Olen tähän saakka antanut tyttöselleni kaupan valmiita nalle-puuroja, kun olen ajatellut niissä olevan enemmän vitamiineja (lisätty kaikkea mahdollista). Nyt kuitenkin ajattelin itse alkaa tehdä sen . Mistä hiutaleista yleensä puuron valmistatte? Entä kuinka kauan se säilyy ts. kuinka monena päivänä voi antaa samaa puuroa?
Puuroa 1-vuotiaalle
5
2994
Vastaukset
- siinä se
No et nyt voinnut jatkaa aijempaa keskustelua 1-vuotiaan puurosta.....
- .................
Ihan tavallisia hiutalepuuroja, milloin mitäkin... Isompihiutaleinen kaurapuuro tökkii, muut menee. Keitän aina sen verran kerralla, mitä minä ja lapsi syödään, joskus jää iltapuuroa yli, niin lämmitän sen uudelleen aamulla.
- keitetään..
vaidellen, välillä kaurapuuroa, välillä 4-viljan puuroa, välillä mannapuuroa ja hirssipuuroa. Kai se seuraavaan päivään säilyy se valmis puuro, mutta ei välttämättä ole enää kovin hyvää.. Eihän tuossa nyt mene kuin muutama minuutti, kun sen puuron keittää.
- Elovena*
Minutkin ovat vanhempani kasvattaneet Elovenä-kaurapuurolla. Mutta sitä kannattaa tehdä vain kerta-annos, sillä jo muutaman tunnin kuluttua alkaa härskiintymään. Pienokaiselle hieman ohjetta enemmän vettä ja voinappi, jotta ei olisi liian jäykkää, niin kyllä Suomi saa taas työkykyisen veronmaksajan.
- .,.,.
Kyllä se puuro kannattaa tarjota ihan tuoreeltaan. Itse en ainakaan eilisen päivän puuroa suuhuni laittaisi!
Mikrossakin saa muuten aika kätevästi tuon puuron valmistettua: 0,5 dl hiutaleita ja 1 dl vettä lautaselle ja pari minuuttia mikrossa. Kantsii vaan varoa, ettei kuohua yli äyräitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8311766Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988929Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.844719Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka294050- 1004024
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63886Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j93670Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle223482Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.423285Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei472894