Ei voi kuin ihmetellä, kuinka kärkkäästi ja äkäsesti olette käyneet hyökkäykseen minua kohtaan? Olen esittänyt vain melko lailla faktanäkemystä asioista ja ilmiöistä, jotka vallitsevat täällä.
Teillä on nyt korkea aika mennä itseenne ja pyrkiä löytämään rauha sieluunne, ettei tarvi aina olla hyökkäämässä ulkopuolisen kimppuun omien ongelmienne tähden!
Ottakaa neuvoista vaarin ja käykää tutkimaan sisimpäänne ensin ja tulkaa sitten ulos uutena minänä.
Hyökkäys minua kohtaan
31
1106
Vastaukset
- -tähti-
Kaikki täällä puhuvat itsestään, mutta sinä et saisi? Miten rajoittunutta touhua tämä onkaan.
itsestään(kin) voi puhua niin monella eri tapaa. En mä ole huomannut mitään hyökkäyksiä ketään kohtaan, korkeintaan väheksyntää. Ja mikä sen sitten tällä tasavertaisuuden ja vastavuoroisuuden pyhätössä aiheuttaa, ni sitä voi jokainen kirjoittaja itsessään miettiä.
- -tähti-
relaxed_eyes kirjoitti:
itsestään(kin) voi puhua niin monella eri tapaa. En mä ole huomannut mitään hyökkäyksiä ketään kohtaan, korkeintaan väheksyntää. Ja mikä sen sitten tällä tasavertaisuuden ja vastavuoroisuuden pyhätössä aiheuttaa, ni sitä voi jokainen kirjoittaja itsessään miettiä.
puhut niin sekavasti, oletko suomalainen?
- -tähti-
relaxed_eyes kirjoitti:
Olen taruolento satumaasta.
surullista, jos pakenet reaalista.
-tähti- kirjoitti:
surullista, jos pakenet reaalista.
http://www.youtube.com/watch?v=axTnpUAmNQY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=hqiM6LZ4_ws- -tähti-
relaxed_eyes kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=axTnpUAmNQY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=hqiM6LZ4_wspuhu omin sanoin. Ei minulla kaiutinta.
-tähti- kirjoitti:
puhu omin sanoin. Ei minulla kaiutinta.
Emmä jaksa ny nähdä vaivaa sen eteen. Vaiva pitää aina olla vaivan arvoista.
- -tähti-
relaxed_eyes kirjoitti:
puhuit ja itse päätät oletko vaivannäkösi arvoinen.
- joku heitti
relaxed_eyes kirjoitti:
hyvän vastineen typeriin tuubilinkityksiin (joku kuuro olisi voinut tehdä sen myös), ja rentosilmä vetäytyi kuoreensa. Haha.
-tähti- kirjoitti:
puhuit ja itse päätät oletko vaivannäkösi arvoinen.
Niinkuin valitsen myös ne, kenen kanssa itsestäni keskustelen. Se joka antaa minulle jotain, ni se myös saa minusta jotain.
joku heitti kirjoitti:
hyvän vastineen typeriin tuubilinkityksiin (joku kuuro olisi voinut tehdä sen myös), ja rentosilmä vetäytyi kuoreensa. Haha.
mä oo ollu koko keskusteluketjun ajan siellä kuoressa? Jos en ole ollut, niin pitää tarkentaa palstakäyttäytymistä.
- -tähti-
relaxed_eyes kirjoitti:
Niinkuin valitsen myös ne, kenen kanssa itsestäni keskustelen. Se joka antaa minulle jotain, ni se myös saa minusta jotain.
lujasti kiinni nallekarhustasi!
- pois sieltä
relaxed_eyes kirjoitti:
mä oo ollu koko keskusteluketjun ajan siellä kuoressa? Jos en ole ollut, niin pitää tarkentaa palstakäyttäytymistä.
hyvä mies (älä takerru sanaan 'hyvä').
pois sieltä kirjoitti:
Luottamusindikaattori on miinuksella.
- -tähti-
pois sieltä kirjoitti:
koppakuoriaista hän, jos tahtoo.
- sinä nyt sitten
feikki-isoveli2 vai et?
Keille muuten puhut/luulet puhuvasi? Seuraavaksi alkaa varmaan "ignoraus"-vaihe, mikäli sinulla ei ole jatkossakaan muuta kerrottavaa kuin tuo mitä olet tähän mennessä spämmännyt.
- -tähti-
isoveli2:n viesteissä on ollut huimaavan paljon sisältöä, olen onnellinen että löysin hänet täältä! Suomi tarvitsee esikuvia!
haliterkuin: onnesta tuikkiva tähti -tähti- kirjoitti:
isoveli2:n viesteissä on ollut huimaavan paljon sisältöä, olen onnellinen että löysin hänet täältä! Suomi tarvitsee esikuvia!
haliterkuin: onnesta tuikkiva tähti...niin minulta menee varmaan osa viestien sisällöstä yli hilseen.
- -tähti-
Richartti kirjoitti:
...niin minulta menee varmaan osa viestien sisällöstä yli hilseen.
niin rakastan viisaita miehiä ja minusta tuntuu, että nyt minä olen sellaisen löytänyt. Avarra sinäkin sydäntäsi, Richartti!
-tähti- kirjoitti:
niin rakastan viisaita miehiä ja minusta tuntuu, että nyt minä olen sellaisen löytänyt. Avarra sinäkin sydäntäsi, Richartti!
...ilman kammiolaajennuksiakin.
Mä oon kyllä nyt vähän imarreltu....oletko etsinyt minua kauankin?- -tähti-
Richartti kirjoitti:
Mä oon kyllä nyt vähän imarreltu....oletko etsinyt minua kauankin?kyllä pyrkimykseesi kohti hyvyyttä, eihän lisäoppi koskaan pahaa tee?
haliterkuin: tuikkiva tähtönen - -tähti-
Richartti kirjoitti:
Mä oon kyllä nyt vähän imarreltu....oletko etsinyt minua kauankin?Pidä kiinni hatustasi, täällä TUULEE!
-tähti- kirjoitti:
Pidä kiinni hatustasi, täällä TUULEE!
...voi hitsi, siitä on varmaan jo monta vuotta kun viimeksi luin tuon. Nyt kun alkaa funtsiin niin tuo mun lause taitaa olla ihan yksi yhteen..
- -tähti-
Richartti kirjoitti:
...voi hitsi, siitä on varmaan jo monta vuotta kun viimeksi luin tuon. Nyt kun alkaa funtsiin niin tuo mun lause taitaa olla ihan yksi yhteen..
olla pomppiva tiikerikin, jos haluat...
-tähti- kirjoitti:
olla pomppiva tiikerikin, jos haluat...
Tähän vuoden aikaan mä oon Ihaa. Tiikeri sitten taas keväämällä.
- -tähti-
Richartti kirjoitti:
Tähän vuoden aikaan mä oon Ihaa. Tiikeri sitten taas keväämällä.
odotellessa saat... => porkkanoita... *nam*
- bebs
kyselet,että miksi ei kukaan halua suhun purkaa pahaa oloaan ja ahdistustaan kun kerran itteäs tyrkytät ja sitten ihmettelet perään miksi näin jotkut tekee?
Ehkä tuo sun asenne nyt vaan nyppii yhtä sun toista täällä, isähahmon esittäminen ja miesten pojittelu kun taitaa melko alentavalta tuntua. Luulisin?
"Olen esittänyt vain melko lailla faktanäkemystä asioista ja ilmiöistä, jotka vallitsevat täällä."
Olet esittänyt oman mielipitees, se ei siitä tee faktatietoa tai edes oikeaa näkemystä.
Mä luulin,että sulta tulis fiksuakin tekstiä mutta pelkkää provoiluahan tuo taitaa olla.. neuvoista, Oot sie ees antanu mitään neuvoja?
- this is the new shit
...kaikkien muiden, paitsi sinun, tulee mennä itseensä? Huoh.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412