Kuka sinun mielestäsi saa livessä eniten "piparia"?
Kuka saa?
25
1898
Vastaukset
Luulisin.
Onko nykynuorison usko vanhoihin sananparsiin loppumassa? Ettekö ole kuulleet, että vihkisormuksessa on viimeinen käyttöpäivä tai ettei seksi kuulu avioliittoon?
Mää en diggaa piparista, glögikin on siinä ja siinä. Veikkaan et tuo sarvikuonokas käy hiippailemassa piparipurkkien lähistöllä.
- sarvikuonokas
Mun piparit palaa uunissa.
- sarvikuonokas
DorkaM kirjoitti:
Tarvit munakellon.
Vielä ku oppis käyttöohjeista asettamaan sen ajastimen oikein.
- sarvikuonokas
Tumma Kauris tai Ratikkakuski
- Papeete1
Noh, pariutuneet saa varmaankin kaikki enemmän tai vähemmän säännöllisesti.
Ei tarvitse olla kovinkaan viriili sinkkuihminen lyödäkseen minut tässä skabassa. No säännöllisesti, kyllä juu ;)
- Papeete1
Richartti kirjoitti:
Ei tarvitse olla kovinkaan viriili sinkkuihminen lyödäkseen minut tässä skabassa. No säännöllisesti, kyllä juu ;)
On se sentään säännöllistä :)
Olikohan mun exä jotenkin eriarvoisessa asemassa, kun meillä sekstailtiin väh. kerran päivässä? Sen takia se varmaan kyllästyikin, olis tarvinnut säännöstellä. Nyt mä olen viisaampi ja ens kerralla sitten olen suostuvainen kerran viikossa tai kahdessa, niin äijän mielenkiinto pysyy yllä :) Papeete1 kirjoitti:
On se sentään säännöllistä :)
Olikohan mun exä jotenkin eriarvoisessa asemassa, kun meillä sekstailtiin väh. kerran päivässä? Sen takia se varmaan kyllästyikin, olis tarvinnut säännöstellä. Nyt mä olen viisaampi ja ens kerralla sitten olen suostuvainen kerran viikossa tai kahdessa, niin äijän mielenkiinto pysyy yllä :)Tää jäi mua joskus vaivaamaan...
Joskus aikaisemmin sinun kirjoituksista sai sellaisen käsityksen, että teillä harrastettiin seksiä sen takia, että exä halusi. "Yksipuolinen" seksi ei minua kiinnosta, enkä saa siitä tyydytystä. Joskus sitä "halutonta säälipillua" on tarjottu, ettei minun tarvitsisi elää puutteessa, mutta se ei vaan ole mielestäni edes käteenvetämisen veroista, joten jätän sen suosiolla väliin.
Sanoisin, että meillä ei ole seksiä koskaan säänöstelty, vaan sitä on harrastettu silloin kun siltä on molemmista tuntunut. Ensimmäiset 5-6 vuotta meni aika reippaalla tahdilla. Nykyään kun on lapset pieniä ja kaikenlaisia tulevaisuuden "projekteja" meneillä, niin.....ei ole enää niin reipas tahti.
Ja älä ota tätä henkilökohtaisesti, koska tämä ei sitä ole. Hymiöitä tässä viestissä ei ole sen takia, koska en näe asiassa mitään hymyilemistä.
Suosittelen harrastamaan parisuhteessa seksiä aina silloin, kun sitä molemmat osapuolet "tarpeeksi paljon" haluaa, koska se "laatu" on kuitenkin määrä tärkeämpi.- Papeete1
Richartti kirjoitti:
Tää jäi mua joskus vaivaamaan...
Joskus aikaisemmin sinun kirjoituksista sai sellaisen käsityksen, että teillä harrastettiin seksiä sen takia, että exä halusi. "Yksipuolinen" seksi ei minua kiinnosta, enkä saa siitä tyydytystä. Joskus sitä "halutonta säälipillua" on tarjottu, ettei minun tarvitsisi elää puutteessa, mutta se ei vaan ole mielestäni edes käteenvetämisen veroista, joten jätän sen suosiolla väliin.
Sanoisin, että meillä ei ole seksiä koskaan säänöstelty, vaan sitä on harrastettu silloin kun siltä on molemmista tuntunut. Ensimmäiset 5-6 vuotta meni aika reippaalla tahdilla. Nykyään kun on lapset pieniä ja kaikenlaisia tulevaisuuden "projekteja" meneillä, niin.....ei ole enää niin reipas tahti.
Ja älä ota tätä henkilökohtaisesti, koska tämä ei sitä ole. Hymiöitä tässä viestissä ei ole sen takia, koska en näe asiassa mitään hymyilemistä.
