Onko tyttöystäväsi superkaunis-sporttaaja/normi/kirjastotyttö? 1-10?
Olen hämmentynyt siitä, etten ole mikään hirmu kaunis (paitsi kun on meikit) ja kuitenkin (vielä) seurustelen.
Niin, siis täh :D
Kuinka monella on nainen, joka meikkaa vain tuotaakseen joitakin piirteitä esiin eli ei siis liikaa vaan sopivasti? Mitä ajattelet hänestä kun on ilman meikkiä? Kaikkihan eivät ole luonnonkauniita...
Ihan vaan siksi, koska oma mies on ultrakomea ja mietin miksi on kanssani. En omista edes B:n koon tissejä.
Naisesi ulkonäkö?
11
750
Vastaukset
- jo se että
miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset.
ja hän osaa stailata itseään hillitysti. Naiset meikkaavat
vain itseään varten.
"Ainakin näin he sanovat"
MarttyyriMallari-TTt- .......
Sun miehes on homo ja pitää sua kulissina.
- Jospa..
miehesi onkin vain mielikuvituksesi tuotetta..
- mittari..
p-aukkoon. Tuollaisia näkyjä tulee nimittäin kovassa vauvakuumeessa.
- sporttinen..
nainen ei lukeudu noin yleisesti ottaen kauniisiin naisiin. Madonna on sporttinen nainen ja tukkijätkältä se minun silmiin näyttää.
Toisekseen mulla on helvetin ruma urheileva nainen ittelläni. Ihan tyytyväinen oon. Kuppikoko on ainakin se B taitaa olla jopa C, ei ole koskaan tullut puheeksi.
Ei se meikkaa muuta ku juhliin, en kyllä tiedä ketä varten. Kait itteään.
En kyllä ittekään ihan Brad Pittiltä näytä.
Kyllä se on se korvienväli, mistä minä siinä pidän. ainaka mie en oo koskaan seurustellu ruman naisen kanssa. Mulle ne on kaikki ollu kauniita ku satujen prinsessat toinen toistaan kauniimpia. Sit jos joku vaatis nimeämään sen kaikista kauneimman. En muuten rehellisesti osais sanoa. (Mut kysyjästä riippuen tähän saa valehdella.)
Voiskohan sama ilmiö olla sun poikaystävälläki. ruusunpunasten aurinkolasien läpi tyttöystävät näyttää aina vähän muita kauniimmalta.Kaikki naiseni ovat luonnollisestikin olleet omaa silmääni miellyttäviä, enhän minä niihin muuten olisi ihastunut. Mutta Rouva Ratikka näyttää viehättävän useimpien muidenkin silmää, koska iltahumussa saa yhtenään olla innokkaimpia ihailijoita hätistelemässä.
Ja aivan, RR ehostaa piirteitään, ei siis meikkaa, maalaamisesta puhumattakaan. Ja sitäkin vain juhliin tai töihin. Naurettavaa se olisikin kauppareissulle pakkeloida.
Ps. Jospa sinulla on käynut tuuri ja miehesi ymmärtää arvostaa muitakin kuin ulkoisia ominaisuuksia. Tosin sekin on naisista usein väärin, koska heidän itsetuntonsa romahtaa, jos he eivät olekaan miehensä mielestä maailmankaikkeuden kauneimpia...- sanoa
että usein ei tajua, mitä joku mies näkee naisessaan...
esimerkki supliikkimiehestä _ Salmelainen, ei musta:
www.youtube.com/watch?v=cGZaGXN69Tw&feature=related - klovhöä
Jos sinulla ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö, eikä siinäkään ole kehumista.
- -ulkopuolinen-
Jospa sun miehesi on huomionkipeä narsisti eikä siedä omantasoisiaan naisia koska heitäkin katsotaan.
Nauttii siis saamastaan huomiosta ja sinä et vaatimattomalla ulkonäölläsi VARASTA narsisti-miehesi saamaan huomiota.
Siksi komeat miehet seurustelevat tavallisten näköisten naisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423