Nii että luetko? Hävettääkö koskaan, että mitä oikein tuli sanottua? Kirjoitatko kännissä?
Oma rivi: kyllä, kyllä, kyllä.
Luetko vanhoja kirjoituksiasi?
9
434
Vastaukset
- ...joskus
Harvoin luen vanhoja juttujani.
En häpeä omia mielipiteitäni, joskus kadun sitä päätös, että olen päättänyt kertoa mielipiteeni.
Joskus katson profiilini kirjoitushistoriasta, onko johonkin kommenttiini tullut palautetta. Eikä hävetä sanomiset, vaikka kännissä kirjoitankin.
- Mpw
sillonku poistelen viestejäni ni tulee joitakin luettua. Ja sitte sitä vaan joskus naureskelee itelleen, että tällänenkin 'keskustelu' on tullut käytyä. Ja on mua joskus aikoinaan hävettänytkin. Enkä oo kyllä kännissäkään kirjottanu pitkään aikaan. Joskus olen ja ne vasta onkin naurattanut. Melko epäselkoa tekstiä ylimääräisten kirjainten kera.
- tietenkään :)
ei kai niin itsessään rypevää löydy edes täältä..
koska minun kirjoitukseni miesten-logiikka palstalla ovat:
1) Parasta antia
2) Seksikkäitä
3) Mielenkiintoisia
"Siksi luen niitä yhä uudelleen ja uudelleen"
MarttyyriMallari-TTtkaton vaan josko niihin on vastattu.
En mie suinkaan roiku omien kirjotusten takia täällä.
Joskus on sellanen tunne että ois ehkä pitäny jättää kirjottamatta joku juttu, mut minkäs teet. Kyllä mie pien sellasen kymmenen sekunnin harkinnan onks viesti "sopiva". joskus pitää sit poistaa se ku ei oo ajatellu loppuun saakka. Mut en silleen pitkälle jälkikäteen jaksa alkaa siivoamaan puheitani, koska ylläpito on sitä varten.
Kirjotanko kännissä. Pienessä sihneessä korkeintaan. Kännissä mie en osaa kirjottaa lainkaan.- monelle suotavaa
lukea omia kirjoituksia. Näkisi, mitä oman pään sisällä tapahtuu.
- vänkyrä-nainen
Ei, en lue.
Joskus saattaa joku yksittäinen juttu hävettää, mut harvoin.
Joskus kirjoitan kännissä.. arkisin harvemmin, viikonloppuisin joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423