Suosittelen harrastamaan parisuhteessa seksiä aina silloin, kun sitä molemmat osapuolet "tarpeeksi paljon" haluaa, koska se "laatu" on kuitenkin määrä tärkeämpi.Kieltämättä välillä ja varsinkin loppupuolella. Mulla oli aloittaminen ongelmallista, kun on väsynyt yms niin ei olisi millään jaksanut mutta kyllä siitä sitten piristyi ja mukaan pääsi. Se on just se ongelma mikä pienten lasten vanhemmilla on mutta kyllä se ohi menee ajan kanssa :)
Papeete1 kirjoitti:
Kieltämättä välillä ja varsinkin loppupuolella. Mulla oli aloittaminen ongelmallista, kun on väsynyt yms niin ei olisi millään jaksanut mutta kyllä siitä sitten piristyi ja mukaan pääsi. Se on just se ongelma mikä pienten lasten vanhemmilla on mutta kyllä se ohi menee ajan kanssa :)
Odottavan aika on vain pitkä...
Toisaalta mitäs tässä ruikutan. Kuten sanottu, sitä saa mitä tilaa. Nyt on tilattu lapset ja kohta tilataan se toinen tyypillinen "avionrikkoja".- Papeete1
Richartti kirjoitti:
Odottavan aika on vain pitkä...
Toisaalta mitäs tässä ruikutan. Kuten sanottu, sitä saa mitä tilaa. Nyt on tilattu lapset ja kohta tilataan se toinen tyypillinen "avionrikkoja".Tuon takia mä en enää halua lapsia. Se on vaan kestettävä ja odotettava, tai on kohta vapailla markkinoilla pettämisen takia. Sitä kun tuskin kuitenkaan puoliso hyväksyy. Tai sitten tehtävä päätös mitä oikein haluaa ja vaikkapa erota. Jossain joku mies kertoi, että hänen elämänsä parani eron myötä, ja jopa suhde lapsiin muuttui parempaan suuntaan radikaalisti.
Mä ainakin allekirjoitan sen jonkun viisaan sanomisen että ihmisen elämänkaareen kuuluu ainakin 3 puolisoa. Ensimmäisen kanssa koetaan teinirakkaus, toisen kanssa tehdään lapset ja kolmannen kanssa nautitaan yhdessäolosta ilman velvotteita. Nyt kun minun lapset ovat jo isoja, niin pystyn paremmin keskittyyn mieheen ja parisuhteen hoitamiseen yms. Tuskin maltan odottaa, on varmasti mukavat ajat tiedossa :) Papeete1 kirjoitti:
Tuon takia mä en enää halua lapsia. Se on vaan kestettävä ja odotettava, tai on kohta vapailla markkinoilla pettämisen takia. Sitä kun tuskin kuitenkaan puoliso hyväksyy. Tai sitten tehtävä päätös mitä oikein haluaa ja vaikkapa erota. Jossain joku mies kertoi, että hänen elämänsä parani eron myötä, ja jopa suhde lapsiin muuttui parempaan suuntaan radikaalisti.
Mä ainakin allekirjoitan sen jonkun viisaan sanomisen että ihmisen elämänkaareen kuuluu ainakin 3 puolisoa. Ensimmäisen kanssa koetaan teinirakkaus, toisen kanssa tehdään lapset ja kolmannen kanssa nautitaan yhdessäolosta ilman velvotteita. Nyt kun minun lapset ovat jo isoja, niin pystyn paremmin keskittyyn mieheen ja parisuhteen hoitamiseen yms. Tuskin maltan odottaa, on varmasti mukavat ajat tiedossa :)Käsittääkseni nämä ovat parisuhteen kannalta suurimmat kompastuskivet:
- Lasten syntymät (Kriittisin aika on kohta ohitettu)
- Pettämiset (Nämä on jo nähty, ei kiitos enää)
- Vasara ja nauloja (Tämä tulossa, ehkä, toivottavasti)
Kaksi kolmesta jo nähty ja kestetty, aika näyttää miten tuon viimeisen kans käy. Mikäli senkin läpäisee "kunnialla", niin sitten voi kyllä jo lähtee varaamaan yhteisen hautapaikan.
Vai kolme puolisoa pitäisi olla. Mä luokittelisin nykyisen ensimmäiseksi, joten "säännöistä" tietämättömänä menin tekemään lapset teinirakkauden kanssa. Joten minulta jää nyt sitten ainakin yksi puoliso "käyttämättä". Mä voisin testamentata sen vaikka rentosilmälle, sillähän ei varmaan ole enää kuin yksi "käyttämättä" :)
Sulla alkaa kyllä kivalla mallilla jo tuo lasten kotikasvatusurakka. Meinaatko pistää kohta ranttaliksi? ;)- Papeete1
Richartti kirjoitti:
Käsittääkseni nämä ovat parisuhteen kannalta suurimmat kompastuskivet:
- Lasten syntymät (Kriittisin aika on kohta ohitettu)
- Pettämiset (Nämä on jo nähty, ei kiitos enää)
- Vasara ja nauloja (Tämä tulossa, ehkä, toivottavasti)
Kaksi kolmesta jo nähty ja kestetty, aika näyttää miten tuon viimeisen kans käy. Mikäli senkin läpäisee "kunnialla", niin sitten voi kyllä jo lähtee varaamaan yhteisen hautapaikan.
Vai kolme puolisoa pitäisi olla. Mä luokittelisin nykyisen ensimmäiseksi, joten "säännöistä" tietämättömänä menin tekemään lapset teinirakkauden kanssa. Joten minulta jää nyt sitten ainakin yksi puoliso "käyttämättä". Mä voisin testamentata sen vaikka rentosilmälle, sillähän ei varmaan ole enää kuin yksi "käyttämättä" :)
Sulla alkaa kyllä kivalla mallilla jo tuo lasten kotikasvatusurakka. Meinaatko pistää kohta ranttaliksi? ;)On hyviä kriittisiä pisteitä ja tönön jälkeen voi todellakin jo huokaista helpotuksesta.
Mulla oli eri teinirakkaus ja sitten se äijä jonka kanssa lapset tehtiin. Nyt on vielä jäljellä se jonka kanssa vietetään villiä ja huoletonta menoelämää.
Mun poika muutti jo koulun perässä isälleen ja kaksi muutakin miettii samaa juttua. Heillä kun on siellä toisella paikkakunnalla myös kavereita ja koulut on vieressä yms, niin järjestely viehättää tyttöjäkin. Mulle se on aivan sama, hehän lähtee joka tapauksessa joskus joten saavat tehdä mitä haluavat.
Mulle se merkkaa sitä että päivittäiset velvollisuudet lasten parissa voi loppua viimeisen kohdalla 3,5v päästä. Todellakin.. ja sitten voi pistää ranttaliksi kuten ihan taatusti pistänkin.
Ja muutenkin, he alkavat kohta oleen siinä iässä, että pärjäävät hienosti pari päivää keskenään kotona kun meikäläinen rietastelee Tallinnan risteilyllä. Tai siis menen shoppailumatkalle.. :DD
onks täällä ketään lapsetonta silti naisen kanssa yhdessä asuvaa miestä, varmaankin joku niistä sit. Irtopiparista onkin jo pahempi sanoo mitään, oiskohan se sit joku vili tai vastaava.
- bebs
että ketä tuo jaksaa kiinnostaa?
- suuntautuu
dorkaM
- se tietsikka
DorkaM kirjoitti:
Kaikki rahat epäsosiaaliselle nurkassa kyyhöttävälle nörtille!
keskemmälle huonetta. Siitä se alkaa, pienin askelin.
- ollaan saastaa tän "ku...
- cat.mint
Ei naisten yhden yön suhteilla ole minulle muuten merkitystä, kunhan tuleva mieheni ei ole harrastanut yhden yön suhteita ja haluaa naisen joka ei ole niitä harrastanut. Eli arvostaa kunnon naista.
"Voitais puhua sitten vaikka siitä, että saako muuten peitellä jälkiään? Kun panojen suhteen pitää olla rehellinen ja kertoa heti kaikille uusille tutuille, että harrastin kerran yhdenyönpanoa Kreikassa 1990, ja sitten toisen kerran Kuusamossa 1995."
Kyllä. Menneistä panoista pitää kertoa kumppanille, koska jokaisella on oikeus valita itselleen sellainen kumppani kuin haluaa. Eli kun minä en hyväksy tulevalle miehelleni yhden yön suhteita, niin minun ei ole pakko sellaista miestä huolia.
"Kuuluuko se kunnollisuuteen ja rehellisyyteen, että esim. poistaa suomi24:sta kaikki itselleen pikkuisenkin epäedulliset viestit? Kuten varmaan tästä ketjusta kohta tuon yhden linkin. Eikö se ole myös epärehellisyyttä? Julkisivun pitoa omasta ns. kunnollisuudesta?"
En tiedä kelle tuo on suunnattu, mutta kommentoin siihen että minä ainakin ilmoitan ylläpidolle kaikki vähänkin loukkaavat viestit. Ja tuon yhden minua mollaavan viestin toki poistavat, sillä valheellisen tiedon levittäminen on väärin. Eiväthän kunnon naiset voi "antaa". - eiks ole ihanaa????
Jep, ehkä sulla vähän on mennyt yli, että poistat nykyisin suunnilleen kaikki viestit, joissa kommentoit jotain/ sinulle vastataan.
"kunnon nainen" käsite on läpikäynyt saman inflaation tätänykyä täällä kuin käsite "kunnon mies"
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412