaikista eineksistä, hamppareista, subeista ja pitzoista ym. roskaruuista, jee, siitä vaan....
        karkit ja limut ja sipsit, syökää ihan vapaasti, jee, ihannoikaa ja ihmetelkää kun mää lihoon....


      • Dremeli
        syö vain pizzaa kirjoitti:

        ja ym. subeja!
        Ei ne osaa arvostaa mitään kotiruokaa!
        Anna äiskä ja iskä euroja, mennään "pissalle",
        niin hiton pilalle hemmoteltuja kakaroita he ovat!

        Ja kotona aina, miks meillä ei ole pissaa?
        Voi hitto, ei mitään läskikastikkeita ja kalaruokia, vain harvassa perheessä niitä enää syödään...

        nykylapset vain lihoo kaikista eineksistä, hamppareista, subeista ja pitzoista ym. roskaruuista, jee, siitä vaan....
        karkit ja limut ja sipsit, syökää ihan vapaasti, jee, ihannoikaa ja ihmetelkää kun mää lihoon....

        Ei nyt haukuta nuorempiamme, olemmehan kaikki joskus ollu lapsia?

        Mä tykkään kotiruoasta kamalasti, mutta silti syön välillä myös pizzaa ja muita pikaruokia.


      • nykynuori
        syö vain pizzaa kirjoitti:

        ja ym. subeja!
        Ei ne osaa arvostaa mitään kotiruokaa!
        Anna äiskä ja iskä euroja, mennään "pissalle",
        niin hiton pilalle hemmoteltuja kakaroita he ovat!

        Ja kotona aina, miks meillä ei ole pissaa?
        Voi hitto, ei mitään läskikastikkeita ja kalaruokia, vain harvassa perheessä niitä enää syödään...

        nykylapset vain lihoo kaikista eineksistä, hamppareista, subeista ja pitzoista ym. roskaruuista, jee, siitä vaan....
        karkit ja limut ja sipsit, syökää ihan vapaasti, jee, ihannoikaa ja ihmetelkää kun mää lihoon....

        Itse syön aina kouluruokaa, enkä syö melkeinpä koskaan karkkia (silloin tällöin suklaata) tai juo energiajuomia tai limsaa. Pizzalla käydään kavereiden kanssa ehkä kerran vuodessa. Niin ja subia en ole koskaan syönyt... viime hampurilaisestakin on noin kolme vuotta. Olen 17 v.


      • riippuuu
        Dremeli kirjoitti:

        Ei nyt haukuta nuorempiamme, olemmehan kaikki joskus ollu lapsia?

        Mä tykkään kotiruoasta kamalasti, mutta silti syön välillä myös pizzaa ja muita pikaruokia.

        Nyt on pakko ottaa kantaa että kyllä esim. mä tykkään normaalista kotiruuasta, mutta koulunruoka on aina jotain keskuskeittiön mömmöä mikä ei edes muistuta kunnon kotiruokaa. Lasagne on koulussa jotain ihme teollisuusmössöä,mutta kotona se on hyvää.


      • Surunkylväjä
        syö vain pizzaa kirjoitti:

        ja ym. subeja!
        Ei ne osaa arvostaa mitään kotiruokaa!
        Anna äiskä ja iskä euroja, mennään "pissalle",
        niin hiton pilalle hemmoteltuja kakaroita he ovat!

        Ja kotona aina, miks meillä ei ole pissaa?
        Voi hitto, ei mitään läskikastikkeita ja kalaruokia, vain harvassa perheessä niitä enää syödään...

        nykylapset vain lihoo kaikista eineksistä, hamppareista, subeista ja pitzoista ym. roskaruuista, jee, siitä vaan....
        karkit ja limut ja sipsit, syökää ihan vapaasti, jee, ihannoikaa ja ihmetelkää kun mää lihoon....

        Ompas taas yleistämistä.

        Pilalle hemmoteltu kakara voit olla itse. Katkeroitunut keittiötäti kun ei se moska - jota kouluruoaksi kutsutaan - kelpaa.

        Voinpa todeta, että meillä ei hamppareita, pizzoja tai eineksiä syödä.
        Ihan kotiruoka maistuu paremmin kuin ylimaustetut lättäpizzat sun muut mömmöt.

        Äläkä nyt vaan järkyty, meillä kun ei karkkia, limua tai sipsejä syödä juuri ollenkaan. Joskus jonkun syntymäpäivillä tai muuten, jos on jotain 'juhlinnan' aihetta.


    • -nimetön-

      Kouluruoka ei tosiaan ole mitään herkkua. Olen itse koulussa töissä, ja useimmiten ruoka on jotain mautonta mömmöä. Aivan sama syökö lihapullia vai kalapuikkoja, samalta maistuvat kaikki - eli eivät miltään.

      • Dremeli

        Sillo ku olin peruskoulussa ni joskus oli ruoaks kalapuikkoja mitkä maistu iha pesuaineelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe