Täällä on ollut näköjään paljon puhetta ulkonäöstä. Olisi kiva vähän vakoilla, keitä olette...
Laittakaas kuvanne näkyviin vaikka vain hetkeksi. Tulisi ainakin kivasti keskustelua... ;)
Laittakaas kuvanne hetkeksi näkyviin ;)
92
5327
Vastaukset
- Ideahan
oli vammanen jo syntyessään.
- *minä täällä*
Sinuakin kiinnostaa aika paljon minkä näköisiä ihmisiä täällä liikkuu... ;)
- mitä ihmisten päässä liikkuu
*minä täällä* kirjoitti:
Sinuakin kiinnostaa aika paljon minkä näköisiä ihmisiä täällä liikkuu... ;)
vai liikkuuko mitään.
- ....
Ei ole helppoa olla vammainen jo syntyessään.
- Onko näin?
mitä ihmisten päässä liikkuu kirjoitti:
vai liikkuuko mitään.
Taidat olla epä-komea?
- Idea,
.... kirjoitti:
Ei ole helppoa olla vammainen jo syntyessään.
mutta pöljä olen voinut olla.
- Idea
Onko näin? kirjoitti:
Taidat olla epä-komea?
Luulisin että pärstä ainakin ihan normi, ellei jopa hieman keskitason yläpuolella. Varsi ehkä hennohko, mutta jäntevä ja sporttinen kuitenkin. Lihasmassaa sais varmaan olla joidenkin mielestä enemmän. Semmonen Jonne Aaron -tyyppinen ruumiinrakenne.
joo keskustelua. Et sä itte ittestäs sitä kuvaa sitte viitti näkyville laittaa? Aika syvältä.
No ok. Mun kuva löytyy galleriasivun ensimmäisestä linkistä.- Serpico
Niin, kuka sinä olet?
- Papeete1
Ei muuta kuin katsoon vaan, arvostella ei saa ilman omaa kuvaa :D
- saa...
edes kauniiksi kehua?
Kehun tuota toista sitten. Jumalattoman kauniita naisia täällä kyllä liikkuu. - Papeete1
saa... kirjoitti:
edes kauniiksi kehua?
Kehun tuota toista sitten. Jumalattoman kauniita naisia täällä kyllä liikkuu.Arvosteluja otetaan kyllä vastaan ilman omaa kuvaa :)
Kaikki me ollaan kauniita ja komeita :) - kanssa:
Papeete1 kirjoitti:
Arvosteluja otetaan kyllä vastaan ilman omaa kuvaa :)
Kaikki me ollaan kauniita ja komeita :)Kaunis olet :)
- mukumuku
Papeete1 kirjoitti:
Arvosteluja otetaan kyllä vastaan ilman omaa kuvaa :)
Kaikki me ollaan kauniita ja komeita :)sunt :))
- Papeete1
mukumuku kirjoitti:
sunt :))
Missä?
- Papeete1
kanssa: kirjoitti:
Kaunis olet :)
Kiitos kohteliaisuudesta :)
- eikä voittoa
Papeete1 kirjoitti:
Kiitos kohteliaisuudesta :)
Just tarkistin Aamulehden kaikki 24 luukkua päävoittoruudun, eikä mitään. Voittaakohan noista kukaan koskaan mitään.
- Papeete1
eikä voittoa kirjoitti:
Just tarkistin Aamulehden kaikki 24 luukkua päävoittoruudun, eikä mitään. Voittaakohan noista kukaan koskaan mitään.
En ole katsonut ensimmäistäkään. Enkä tiedä ketään joka olisi siitä jotain saanut mutta onhan täällä noita jakajiakin.
- happanee
Papeete1 kirjoitti:
En ole katsonut ensimmäistäkään. Enkä tiedä ketään joka olisi siitä jotain saanut mutta onhan täällä noita jakajiakin.
15.1. jälkeen. Alas ny vaan repiin sitä pahvia. Tiä vaikka sais paketillisen kahvia kymmenen minuutin vaivasta :)
- Papeete1
happanee kirjoitti:
15.1. jälkeen. Alas ny vaan repiin sitä pahvia. Tiä vaikka sais paketillisen kahvia kymmenen minuutin vaivasta :)
Mä en juo kahvia enkä tiedä mihin muksut on arkistoinut sen läpyskän, voipi kyllä olla että olen itsekkin vipannut sen roskiin. Mä en ikinä voita sellaisista mitään joten en viitsi vaivautua edes sitä 10 minuuttia :D
- näpit
Papeete1 kirjoitti:
Mä en juo kahvia enkä tiedä mihin muksut on arkistoinut sen läpyskän, voipi kyllä olla että olen itsekkin vipannut sen roskiin. Mä en ikinä voita sellaisista mitään joten en viitsi vaivautua edes sitä 10 minuuttia :D
vaan verille, eikä muuta. Helpompi hakea siwasta se paketti :)
- vili
vilille antaa 100 pistettä ja uus kuntosalikortti. Tuossa paketissa on arvaamaton määrä työtä ja kurinalaisuutta takana, ei Pyhä Neitsyt-Mariakaan sentään diakonissa ole ;D
- Danskuu
kuvan nähneenä, että on sulla varaa sanoakin ketä ja minkä tyylisiä mukaas noukit, että ei yhtään turhaa lätinää, mitä muistan joskus täältä kirjoituksias lukeneeni. :))
(monilla miehillä suuret puheet sohvan pohjalla, allit ja vatsaroikkuen välineurheilijoina) - vili
suminagashi kirjoitti:
vilille antaa 100 pistettä ja uus kuntosalikortti. Tuossa paketissa on arvaamaton määrä työtä ja kurinalaisuutta takana, ei Pyhä Neitsyt-Mariakaan sentään diakonissa ole ;D
abaut kymmenen vuotta ja 4-5 kertaa viikossa salia.
noh turha se on leijua...kaipa sitä kovemmassakin kondikses voisi olla. - temeq
Danskuu kirjoitti:
kuvan nähneenä, että on sulla varaa sanoakin ketä ja minkä tyylisiä mukaas noukit, että ei yhtään turhaa lätinää, mitä muistan joskus täältä kirjoituksias lukeneeni. :))
(monilla miehillä suuret puheet sohvan pohjalla, allit ja vatsaroikkuen välineurheilijoina)viliä itteensä lainaten, ettei poliittinen konsensus hänen suhteensa ole palstalla ollu koskaan näin selkee. Mut hittojakos siitä, kadehdittava itsekurinsa oikeuttaa kaikkiin kehuihin.
Ihme muuten et porukka on laittanu kuviaan tänne, ei tällaset viestit ole ennen toimineet. Siistii. Joukkosuggestion helppona uhrina tähän täytyy siis osallistua, jos onnistuu. - wg3.
Et silleen
Oli jo muutaman kuukauden. En kiusaa teitä enempää.
- Aurinko79-
Ei se antais mitään lisäarvoa tälle keskustelulle joten säästän teidän tuskilta ja pidän itseni kasvottomana :)
- bebs
oli jo kahdestikkin ja se nyt saa riittää.
- sarvikuonokas
Ovat naamani nähneet..
Toinen lopetti ja toinen on vähentänyt merkittävästi =)
Et jätän väliin.. muuten tääl ei oo koht enää ketään :P- sarvikuonokas
DorkaM kirjoitti:
Laitas mullekin se kuva, tarvinkin vieroitusta tästä palstasta :).
Sun juttuja voi jopa lukea ja jos oikeen onnistut niin saatan jopa hymyillä niille :P
- Aurinko79-
sarvikuonokas kirjoitti:
Sun juttuja voi jopa lukea ja jos oikeen onnistut niin saatan jopa hymyillä niille :P
Ja mä en edes tarvi sun kuvaa ku oon nähny sut jo niin monesti unessa ;)
- bebs
sarvikuonokas kirjoitti:
Sun juttuja voi jopa lukea ja jos oikeen onnistut niin saatan jopa hymyillä niille :P
koen ainakin tulleeni epäreilusti kohdelluks kun meidän sentään pitäs eläkkeellä ajella yhdessä rollaattorirallia etkä yhtään ole mulle vilautellu >:/
- sun takia lopettanut
sehän kävi täällä kehumassa, että sai haluamaansa palstamiestä ;)
- sarvikuonokas
bebs kirjoitti:
koen ainakin tulleeni epäreilusti kohdelluks kun meidän sentään pitäs eläkkeellä ajella yhdessä rollaattorirallia etkä yhtään ole mulle vilautellu >:/
Meinaat et palsta tympäsee? :)
Omalla vastuulla. Kai mä voin laittaa sen ku noin hyvin perustelit :) - sarvikuonokas
sun takia lopettanut kirjoitti:
sehän kävi täällä kehumassa, että sai haluamaansa palstamiestä ;)
Ja mä kun luulin olevani kaiken keskipiste :D..
Toi mainitsemasi juttu on kyl menny multa ohi.. - bebs
sarvikuonokas kirjoitti:
Meinaat et palsta tympäsee? :)
Omalla vastuulla. Kai mä voin laittaa sen ku noin hyvin perustelit :)ei suinkaan tympäse (paitsi ajoittain, kuten varmaan jokaista?). Mä vaan oon nii-iin utelias, en voi sille mitään =P
No mä kyllä vähän aattelinkin, että kyllähän mulla nyt on oikeus jos jollain nähdä kenen kanssa eläkepäivät kiikkustuolissa keikun ja siemailen teetä ruusukuvioisista pienistä kupeista. Tosin pitää kai vilkkaan mielikuvituksen avulla kuvitella ne harmaat hiukset ja kaksteholinssit ;D
Onkohan se osote tuolla profiilissa vielä..jos ei niin [email protected], mutta älä kerro sitä kelleen. - sarvikuonokas
bebs kirjoitti:
ei suinkaan tympäse (paitsi ajoittain, kuten varmaan jokaista?). Mä vaan oon nii-iin utelias, en voi sille mitään =P
No mä kyllä vähän aattelinkin, että kyllähän mulla nyt on oikeus jos jollain nähdä kenen kanssa eläkepäivät kiikkustuolissa keikun ja siemailen teetä ruusukuvioisista pienistä kupeista. Tosin pitää kai vilkkaan mielikuvituksen avulla kuvitella ne harmaat hiukset ja kaksteholinssit ;D
Onkohan se osote tuolla profiilissa vielä..jos ei niin [email protected], mutta älä kerro sitä kelleen.Mut juu.. oli kiva tuntea :D..
Nyt sit vaan ootellaan et koska bebs kaikkoo :P - bebs
sarvikuonokas kirjoitti:
Mut juu.. oli kiva tuntea :D..
Nyt sit vaan ootellaan et koska bebs kaikkoo :Pmä jäin nyt vaan ootteleen niitä eläkepäiviä.. ;D
- sarvikuonokas
Aurinko79- kirjoitti:
Ja mä en edes tarvi sun kuvaa ku oon nähny sut jo niin monesti unessa ;)
Mitä pidän yhtenä suurimmista saavutuksistani :)
- sarvikuonokas
bebs kirjoitti:
mä jäin nyt vaan ootteleen niitä eläkepäiviä.. ;D
Nuoruus on yliarvostettua :P
- bebs
sarvikuonokas kirjoitti:
Nuoruus on yliarvostettua :P
ennen vähän eri mieltä mutta nyt se mielipide muuttu kyllä lennossa :D
Joku kyllä vielä nappaa sut näiden vuosikymmenien aikana :( - Aurinko79-
sarvikuonokas kirjoitti:
Mitä pidän yhtenä suurimmista saavutuksistani :)
Ei mun uniin mikä tahansa juippi pääsekään ;)
- sarvikuonokas
bebs kirjoitti:
ennen vähän eri mieltä mutta nyt se mielipide muuttu kyllä lennossa :D
Joku kyllä vielä nappaa sut näiden vuosikymmenien aikana :(Hyvin on saanu olla rauhassa tähänkin asti :)
no hätä - edes
Aurinko79- kirjoitti:
Ei mun uniin mikä tahansa juippi pääsekään ;)
kiltit kuokkavieraat uniisi ;(
- Aurinko79-
edes kirjoitti:
kiltit kuokkavieraat uniisi ;(
lupaa olla oikein kiltisti niin sit voi päästä :)
Kaikki ikävät tapaukset mä yleensä karistan unistani suhteellisen tehokkaasti.
- la.ra
Keskustelen mieluummin aiheesta kuin muka-vinoista hampaistani tai huonokuntoisesta tukastani (se oli muuten lisäke, toim. huom.).
Mun mielestä se kuva kyllä pitäs joskus älytä ottaa pois, kaikkeen kyllästyy ylitarjonnassa.
- Aurinko79-
Mä aattelin et sut on maa niellyt mutta hengissä ainakin olet :)
Aurinko79- kirjoitti:
Mä aattelin et sut on maa niellyt mutta hengissä ainakin olet :)
maa yritti niellä, mutta ei mua niin vaan nieleskellä. Henkikin pihisee joten kuten ja päivärytmi on täydellisen sekaisin, koita siinä sitten totutella taas työelämään :(
- Aurinko79-
suminagashi kirjoitti:
maa yritti niellä, mutta ei mua niin vaan nieleskellä. Henkikin pihisee joten kuten ja päivärytmi on täydellisen sekaisin, koita siinä sitten totutella taas työelämään :(
Lomien jälkeen on ollut työrytmit kyllä todellisesti hakusessa. Eikä vaan rytmi vaan motivaatio... No ehkä se sieltä putkahtaa, aina ennenkin on putkahtanut :)
Hyvä ettet antanut maan niellä, suahan ehti tulla melkein ikävä :) Aurinko79- kirjoitti:
Lomien jälkeen on ollut työrytmit kyllä todellisesti hakusessa. Eikä vaan rytmi vaan motivaatio... No ehkä se sieltä putkahtaa, aina ennenkin on putkahtanut :)
Hyvä ettet antanut maan niellä, suahan ehti tulla melkein ikävä :)on kyllä todella hukassa ja kun katsoo tätä sekasortoa täällä, niin mikään muu ei miellytä ajatuksena niin paljon kuin tuhon täyteinen rovio tuonne pihalle, läppärin vois hakata lekalla sokeripalan kokoisiksi palasiksi ja tuon typerän pahvisen kahvikupin vois rutistaa miljoonasosaan entisestä koostaan >:(
Positiivisin mielin täällä muuten ollaan ja tosiaan "...melkein ikävä..."... herkempi saattas jopa loukkaantua ;D- Aurinko79-
suminagashi kirjoitti:
on kyllä todella hukassa ja kun katsoo tätä sekasortoa täällä, niin mikään muu ei miellytä ajatuksena niin paljon kuin tuhon täyteinen rovio tuonne pihalle, läppärin vois hakata lekalla sokeripalan kokoisiksi palasiksi ja tuon typerän pahvisen kahvikupin vois rutistaa miljoonasosaan entisestä koostaan >:(
Positiivisin mielin täällä muuten ollaan ja tosiaan "...melkein ikävä..."... herkempi saattas jopa loukkaantua ;DMun työpöytähän kuulostaa siistiltä tuohon kuvaukseen verrattuna. Sä olit liian pitkään poissa, ne ei vaan pärjää ilman sua :)
Täytyy kai myöntää et se "melkein" oli kyllä turha täytesana tuossa yhteydessä ;) Aurinko79- kirjoitti:
Mun työpöytähän kuulostaa siistiltä tuohon kuvaukseen verrattuna. Sä olit liian pitkään poissa, ne ei vaan pärjää ilman sua :)
Täytyy kai myöntää et se "melkein" oli kyllä turha täytesana tuossa yhteydessä ;)"melkein" koheni kummasti, nyt ei tarvikaan osoittaa mieltä ;D
- Aurinko79-
suminagashi kirjoitti:
"melkein" koheni kummasti, nyt ei tarvikaan osoittaa mieltä ;D
Hienoa että vältyttiin sun mielenosoitukselta, vaikka oishan sekin voinut antaa jonkinlaista piristystä tähän tyypillisen tylsään keskiviikkopäivään :)
Mitenhän nettimielenosoitus käytännössä muuten edes hoituis...? Aurinko79- kirjoitti:
Hienoa että vältyttiin sun mielenosoitukselta, vaikka oishan sekin voinut antaa jonkinlaista piristystä tähän tyypillisen tylsään keskiviikkopäivään :)
