Onko tyttöystäväsi superkaunis-sporttaaja/normi/kirjastotyttö? 1-10?
Olen hämmentynyt siitä, etten ole mikään hirmu kaunis (paitsi kun on meikit) ja kuitenkin (vielä) seurustelen.
Niin, siis täh :D
Kuinka monella on nainen, joka meikkaa vain tuotaakseen joitakin piirteitä esiin eli ei siis liikaa vaan sopivasti? Mitä ajattelet hänestä kun on ilman meikkiä? Kaikkihan eivät ole luonnonkauniita...
Ihan vaan siksi, koska oma mies on ultrakomea ja mietin miksi on kanssani. En omista edes B:n koon tissejä.
Naisesi ulkonäkö?
11
738
Vastaukset
- jo se että
miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset.
ja hän osaa stailata itseään hillitysti. Naiset meikkaavat
vain itseään varten.
"Ainakin näin he sanovat"
MarttyyriMallari-TTt- .......
Sun miehes on homo ja pitää sua kulissina.
- Jospa..
miehesi onkin vain mielikuvituksesi tuotetta..
- mittari..
p-aukkoon. Tuollaisia näkyjä tulee nimittäin kovassa vauvakuumeessa.
- sporttinen..
nainen ei lukeudu noin yleisesti ottaen kauniisiin naisiin. Madonna on sporttinen nainen ja tukkijätkältä se minun silmiin näyttää.
Toisekseen mulla on helvetin ruma urheileva nainen ittelläni. Ihan tyytyväinen oon. Kuppikoko on ainakin se B taitaa olla jopa C, ei ole koskaan tullut puheeksi.
Ei se meikkaa muuta ku juhliin, en kyllä tiedä ketä varten. Kait itteään.
En kyllä ittekään ihan Brad Pittiltä näytä.
Kyllä se on se korvienväli, mistä minä siinä pidän. ainaka mie en oo koskaan seurustellu ruman naisen kanssa. Mulle ne on kaikki ollu kauniita ku satujen prinsessat toinen toistaan kauniimpia. Sit jos joku vaatis nimeämään sen kaikista kauneimman. En muuten rehellisesti osais sanoa. (Mut kysyjästä riippuen tähän saa valehdella.)
Voiskohan sama ilmiö olla sun poikaystävälläki. ruusunpunasten aurinkolasien läpi tyttöystävät näyttää aina vähän muita kauniimmalta.Kaikki naiseni ovat luonnollisestikin olleet omaa silmääni miellyttäviä, enhän minä niihin muuten olisi ihastunut. Mutta Rouva Ratikka näyttää viehättävän useimpien muidenkin silmää, koska iltahumussa saa yhtenään olla innokkaimpia ihailijoita hätistelemässä.
Ja aivan, RR ehostaa piirteitään, ei siis meikkaa, maalaamisesta puhumattakaan. Ja sitäkin vain juhliin tai töihin. Naurettavaa se olisikin kauppareissulle pakkeloida.
Ps. Jospa sinulla on käynut tuuri ja miehesi ymmärtää arvostaa muitakin kuin ulkoisia ominaisuuksia. Tosin sekin on naisista usein väärin, koska heidän itsetuntonsa romahtaa, jos he eivät olekaan miehensä mielestä maailmankaikkeuden kauneimpia...- sanoa
että usein ei tajua, mitä joku mies näkee naisessaan...
esimerkki supliikkimiehestä _ Salmelainen, ei musta:
www.youtube.com/watch?v=cGZaGXN69Tw&feature=related - klovhöä
Jos sinulla ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö, eikä siinäkään ole kehumista.
- -ulkopuolinen-
Jospa sun miehesi on huomionkipeä narsisti eikä siedä omantasoisiaan naisia koska heitäkin katsotaan.
Nauttii siis saamastaan huomiosta ja sinä et vaatimattomalla ulkonäölläsi VARASTA narsisti-miehesi saamaan huomiota.
Siksi komeat miehet seurustelevat tavallisten näköisten naisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031