Papeete1.......

vaikutat hyvin fiksulta naiseksi ja kun luen erinomaisia kirjoituksiasi tällä palstalla en voi olla hymyilemättä vienosti niiden pistävää sarkasmia.
Huomaan, että pidät miehistä ja me (miehet) olemme kyllä noteeranneet läsnäolosi täällä.
Olet viehättävä...


"Odotan jännittyneenä vastinettasi"


MarttyyriMallari-TTt

19

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papeetelle

      olivat monisanaisemmat kuin muiden kohdalla; voimmeko kenties päätellä tästä jotakin?

      "Volvomies on nikkaroinut pussauskopin"

      • miten nämä naiset ottavat viestini vastaan...


        "Jokainen heistä on laulun arvoinen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Papeete1

      Nyt on sitten mun huki :)

      "vaikutat hyvin fiksulta naiseksi ja kun luen erinomaisia kirjoituksiasi tällä palstalla en voi olla hymyilemättä vienosti niiden pistävää sarkasmia."
      -Muakin hymyilyttää.. onks tääkin sitä sarkasmia?

      Minä rrrakastan miehiä taas kerran, tosin se on kyllä nyt ihan Fredericon ansiota :)

      *lähden kohta höyhensaarille ja huimiin seikkailuihin*

      • tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt


      • tässähn ihan punastuu =)

        Hyvä yötä ja seikkailu-unia


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt

        Olen romanttinen ja lämmin, suorastaan polttavan kuuma mutta vain harvoille ja valituille :)

        *tietyt asiat täytyy pitää harvojen etuoikeutena*


      • koukkuun
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt

        vaan...


      • Papeete1
        Frederico kirjoitti:

        tässähn ihan punastuu =)

        Hyvä yötä ja seikkailu-unia

        Vaan. Jos mä näen oikein tosi hyviä seikkailu-unia niin mä punastelen sitten aamulla :)

        Hyvää yötä :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Vaan. Jos mä näen oikein tosi hyviä seikkailu-unia niin mä punastelen sitten aamulla :)

        Hyvää yötä :D

        Kiva että olette löytäneet toisenne ja toivotan onnea nuorelle parille.


        "Sitähän se kaikki on, vai onko"


        MarttyyriMallari-TTt


      • me kaikki
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tällä ladylla ei ole kyllä mikään romanttinen luonne ja PETYIN PAHASESTI!!!


        "Hän on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset; kylmä ja etäinen"

        Robert De Niro Taksikuskissa


        "No, siltä se vähän vaikuttaa tällä erää"


        MartyyriMallari-TTt

        tiesimme jo ennen testiäsi.


      • BrokenSword*
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Kiva että olette löytäneet toisenne ja toivotan onnea nuorelle parille.


        "Sitähän se kaikki on, vai onko"


        MarttyyriMallari-TTt

        Eihän Frederico ole edes mikään komea. Aika tavallisen pulliaisen näköinen ja vielä ylikiltti. Jokin mikä ei loppupeleissä oikein vetoa naisiin.

        Mulle tulee muutenkin Fredestä ja Papesta mieleen enemmänkin sisko ja veli. Harvemmin sisarukset ajattelee "sellaisia" ajatuksia toisistaan.


      • Papeete1
        BrokenSword* kirjoitti:

        Eihän Frederico ole edes mikään komea. Aika tavallisen pulliaisen näköinen ja vielä ylikiltti. Jokin mikä ei loppupeleissä oikein vetoa naisiin.

        Mulle tulee muutenkin Fredestä ja Papesta mieleen enemmänkin sisko ja veli. Harvemmin sisarukset ajattelee "sellaisia" ajatuksia toisistaan.

        Sulla on omituinen miesmaku mutta luojan kiitos, se tosiaan on sun eikä mun :D


      • on varmaan ennenkin kysytty
        Frederico kirjoitti:

        tässähn ihan punastuu =)

        Hyvä yötä ja seikkailu-unia

        Mitä sun paidassa lukee?


      • arvaus ?
        on varmaan ennenkin kysytty kirjoitti:

        Mitä sun paidassa lukee?

        "Girl Power!"


      • rakastuneena...
        Papeete1 kirjoitti:

        Sulla on omituinen miesmaku mutta luojan kiitos, se tosiaan on sun eikä mun :D

        Näkee juuri tietyn ihmisen niin kovin erilaisena ja aivan ainutlaatuisena :)


      • Papeete1
        rakastuneena... kirjoitti:

        Näkee juuri tietyn ihmisen niin kovin erilaisena ja aivan ainutlaatuisena :)

        Voi olla paljonkin mahdollista, mutta kyllä mä huomaan ihmisten komeuden/kauneuden ihan muutenkin :D


      • vänkyrä-nainen
        Papeete1 kirjoitti:

        Voi olla paljonkin mahdollista, mutta kyllä mä huomaan ihmisten komeuden/kauneuden ihan muutenkin :D

        et rakastuneena sulattaa paljon sellasiakin puutteita toisessa, joita muuten ei hyväksyisi. Mutta just niinkuin sanoit; Kyllä sen komeuden huomaa muutenkin.

        Oon mä noteerannut Hugh Grantinkin komeuden, vaikken oo siihen (jostain kumman syystä) ollut ees rakastunut ;D


      • Papeete1
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        et rakastuneena sulattaa paljon sellasiakin puutteita toisessa, joita muuten ei hyväksyisi. Mutta just niinkuin sanoit; Kyllä sen komeuden huomaa muutenkin.

        Oon mä noteerannut Hugh Grantinkin komeuden, vaikken oo siihen (jostain kumman syystä) ollut ees rakastunut ;D

        Mulla ainakin käy niin ihastuessa/rakastuessa, että hieman tavallisemmastakin ukkelista sukeutuu silmissäni koko maailman ihanin, komein, suurin, parhain ja jumalaisin mussukka :DD


      • on varmaan ennenkin kysytty kirjoitti:

        Mitä sun paidassa lukee?

        lukee että "Halvat Pojat" Se on meidän bändin työnimi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe