Huhhuh

näsäviisastelua

Ja taas saiteilla on alkanut perinteinen näsäviisastelu?

9

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terminator...

      Mitä muiden "saittien" asiat tänne kuuluvat?

    • En oikein ymmärrä miten aihe kuuluu karavaanarimatkailuun tai muutoinkaan karavaanari aiheen ympärille? Eikä HuuHaa olisi ollut sopivampi osasto?

      • ottaa tehtäväksesi

        päivystää sitä huuhaa-osastoa, kun sullakaan ei tunnu koskaan olevan mitään karavaanariuteen liittyvää sanottavaa, enempi on tuota näsäviisastelua ja muille pottuilemista.
        Suosittelen huuhaata tai ikäryhmäkeskusteluosastoa, yli 80v.


      • ottaa tehtäväksesi kirjoitti:

        päivystää sitä huuhaa-osastoa, kun sullakaan ei tunnu koskaan olevan mitään karavaanariuteen liittyvää sanottavaa, enempi on tuota näsäviisastelua ja muille pottuilemista.
        Suosittelen huuhaata tai ikäryhmäkeskusteluosastoa, yli 80v.

        Miten käsität aloittajan viestin kuuluvan karavaanareiden osastolle? Ottaen viestisi sanoman noin kirjaimellisesti olisi sinun pitänyt se selvittää ennen minun viestini arvostelemista. Menee tuo sinunkin ideasi sinne näsäviisauden linjoille.

        Missä viipyvät sinun karavaanariaiheiset viestisi? Vai oliko tuo näsäviisastelu oma yrityksesi? Veikkaan minulla olevan niitä karavaanari aiheisia viestejä enemmän kuin sinulla. Olen tässä muutaman kuukauden sisällä vastaillut ja muuten kommentoinut useita täällä olevia oikeita karavaanari tai matkailuväline aiheisia viestejä joissa puitteissa ei sinua juuri ole näkynyt.

        Etkä juurikaan osoita omaavasi viksuutta kopioidessasi toisten ajatuksia mm. HuuHaa osastosta. Keksipä nyt jotain viksua ja omaperäistä niin päästään Pääsiäiseen, kyllä se siihen mennessä varmaan mieleen tulee.


      • kara.vaanarit
        karva.naamari kirjoitti:

        Miten käsität aloittajan viestin kuuluvan karavaanareiden osastolle? Ottaen viestisi sanoman noin kirjaimellisesti olisi sinun pitänyt se selvittää ennen minun viestini arvostelemista. Menee tuo sinunkin ideasi sinne näsäviisauden linjoille.

        Missä viipyvät sinun karavaanariaiheiset viestisi? Vai oliko tuo näsäviisastelu oma yrityksesi? Veikkaan minulla olevan niitä karavaanari aiheisia viestejä enemmän kuin sinulla. Olen tässä muutaman kuukauden sisällä vastaillut ja muuten kommentoinut useita täällä olevia oikeita karavaanari tai matkailuväline aiheisia viestejä joissa puitteissa ei sinua juuri ole näkynyt.

        Etkä juurikaan osoita omaavasi viksuutta kopioidessasi toisten ajatuksia mm. HuuHaa osastosta. Keksipä nyt jotain viksua ja omaperäistä niin päästään Pääsiäiseen, kyllä se siihen mennessä varmaan mieleen tulee.

        sitten saisi keskustella näistä yleisistä asioista ollenkaan? Mikäs poliisi tämä karva.pistenaamari on talven aikana tänne pesiytynyt? En löytänyt montaa karva.pistenaamarin karavaaniaiheista aloitusta, vaikka niitä peräänkuulutuksia ja muiden moittimista kyllä on joka päivälle, mistä johtuu toisten aloittajien vahtimisen into? Minne ovat kääkät kadonneet, entä Impi ja Jesse.Jeesiö?Missä ovat takavuosien intohimoiset keskustelut aiheesta kuin aiheesta? Onko tulossa palstalle kuolema?


