vaikutat hyvin fiksulta naiseksi ja kun luen erinomaisia kirjoituksiasi tällä palstalla en voi olla hymyilemättä vienosti niiden pistävää sarkasmia.
Huomaan, että pidät miehistä ja me (miehet) olemme kyllä noteeranneet läsnäolosi täällä.
Olet viehättävä...
"Odotan jännittyneenä vastinettasi"
MarttyyriMallari-TTt
Papeete1.......
19
1043
Vastaukset
- papeetelle
olivat monisanaisemmat kuin muiden kohdalla; voimmeko kenties päätellä tästä jotakin?
"Volvomies on nikkaroinut pussauskopin"miten nämä naiset ottavat viestini vastaan...
"Jokainen heistä on laulun arvoinen"
MarttyyriMallari-TTt
- Papeete1
Nyt on sitten mun huki :)
"vaikutat hyvin fiksulta naiseksi ja kun luen erinomaisia kirjoituksiasi tällä palstalla en voi olla hymyilemättä vienosti niiden pistävää sarkasmia."
-Muakin hymyilyttää.. onks tääkin sitä sarkasmia?
Minä rrrakastan miehiä taas kerran, tosin se on kyllä nyt ihan Fredericon ansiota :)
*lähden kohta höyhensaarille ja huimiin seikkailuihin*tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!
"Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"
Robert De Niro Taksikuskissa
"No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"
MartyyriMallari-TTt- Papeete1
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!
MartyyriMallari-TTtOlen romanttinen ja lämmin, suorastaan polttavan kuuma mutta vain harvoille ja valituille :)
*tietyt asiat täytyy pitää harvojen etuoikeutena* - koukkuun
MartyyriMallari-TTtvaan...
- Papeete1
Frederico kirjoitti:
tässähn ihan punastuu =)
Hyvä yötä ja seikkailu-uniaVaan. Jos mä näen oikein tosi hyviä seikkailu-unia niin mä punastelen sitten aamulla :)
Hyvää yötä :D Papeete1 kirjoitti:
Vaan. Jos mä näen oikein tosi hyviä seikkailu-unia niin mä punastelen sitten aamulla :)
Hyvää yötä :DKiva että olette löytäneet toisenne ja toivotan onnea nuorelle parille.
"Sitähän se kaikki on, vai onko"
MarttyyriMallari-TTt- me kaikki
MartyyriMallari-TTttiesimme jo ennen testiäsi.
- BrokenSword*
Kiva että olette löytäneet toisenne ja toivotan onnea nuorelle parille.
"Sitähän se kaikki on, vai onko"
MarttyyriMallari-TTtEihän Frederico ole edes mikään komea. Aika tavallisen pulliaisen näköinen ja vielä ylikiltti. Jokin mikä ei loppupeleissä oikein vetoa naisiin.
Mulle tulee muutenkin Fredestä ja Papesta mieleen enemmänkin sisko ja veli. Harvemmin sisarukset ajattelee "sellaisia" ajatuksia toisistaan. - Papeete1
BrokenSword* kirjoitti:
Eihän Frederico ole edes mikään komea. Aika tavallisen pulliaisen näköinen ja vielä ylikiltti. Jokin mikä ei loppupeleissä oikein vetoa naisiin.
Mulle tulee muutenkin Fredestä ja Papesta mieleen enemmänkin sisko ja veli. Harvemmin sisarukset ajattelee "sellaisia" ajatuksia toisistaan.Sulla on omituinen miesmaku mutta luojan kiitos, se tosiaan on sun eikä mun :D
- on varmaan ennenkin kysytty
Frederico kirjoitti:
tässähn ihan punastuu =)
Hyvä yötä ja seikkailu-uniaMitä sun paidassa lukee?
- arvaus ?
on varmaan ennenkin kysytty kirjoitti:
Mitä sun paidassa lukee?
"Girl Power!"
- rakastuneena...
Papeete1 kirjoitti:
Sulla on omituinen miesmaku mutta luojan kiitos, se tosiaan on sun eikä mun :D
Näkee juuri tietyn ihmisen niin kovin erilaisena ja aivan ainutlaatuisena :)
- Papeete1
rakastuneena... kirjoitti:
Näkee juuri tietyn ihmisen niin kovin erilaisena ja aivan ainutlaatuisena :)
Voi olla paljonkin mahdollista, mutta kyllä mä huomaan ihmisten komeuden/kauneuden ihan muutenkin :D
- vänkyrä-nainen
Papeete1 kirjoitti:
Voi olla paljonkin mahdollista, mutta kyllä mä huomaan ihmisten komeuden/kauneuden ihan muutenkin :D
et rakastuneena sulattaa paljon sellasiakin puutteita toisessa, joita muuten ei hyväksyisi. Mutta just niinkuin sanoit; Kyllä sen komeuden huomaa muutenkin.
Oon mä noteerannut Hugh Grantinkin komeuden, vaikken oo siihen (jostain kumman syystä) ollut ees rakastunut ;D - Papeete1
vänkyrä-nainen kirjoitti:
et rakastuneena sulattaa paljon sellasiakin puutteita toisessa, joita muuten ei hyväksyisi. Mutta just niinkuin sanoit; Kyllä sen komeuden huomaa muutenkin.
Oon mä noteerannut Hugh Grantinkin komeuden, vaikken oo siihen (jostain kumman syystä) ollut ees rakastunut ;DMulla ainakin käy niin ihastuessa/rakastuessa, että hieman tavallisemmastakin ukkelista sukeutuu silmissäni koko maailman ihanin, komein, suurin, parhain ja jumalaisin mussukka :DD
on varmaan ennenkin kysytty kirjoitti:
Mitä sun paidassa lukee?
lukee että "Halvat Pojat" Se on meidän bändin työnimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011