Mitenhän nettimielenosoitus käytännössä muuten edes hoituis...?että armoton postaus samasta asiasta vois olla aika kuvaavaa :D
- Aurinko79-
suminagashi kirjoitti:
että armoton postaus samasta asiasta vois olla aika kuvaavaa :D
Olipa sit hyvä et säästyttiin mielenosoitukselta, kukaan jaksais lukea moneen kertaan valitusta "melkein"-sanan käytöstä :)
Aurinko79- kirjoitti:
Olipa sit hyvä et säästyttiin mielenosoitukselta, kukaan jaksais lukea moneen kertaan valitusta "melkein"-sanan käytöstä :)
siinä tietenkin olisi se syyttämiselementti, "Kaikki johtuu muista, ei minusta"-tyyli :)
- Aurinko79-
suminagashi kirjoitti:
siinä tietenkin olisi se syyttämiselementti, "Kaikki johtuu muista, ei minusta"-tyyli :)
Minussa ei ole koskaan mitään vikaa, mutta kun nuo muut penteleet... ;)
Joissain tilanteissa on vaikea nähdä omaa osuuttaan asiassa. Kai se on myönnettävä, että joskus sitä on niin sokea itsensä suhteen, ettei aina huomaa jos jokin on ihan omaa syytä ja itseaiheutettua. Jotakin itsekkyyttä kai tuokin on... Ei osaa nähdä asioita toisen näkökulmasta vaan oma napa on se lähin napa.
Nuorempana tosin mä olin aika herkkä ottamaan syitä niskoilleni eli taas liioitellusti syytin itseäni asioita jotka ei mun syytä olleet. Ei siitäkään mitään tullu.
Koskaan ei oo hyvä ;)
- viilisniilis
ja siitä ei mitään hyvää seurannut. Ainakaan kuvan nähneille.
- Miekkonen puskasta
Musta sä oot ainakin tosi söde!
t. Mies Stadista - toinen kuvan nähnyt mies
Miekkonen puskasta kirjoitti:
Musta sä oot ainakin tosi söde!
t. Mies Stadistakaunis nainen.
- Täällä
toinen kuvan nähnyt mies kirjoitti:
kaunis nainen.
Mulle tuli sen silmistä/ilmeestä mieleen se Myytinmurtajien nätti punapää.
- Mangusti.
huvikseni laittanutkin, mutta se ei onnistunut. Taisi olla merkki siitä, ettei kannata laittaa.
Olen jollain tapaa mangustin näköinen. ;)- Mangusti.
suminagashi kirjoitti:
uudestaan, niin minäkin tekisin ;D
kato ku ei vaan osaa. :)
Mangusti. kirjoitti:
kato ku ei vaan osaa. :)
meni heti läpi.
*sata riviä neuvotekstiä*
Kokeile nyt uudestaan ;D- suosittu
olet?
Mistä löytyy tuollaista älyllistä elämää? Minäkin tahtoisin löytää jotain. Mangusti. kirjoitti:
kato ku ei vaan osaa. :)
Me kaikki palstan miehet halutaan nähdä sut.
- Mangusti.
suosittu kirjoitti:
olet?
Mistä löytyy tuollaista älyllistä elämää? Minäkin tahtoisin löytää jotain.sitä älyllistä elämää löydy kaikilta, joilla pulssi sykkii. Ainakin omiin tarpeisiin. :)
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Me kaikki palstan miehet halutaan nähdä sut.
jaksa enää. Meni tarpeeksi kauan aikaa hukkaan, kun väänsin tilin johonkin hemmetin photophukettiin ja yritin löytää jonkun onload painikkeen, mitä ei löytynyt mistään. Olkoon, ja varmaankin parempi näin.
Mangusti. kirjoitti:
jaksa enää. Meni tarpeeksi kauan aikaa hukkaan, kun väänsin tilin johonkin hemmetin photophukettiin ja yritin löytää jonkun onload painikkeen, mitä ei löytynyt mistään. Olkoon, ja varmaankin parempi näin.
aijaa.com
Mangusti. kirjoitti:
jaksa enää. Meni tarpeeksi kauan aikaa hukkaan, kun väänsin tilin johonkin hemmetin photophukettiin ja yritin löytää jonkun onload painikkeen, mitä ei löytynyt mistään. Olkoon, ja varmaankin parempi näin.
Ei oo parempi mun näkökulmasta katottuna. Syrän hakkaa ja sormet hikoaa uteliaisuudesta.
- Mangusti.
suminagashi kirjoitti:
aijaa.com
hyvä ja helppo, mutta kun tuolta ei saa vaivattomasti poistettua sitä kuvaa, enkä mä halua jättää kuvaani tänne ikuisiksi ajoiksi. Se poistuu neljän viikon sisällä, paitsi jos joku käy kattomassa sitä niin sitten se siirtyy taas 4 viikkoa eteen päin.
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei oo parempi mun näkökulmasta katottuna. Syrän hakkaa ja sormet hikoaa uteliaisuudesta.
ettet saa sydänkohtausta. ;)
Mangusti. kirjoitti:
hyvä ja helppo, mutta kun tuolta ei saa vaivattomasti poistettua sitä kuvaa, enkä mä halua jättää kuvaani tänne ikuisiksi ajoiksi. Se poistuu neljän viikon sisällä, paitsi jos joku käy kattomassa sitä niin sitten se siirtyy taas 4 viikkoa eteen päin.
lähetä sit suoraan sähköpostiin ;D se on vieläkin varmempi keino.
- Mangusti.
suminagashi kirjoitti:
lähetä sit suoraan sähköpostiin ;D se on vieläkin varmempi keino.
Ehkä joku kaunis päivä.
Mangusti. kirjoitti:
ettet saa sydänkohtausta. ;)
hengittelen tääl pussiin.
*puuh-huuh-puuh-huuh...*- kyllä
Mangusti. kirjoitti:
sitä älyllistä elämää löydy kaikilta, joilla pulssi sykkii. Ainakin omiin tarpeisiin. :)
mullakin omiin tarpeisiin, mutta mitäs tehdä sille ylimenevälle osalle? Varsinkin jos ei oo ketään kenen kanssa vaihtaa sitä ylimenevää osiota.
- Mangusti.
Tässä teille nuorta mangustia. ;P
http://i266.photobucket.com/albums/ii249/Mangusti_2008/miuku-1.jpg- klo 1:27
kaikki palstan viisaat naiset ketuista?
ja olen ihan varma, että tuon kuvan jälkeiset vuodet ovat vain ehostaneet entistä nätimmäksi, joten, odotamme ;D
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Melkein jo luulin. Pikkutytöstä lähtien ketunhäntiä kainalossa.
siitäs sait.
Hitto, nyt mä en saa tuota pois millään, vaikka poistin sen kuvan jo sieltä tililtä. WTF?? Mangusti. kirjoitti:
siitäs sait.
Hitto, nyt mä en saa tuota pois millään, vaikka poistin sen kuvan jo sieltä tililtä. WTF??Perhanan naiset. Ketunhännät kainalossa ja norsun muisti.
Ni, poistit sä sen tilin, vai sen kuvan sieltä tililtä? Koitapa sulkee selain, ja klikkaa sit uusiks linkkiä.Mangusti. kirjoitti:
siitäs sait.
Hitto, nyt mä en saa tuota pois millään, vaikka poistin sen kuvan jo sieltä tililtä. WTF??välimuistin, eikä se ainakaan mulla enää klikatessa näy. Tulee vain joku 'page not found'-ilmotussivu. Jotta, on se sieltä jo häipynyt.
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
välimuistin, eikä se ainakaan mulla enää klikatessa näy. Tulee vain joku 'page not found'-ilmotussivu. Jotta, on se sieltä jo häipynyt.
nyt se häipy näköjään, huh. :D Voi mennä rauhassa nukkumaan..
- Mangusti.
suminagashi kirjoitti:
ja olen ihan varma, että tuon kuvan jälkeiset vuodet ovat vain ehostaneet entistä nätimmäksi, joten, odotamme ;D
ktsss.
Ehostusta on ainakin tullut lisää. =) Mangusti. kirjoitti:
nyt se häipy näköjään, huh. :D Voi mennä rauhassa nukkumaan..
kukin omassa rauhassaan nukkumaan, mä ny niin rauhallisin mielin tässä ole. Öitä ja levottomia unia.
Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412