Olin mieheni kanssa syömässä Iso Roban Thaimaalaisessa ravintola Tamarinissa. Eipä mennä toista kertaa, eikä toivota että kukaan muu tuhlais rahojaan sinne.
Tilasimme ruoat, ja mieheni ruoka tuli 40min tilaamisesta. Ihmettelimme missä minun ruokani on, että miksi safkat tulee erikseen.. No minun ruokani tulikin sitten 20 min mieheni aterian saapumisen jälkeen. Eli mieheni söi kylmää ruokaa. Ja mikä pettymys minun tilaamani ruoka oli! Liha oli sitkeää, harmaata ja limaista. Ruoka oli niin kuivaa (vaikka siinä listan mukaan piti olla kastike.. eipä näkynyt) että lotrasin soijan kanssa. Mausteita ruoassa ei ollut, joten ateriani olikin sitten riisiä ja soijaa. Koko komeudesta maksoimme itsemme kipeäksi vaikken syönyt ruoasta kuin kaksi haarukallista. Kehtasivat veloittaa vielä vedestä 4 e/ hlö!!!!!
Eli en suosittele kenellekään. Hyviä Thaikkumestoja on stadi täynnä, Tamarin ei kuulu niihin.
Ravintola Tamarin
5
2580
Vastaukset
- paikkansapitävyys
täytyypä käydä kokeilemassa pitääkö väite paikkansa.
- :::::::::::::::::.............
Mulla on taas täysin päinvastainen kokemus kyseisestä ravintolasta.
Ruoka oli ihanaa ja palvelu hyvää. Mutta 4e vedestä?! Oikeasti? - Ramirez
Itse kävin parin kaverin kanssa syömässä viikko sitten, ja täytyy sanoa että harmittamaan jäi
ainoastaan se, että en jaksanut syödä koko
annostani. Aivan mielettömän hyvää ruokaa.
Veden hinnasta paha sanoa mitään, koska itse
join oluen.
Suosittelen lämpimästi. - Nikolas
sillä myös minulla oli aivan päinvastainen kokemus. Ruoka oli aivan mielettömän hyvää ja palvelu erittäin ystävällistä. Veden hinnasta tosin en tiedä, sillä en sitä tilannut. (Kuulin myös, että keittiömestari ja osa henkilökunnasta on uudistunut)
- Thai-ystävä
Mulla on pelkästään positiivista sanottaavaa kyseisestä ravintolasta. Ystävällinen palvelu, hyvää ruokaa, suuri osa listasta on jo käyty läpi:-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422