Ravintola Tamarin

Surkeaa palvelua

Olin mieheni kanssa syömässä Iso Roban Thaimaalaisessa ravintola Tamarinissa. Eipä mennä toista kertaa, eikä toivota että kukaan muu tuhlais rahojaan sinne.

Tilasimme ruoat, ja mieheni ruoka tuli 40min tilaamisesta. Ihmettelimme missä minun ruokani on, että miksi safkat tulee erikseen.. No minun ruokani tulikin sitten 20 min mieheni aterian saapumisen jälkeen. Eli mieheni söi kylmää ruokaa. Ja mikä pettymys minun tilaamani ruoka oli! Liha oli sitkeää, harmaata ja limaista. Ruoka oli niin kuivaa (vaikka siinä listan mukaan piti olla kastike.. eipä näkynyt) että lotrasin soijan kanssa. Mausteita ruoassa ei ollut, joten ateriani olikin sitten riisiä ja soijaa. Koko komeudesta maksoimme itsemme kipeäksi vaikken syönyt ruoasta kuin kaksi haarukallista. Kehtasivat veloittaa vielä vedestä 4 e/ hlö!!!!!

Eli en suosittele kenellekään. Hyviä Thaikkumestoja on stadi täynnä, Tamarin ei kuulu niihin.

5

2584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikkansapitävyys

täytyypä käydä kokeilemassa pitääkö väite paikkansa.

• :::::::::::::::::.............

Mulla on taas täysin päinvastainen kokemus kyseisestä ravintolasta.

Ruoka oli ihanaa ja palvelu hyvää. Mutta 4e vedestä?! Oikeasti?

• Ramirez

Itse kävin parin kaverin kanssa syömässä viikko sitten, ja täytyy sanoa että harmittamaan jäi
      ainoastaan se, että en jaksanut syödä koko
      annostani. Aivan mielettömän hyvää ruokaa.

Veden hinnasta paha sanoa mitään, koska itse
      join oluen.

Suosittelen lämpimästi.

• Nikolas

sillä myös minulla oli aivan päinvastainen kokemus. Ruoka oli aivan mielettömän hyvää ja palvelu erittäin ystävällistä. Veden hinnasta tosin en tiedä, sillä en sitä tilannut. (Kuulin myös, että keittiömestari ja osa henkilökunnasta on uudistunut)

• Thai-ystävä

Mulla on pelkästään positiivista sanottaavaa kyseisestä ravintolasta. Ystävällinen palvelu, hyvää ruokaa, suuri osa listasta on jo käyty läpi:-).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13