      • älyätkö
        kara.vaanarit kirjoitti:

        sitten saisi keskustella näistä yleisistä asioista ollenkaan? Mikäs poliisi tämä karva.pistenaamari on talven aikana tänne pesiytynyt? En löytänyt montaa karva.pistenaamarin karavaaniaiheista aloitusta, vaikka niitä peräänkuulutuksia ja muiden moittimista kyllä on joka päivälle, mistä johtuu toisten aloittajien vahtimisen into? Minne ovat kääkät kadonneet, entä Impi ja Jesse.Jeesiö?Missä ovat takavuosien intohimoiset keskustelut aiheesta kuin aiheesta? Onko tulossa palstalle kuolema?

        Kysyt "Missä ovat takavuosien intohimoiset keskustelut aiheesta kuin aiheesta?". Minä kysyn, mitkä keskustelut? Pisimmät ketjut syntyivät aina päättömistä paskanjauhanta provo viesteistä. Niiden ainut tarkoitus olikin vain ärsyttää toisia vastaamaan hölmöjä vastauksia. KIITOS EI !!! Edellisen ryöpytyksen jälkeen on ollut rauhallista vasta 2 viikkoa. Rauhoitutaan välillä, eikä aloiteta sitä samaa heti uudestaan. Eikö näin ole parempi.


      • kara.vaanarit
        älyätkö kirjoitti:

        Kysyt "Missä ovat takavuosien intohimoiset keskustelut aiheesta kuin aiheesta?". Minä kysyn, mitkä keskustelut? Pisimmät ketjut syntyivät aina päättömistä paskanjauhanta provo viesteistä. Niiden ainut tarkoitus olikin vain ärsyttää toisia vastaamaan hölmöjä vastauksia. KIITOS EI !!! Edellisen ryöpytyksen jälkeen on ollut rauhallista vasta 2 viikkoa. Rauhoitutaan välillä, eikä aloiteta sitä samaa heti uudestaan. Eikö näin ole parempi.

        Harvoin tulee tänne s24een eksyttyä, ja pitkästä aikaa kun selailin muutaman kuukauden taaksepäin otsikoita, niin aika kesyä näyttää olevan. En huomannut mitään ihmeellisiä riitelyitä tai provoja? Ainoa pisti esille täämän em nimimerkin nokittelu lähes kaikkeen kirjoitteluun missä ei lue "karavaanari". Eipä muuta, ehkä se kuuluu nykytyyliin, mutta rauhallista on.


      • älyätkö
        kara.vaanarit kirjoitti:

        Harvoin tulee tänne s24een eksyttyä, ja pitkästä aikaa kun selailin muutaman kuukauden taaksepäin otsikoita, niin aika kesyä näyttää olevan. En huomannut mitään ihmeellisiä riitelyitä tai provoja? Ainoa pisti esille täämän em nimimerkin nokittelu lähes kaikkeen kirjoitteluun missä ei lue "karavaanari". Eipä muuta, ehkä se kuuluu nykytyyliin, mutta rauhallista on.

        Onneksi ei enää löydy vanhoja provoja. Marraskuun-joulun välillä, herjausten käydessä kiivaimmillaan, on poistettu ainakin 20 törkeintä viestiketjua kokonaan. Monista muistakin on otettu pahimmat oksat pois. Lopputulos on jo siedettävän oloinen. Tämänlaisessa ympäristössä on jo mukavampi kirjoitella.


      • heittäytyä
        älyätkö kirjoitti:

        Kysyt "Missä ovat takavuosien intohimoiset keskustelut aiheesta kuin aiheesta?". Minä kysyn, mitkä keskustelut? Pisimmät ketjut syntyivät aina päättömistä paskanjauhanta provo viesteistä. Niiden ainut tarkoitus olikin vain ärsyttää toisia vastaamaan hölmöjä vastauksia. KIITOS EI !!! Edellisen ryöpytyksen jälkeen on ollut rauhallista vasta 2 viikkoa. Rauhoitutaan välillä, eikä aloiteta sitä samaa heti uudestaan. Eikö näin ole parempi.

        oma-aloitteiseksi palstapoliisiksi. Vapaata keskustelua ei pitäisi muutaman taholta alkaa rajoittamaan,niinkuin tuolla muualla on ollut tapana,mm,häiriköinti uusia kirjoittajia kohtaan niinkuin eräät päsmärit tekevät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe