Saarioisten imelletty perunalaatikko

perseestä

Useiden vuosien ajan olemme syöneet jouluisin Saarioisten laatikoita ja erinomaisia ovat olleet niin imelletty peruna kuin lanttulaatikko jne.

Nyt kuitenkin tänä jouluna Saarioinen on tehnyt jonkun muutoksen imellettyyn perunalaatikkoon se on suolaista kuin sen pitäisi olla "makeaa". Se on suoraan sanottuna surkeeta. Nyt kannattais Saarioisten tutkia mikä meni vikaan tämän joulun perunalaatikossa nimittäin maku on täysin eri kuin menneinä vuosina. Näin oli myös pikkujoululaatikoiden aikaan jolloin vielä luulin että yhdessä erässä on vain vikaa, mutta ei vaan samaa tuli pöytätän myös aatoksi.

Jos tässä on 2008 joulun imelletyn maku niin Saarioisten osto loppui sitten siihen.

11

5954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuluttaja 9

      Ota yhteys Saarioisiin suoraan. He tuskin tätä palstaa lukevat.
      Jokaisen yrityksen tarkoitus on tuottaa mahdollisimman paljon voittoa ja siksi kaikki tehdään niin halvalla kuin vaan voi.
      Niinkauan kun se kaupaksi menee, on kaikki hyvin.

      Itse olen heille jo "vakivalittaja" kun kaikki pitää ajaa alas, huijata minkä ehtii.
      Lihaa saa etsimällä etsiä, ei ole lähelläkään sitä määrää mitä tuoteselosteen mukaan pitäisi olla jne.
      Kurpitsat ja kurkut meni Feliksille ja kuulemma reseptikin mukaan. Ei ole läheskään samaa tavaraa enää kuin ennen.

    • lappliisa

      perunalaatikkoja on nimittäin kahta eri sorttia: on perunalaatikkoa ja imellettyä perunalaatikkoa.
      Minä ostin pelkkää perunalaatikkoa , koska pidän imellettyä liian makeana.

      • shit

        ensi jouluna voit sitten ostaa sitä imellettyä koska se on suolaista eikä yhtään makeaa


    • transrasvat

      Saarioisten lanttulaatikossa lukee, että siihen on käytetty osittain kovetettuja kasvirasvoja, nehän on juuri niitä transrasvoja, jotka on Tanskassa jo kokonaan kiellettyjä. Eli Saaarioisten lanttulaatikkoa ei saisi Tanskassa myydä. Meillä tuotteissa vaan pitää lukea, jos niihin on käytetty osittain tai kokonaan kovetettuja rasvoja ja aika monissa leivissäkin lukee, että niissä on näitä osittain kovetettuja.

      • turhuudenjumala

        kaikkien margariinien olevan... kovetettuja tai osittain kovetettuja kasvirasvoja. kyllä niitä oli tanskassa myytävänä lokakuussa... jos se kielto tuli sen jälkeen?


    • johtua perunastakin, eli

      mitä perunaa on käytetty. Ostin laatikon joka oli ihan ok, ei tarvinnut itse petrata ollenkaan. Seuraava satsi olikin ollut pakastettu ja sitä jouduin koemaiston jälkeen maustamaan maidolla, voinokareella ja suolalla. Tuli kyllä syömiskelpoista.
      Saarioinen käyttää imellyttämiseen siirappia.

      Itse yleensä teen hämäläisen imelletetyn perunalaatikon, johon ei siirappi kuulu. Siihen on hyvä ohje tuolla perinneruokapalstalla.

      Nyt en viitsinyt ruveta hommaan ja perunalaadut ovat niin kummallisia, ettei niistä meinaa saada aikaseksi kunnon laatikkoa enää. Pito-perunasta tuli joskus hyvää.
      Se lanttulaatikko oli huonoa tänä vuonna.

    • ZTT

      Samaa mieltä... aivan kamalaa vetistä skeidaa... onneksi ei tullut ostettua kuin yksi loota. Jäi viimeikseksi kerraksi.

      • jkj

        Samaa mieltä vetistä mautonta syömäkelvotonta.
        Aikaisemmin ollut ihan ok.


    • VanhaPariskunta

      Useat einesruoat ovat muuttuneet huonoksi, olen siirtynyt ostamaan s-ketjusta ja tuomaan kotiin.

      Syy laadun heikkenemiseen on se kun valmistajat säästävät tuhansia euroja kymmenissä tuhansissa laatikoissa, eivätkä tajua että kuluttaja maksaisi mielellään 10-20 senttiä enemmän jos saisi parempaa.

      Einestehtaat säästävät laatikkoa kohden useimmiten alle 5 senttiä, usein jopa 1 sentin ja laatu laskee 50 senttiä.

    • Anonyymi

      Tänä vuonna kuten ennenkin olemme ostaneet, saarioisten laatikoita ja ne ovat olleet hyviä. Tänä vuonna kaupassa oli vain, laktoositon, gluteeniton. Oli kyllä niin paskaa.! Kauppa kassi oli märkä ja lattia vedessä. Jalkapohjissa kulkeutui nestettä, ympäri asuntoa. Sian ruokaa, täyttä paskaa.

      • Anonyymi

        Jaa, kyllä Lidlissä ainakin oli tavallisia Saarioisten laatikoita ja maistuu tavallista paremmalta, oli myös edullisin hinta. Jäisinä olisi parempi kuljettaa tai laittaa varovasti päälle, päällekkäin pinottuna kassin pohjalle ja muuta vielä päällä niin alimmaisista valuu nesteet. Voi olla ettei noita ole pakastettukaan kun ovat niin hyviä. Kyllä kasvisruokakin voi olla hyvää, sääliksi käy nuoria jotka osaa syödä vain burgereita. Muotien seuraaminen on typerää, ei kansainvälisiä ja uutuusruokia kehuvien kokkienkaan pitäisi väheksyä perinneruokia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe