Mitä tapahtuu joulun jälkeen konvehdeille?

roskiin?työntekijöille?vai ...

Olen käynyt ainakin Citymarketissa tätä ihmettelemässä, että minne ne kasat katoaa, joita on vielä jouluaattona isot kasat, ja kaupan auetessa joulun jälkeen niitä ei ole enää kuin pari rasiaa jäljellä... Kiinnostaa, että tungetaanko ne hukkaan, annetaanko työntekijöille, vai mitäkä. Itse ainakin joulun jälkeen voisin ostaa alennuksessa olevia konvehteja mutta mistäpä niitä enää silloin saa??? Vinkkejä? Tuli aivan kauhee konvehtien himo! Niin ja Stockalle en lähde tungokseen, mutta siellä niitä varmaan olisi vielä... :D Ja minne on hävinnyt Brunbergin banaanisuukot? saa enää vain useimmista kaupoista mansikkaa, vaniljaa ja suklaata.

9

3700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • All

      Ihmettelin samaa asiaa tänä vuonna. Toissa Joulun jälkeen Prismassa myytiin kaikki loput joulukarkit 50% alennuksella pois. Nyt kaikki jäljelle jäänet joulumakeiset olivat pyhien aikana mystisesti kadonneet. Liekö roskiin heittäneet?

      • ...

        En usko että olisivat heittäneet roskiin, koska kauppahan saa siitä voittoa vaikka myyvät ne puoleen hintaan. Epilen että ne on käyty keräämässä johonkin paikkaa jossa sitten myydään ne puoleen hintaan. En kyllä tiedä miksi...? Joulun jälkeen muuten Sokos ja Stocka myi joulukarkkia aivan siihen normaaliin hintaan! :o


      • [ by: kirjoituksen aloittaja ]
        ... kirjoitti:

        En usko että olisivat heittäneet roskiin, koska kauppahan saa siitä voittoa vaikka myyvät ne puoleen hintaan. Epilen että ne on käyty keräämässä johonkin paikkaa jossa sitten myydään ne puoleen hintaan. En kyllä tiedä miksi...? Joulun jälkeen muuten Sokos ja Stocka myi joulukarkkia aivan siihen normaaliin hintaan! :o

        niin Lidlissä oli joulun aikaan alennuksessa (taisipa olla aattona) jonka jälkeen hävisit kokonaan, vaikka isot kasat oli vielä sulkemisaikaan... Ihmettelen... Yhdesti olin vuosia sitten töissä inventaariossa, uuden vuoden aikaan - siellä jaettiin jokaiselle työntekijälle yksi rasia (noin 20 työntekijää, nopeasti arvioituna) joten osa varmaan menee tuollaiseen? Mutta ei kyllä selity siltikään nuo kaikki rasiat. Tietyt ja parhaimmat rasiat juuri häviää täysin kokonaan.
        Nyt kävin tänään uudemman kerran katsomassa ja olivat pistäneet osan (ei läheskään kaikkia mitkä olivat jäljelle jääneet) ja KAIKKI NE OLIVAT NORMAALIHINTAAN MYYNNISSÄ SIELLÄ!! En käsitä!! Eikös ne kuitenkin mene vanhaksi, että luulis niiden myyvän halvemmalla joulun jälkeen että pääsevät eroon... Itse kyllä joulun jälkeen ole valmis maksamaan täyttä hintaa, ihan periaatteesta :)

        Rahaa olisi ja tarvetta alennushintaisille :)

        Kehtaiskohan käydä kysäisee...


      • Meiju2
        [ by: kirjoituksen aloittaja ] kirjoitti:

        niin Lidlissä oli joulun aikaan alennuksessa (taisipa olla aattona) jonka jälkeen hävisit kokonaan, vaikka isot kasat oli vielä sulkemisaikaan... Ihmettelen... Yhdesti olin vuosia sitten töissä inventaariossa, uuden vuoden aikaan - siellä jaettiin jokaiselle työntekijälle yksi rasia (noin 20 työntekijää, nopeasti arvioituna) joten osa varmaan menee tuollaiseen? Mutta ei kyllä selity siltikään nuo kaikki rasiat. Tietyt ja parhaimmat rasiat juuri häviää täysin kokonaan.
        Nyt kävin tänään uudemman kerran katsomassa ja olivat pistäneet osan (ei läheskään kaikkia mitkä olivat jäljelle jääneet) ja KAIKKI NE OLIVAT NORMAALIHINTAAN MYYNNISSÄ SIELLÄ!! En käsitä!! Eikös ne kuitenkin mene vanhaksi, että luulis niiden myyvän halvemmalla joulun jälkeen että pääsevät eroon... Itse kyllä joulun jälkeen ole valmis maksamaan täyttä hintaa, ihan periaatteesta :)

        Rahaa olisi ja tarvetta alennushintaisille :)

        Kehtaiskohan käydä kysäisee...

        Suurin osa kaupoista pistää konvehdit menemään puoleen hintaan aatosta lähtien. Ihmiset tietävät tämän ja tavallisesti aattona on iso jono ihmisiä ostamassa vain suklaata. Eli suurin osa jäljelle jääneistä menee aattona.


      • HERRA 4000
        ... kirjoitti:

        En usko että olisivat heittäneet roskiin, koska kauppahan saa siitä voittoa vaikka myyvät ne puoleen hintaan. Epilen että ne on käyty keräämässä johonkin paikkaa jossa sitten myydään ne puoleen hintaan. En kyllä tiedä miksi...? Joulun jälkeen muuten Sokos ja Stocka myi joulukarkkia aivan siihen normaaliin hintaan! :o

        KAIKKI JOULU KARKIT CITYMARKETISSA 50% JOULU AATTONA (24.12).....KANNATTAA MENNÄ KATTOO KUN IHMISET SEKOO SOKERISTA.....


    • Brunberg...

      Niitä tehdään enää 25-packeihin,eli niitä saa vain stockan hullareilta/sokoksen 3 1 päiviltä...
      Niissä pienemmissä 6-packeissa on vain mansikka,mokka ja vanilja. Ja vielä tiedoksi samalla minttupusuista,niitä ei valmisteta!

      • ...

        "Ja vielä tiedoksi samalla minttupusuista,niitä ei valmisteta!"

        Tuota mäkin ihmettelin että missä ihmeessä minttupusuja myydään! En oo meinaan koskaan niitä nähnyt missään. Mutta hyvä nyt tietää että niitä ei olekaan. Ois kyllä kiva jos valmistettais ;)


      • risahiiri

        Niinpä, joskus sai (ihan takuulla!)myös meloninmakuisia pusuja.. opinahjoni kahvilassa myytiin yli-ikäisiä mansikkapusuja, olivat mukavan sitkeitä. Kaikki ei varmaan tykkää.


      • faktafrtg
        ... kirjoitti:

        "Ja vielä tiedoksi samalla minttupusuista,niitä ei valmisteta!"

        Tuota mäkin ihmettelin että missä ihmeessä minttupusuja myydään! En oo meinaan koskaan niitä nähnyt missään. Mutta hyvä nyt tietää että niitä ei olekaan. Ois kyllä kiva jos valmistettais ;)

        Minttupusuja tehtiin vähän aikaa, söin niitä itse v. 2007.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe