Naisesi ulkonäkö?

n85..

Onko tyttöystäväsi superkaunis-sporttaaja/normi/kirjastotyttö? 1-10?

Olen hämmentynyt siitä, etten ole mikään hirmu kaunis (paitsi kun on meikit) ja kuitenkin (vielä) seurustelen.

Niin, siis täh :D

Kuinka monella on nainen, joka meikkaa vain tuotaakseen joitakin piirteitä esiin eli ei siis liikaa vaan sopivasti? Mitä ajattelet hänestä kun on ilman meikkiä? Kaikkihan eivät ole luonnonkauniita...

Ihan vaan siksi, koska oma mies on ultrakomea ja mietin miksi on kanssani. En omista edes B:n koon tissejä.

11

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo se että

      miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset.

    • ja hän osaa stailata itseään hillitysti. Naiset meikkaavat
      vain itseään varten.


      "Ainakin näin he sanovat"


      MarttyyriMallari-TTt

    • .......

      Sun miehes on homo ja pitää sua kulissina.

    • Jospa..

      miehesi onkin vain mielikuvituksesi tuotetta..

    • mittari..

      p-aukkoon. Tuollaisia näkyjä tulee nimittäin kovassa vauvakuumeessa.

    • sporttinen..

      nainen ei lukeudu noin yleisesti ottaen kauniisiin naisiin. Madonna on sporttinen nainen ja tukkijätkältä se minun silmiin näyttää.

      Toisekseen mulla on helvetin ruma urheileva nainen ittelläni. Ihan tyytyväinen oon. Kuppikoko on ainakin se B taitaa olla jopa C, ei ole koskaan tullut puheeksi.

      Ei se meikkaa muuta ku juhliin, en kyllä tiedä ketä varten. Kait itteään.

      En kyllä ittekään ihan Brad Pittiltä näytä.

      Kyllä se on se korvienväli, mistä minä siinä pidän.

    • ainaka mie en oo koskaan seurustellu ruman naisen kanssa. Mulle ne on kaikki ollu kauniita ku satujen prinsessat toinen toistaan kauniimpia. Sit jos joku vaatis nimeämään sen kaikista kauneimman. En muuten rehellisesti osais sanoa. (Mut kysyjästä riippuen tähän saa valehdella.)

      Voiskohan sama ilmiö olla sun poikaystävälläki. ruusunpunasten aurinkolasien läpi tyttöystävät näyttää aina vähän muita kauniimmalta.

    • Kaikki naiseni ovat luonnollisestikin olleet omaa silmääni miellyttäviä, enhän minä niihin muuten olisi ihastunut. Mutta Rouva Ratikka näyttää viehättävän useimpien muidenkin silmää, koska iltahumussa saa yhtenään olla innokkaimpia ihailijoita hätistelemässä.

      Ja aivan, RR ehostaa piirteitään, ei siis meikkaa, maalaamisesta puhumattakaan. Ja sitäkin vain juhliin tai töihin. Naurettavaa se olisikin kauppareissulle pakkeloida.

      Ps. Jospa sinulla on käynut tuuri ja miehesi ymmärtää arvostaa muitakin kuin ulkoisia ominaisuuksia. Tosin sekin on naisista usein väärin, koska heidän itsetuntonsa romahtaa, jos he eivät olekaan miehensä mielestä maailmankaikkeuden kauneimpia...

    • sanoa

      että usein ei tajua, mitä joku mies näkee naisessaan...

      esimerkki supliikkimiehestä _ Salmelainen, ei musta:
      www.youtube.com/watch?v=cGZaGXN69Tw&feature=related

    • klovhöä

      Jos sinulla ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö, eikä siinäkään ole kehumista.

      • -ulkopuolinen-

        Jospa sun miehesi on huomionkipeä narsisti eikä siedä omantasoisiaan naisia koska heitäkin katsotaan.

        Nauttii siis saamastaan huomiosta ja sinä et vaatimattomalla ulkonäölläsi VARASTA narsisti-miehesi saamaan huomiota.

        Siksi komeat miehet seurustelevat tavallisten näköisten naisten kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe