Uteliaisuudesta kysyn teiltä miehiltä: miten suhtautuisitte jos tapaisitte jonkun kiinnostavan naisen ja saisitte tietää, että tämä on joskun ollut alastonkuvissa?
Naisen alastonkuvat
24
1775
Vastaukset
- haluaisin nopsaan
nähdä kuvat, jotta tietäisin minkänäköinen mimmi oli ennen rupsahtamistaan.
- suht negatiivisesti
vaikka kaikki päivät tuijottavatkin alastomien naisten kuvia - mut oma nainen ei saa olla sellainen.
Näinhän se menee.
omakuva.orgissa vai ex jätkän muistikortilla,ne on kuitenki aikalailla eri asioita. Eiköhän melkein meistä kaikista oo jollain alastonkuvia jtn eikait sillä oo vielä mitään väliä. Netissäkään olleet kuvat ei vielä maata kaada mut kalle alkais jo pikkasen arveluttamaan.
Ei kun tuttuja bongaileen.
www.omakuva.org
www.alastonsuomi.fisuoralta kädeltä tuomitsisin ja mitä siitä jatkossa mahdollisesti seuraisi, niin se riippuu sitten taas siitä, että miten kiinnostava se nainen muuten on.
- pitää myöntää
että ottaisin asian äärimmäisen negatiivisesti.
Olen normaalisti aika vapaamielinen, ja siksi tuo oma vastaukseni hieman hävettää minua.
Mutta minä en halua naista, joka tuo mahdollisen porno-stigman tullessaan. Suoraan sanottuna hävettäisi jos naikkonen on jossain julkisessa ja tunnistettavassa yhteydessä ollut tavarat levällään, tai vaikka hieman kauniimminkin esitellyt sulojaan.
En vain kestäisi sitä että tutut, vanhempani ja mahdolliset tuntemattomatkin saisivat jostain tietää asiasta, koska se kuitenkin vaikuttaa heidän suhteutumiseensa ja sitä kautta hankaloittaisi elämääni.
Tietenkin asia muuttuisi kovasti paljon vaikeammaksi, jos olisin valmiiksi jo ihastunut tai suorastaan rakastunut mimmiin ja sitten saisin tietää asiasta. Sitten täytyisi itsensä kanssa pitää henkevä tuokio ja miettiä voisiko rakkaan heivata tuon perusteella ja puntaroida millaisia kuvat ovat olleet ja missä yhteydessä ne ovat olleet esillä.
Mutta jos kyse olisi naisesta joka siihen asti on vain kiinnostavuus-asteella, niin se olisi suora bye bye.
Valitettavasti.- ja silti
väitän, että sinäkin kulutat pornoa, eikös?
Elämä on julmaa.
Oishan se ihan kiva kuulla, mut enpä jaksas nähdä vaivaa niiden etsimiseen...
Ehkäpä eläsin enemmän tätä hetkee, ku jotain historian havinaa.- cat.mint
että palstalla on ainakin yksi mies, joka hyväksyy ihan kaiken... Sinä kelpuuttaisit varmaan ex-prostituoidunkin...
Historian havinakin se kertoo ihmisestä. - kun tämä
cat.mint kirjoitti:
että palstalla on ainakin yksi mies, joka hyväksyy ihan kaiken... Sinä kelpuuttaisit varmaan ex-prostituoidunkin...
Historian havinakin se kertoo ihmisestä.cuntmint poistaa ja laittaa saman uudestaan ja säätää ja mitä nyt kunnon nainen tekee.
- en ole se
kun tämä kirjoitti:
cuntmint poistaa ja laittaa saman uudestaan ja säätää ja mitä nyt kunnon nainen tekee.
joka sulle aiemmin tuohon kommentin laittoi, en myöskään se jonka kanssa viimeksi vänkäsit. Kunhan vaan vituttaa toi venkoilu.
- .......................
en ole se kirjoitti:
joka sulle aiemmin tuohon kommentin laittoi, en myöskään se jonka kanssa viimeksi vänkäsit. Kunhan vaan vituttaa toi venkoilu.
se itte tuossa piruilee Frederikille - se saa piruilla ja muistutella vanhoista, mutta sille ei saa.
Ja sitten se käy itse poistamassa nää ketjus - kun on rekattu nikki, niin saa poistettua kommenttinsa, ja altalähtevä ketju lähtee myös. - (sama)
en ole se kirjoitti:
joka sulle aiemmin tuohon kommentin laittoi, en myöskään se jonka kanssa viimeksi vänkäsit. Kunhan vaan vituttaa toi venkoilu.
nyt jo kaduttaa oma räksytys. Jos vielä kerran poistat ja laitat takaisin, en kommentoi enää perään vaan jätän sen Fredulle.
- se on(ki) fiksu
Tuskin Fredu viittii - se on(ki) fiksu.
On se hienoa
Kirjoittanut: cat.mint 10.1.2008 klo 22.11
että palstalla on ainakin yksi mies, joka hyväksyy ihan kaiken... Sinä kelpuuttaisit varmaan ex-prostituoidunkin...
Historian havinakin se kertoo ihmisestä.
On se hienoa
Kirjoittanut: kun tämä 10.1.2008 klo 22.16
cuntmint poistaa ja laittaa saman uudestaan ja säätää ja mitä nyt kunnon nainen tekee.
ps.
Kirjoittanut: en ole se 10.1.2008 klo 22.20
joka sulle aiemmin tuohon kommentin laittoi, en myöskään se jonka kanssa viimeksi vänkäsit. Kunhan vaan vituttaa toi venkoilu.
älä muuta sano
Kirjoittanut: ....................... 10.1.2008 klo 22.43
se itte tuossa piruilee Frederikille - se saa piruilla ja muistutella vanhoista, mutta sille ei saa.
Ja sitten se käy itse poistamassa nää ketjus - kun on rekattu nikki, niin saa poistettua kommenttinsa, ja altalähtevä ketju lähtee myös.
No niin,
Kirjoittanut: (sama) 10.1.2008 klo 22.43
nyt jo kaduttaa oma räksytys. Jos vielä kerran poistat ja laitat takaisin, en kommentoi enää perään vaan jätän sen Fredulle.
- temeq
ylävitonen ja taputus olkapäälle. Sit tutkittais niitä kuvia kahteen pekkaan ja rekonstruoitaisiin rikospaikka viimeistä piirtoa myöten.
hetkauttas mitenkään, eihän alastomuutta luonnollisemmin voi ollakaan.
Tosin meidän yläasteen kotitalousope ei tykänny, kun se oli ollut kameran edessä joskus nuoruudessa alasti ja me muutamat fiksut poikaoppilaat kiikutimme sen löytämämme lehden kouluun :/- ap.
se luonnollinen alastomuus ilmenisi jallun tai vastaavan sivuilla?
ap. kirjoitti:
se luonnollinen alastomuus ilmenisi jallun tai vastaavan sivuilla?
luonnollisuuden kykenee absoluuttisesti määrittelemään, mutta minusta alastomuus on luonnollista ja luulis olevan kaikista, jotka alastomana esiintyy paikassa tai toisessa. Ellei näin ole, niin motiivi on jokin muu.
- ap.
suminagashi kirjoitti:
luonnollisuuden kykenee absoluuttisesti määrittelemään, mutta minusta alastomuus on luonnollista ja luulis olevan kaikista, jotka alastomana esiintyy paikassa tai toisessa. Ellei näin ole, niin motiivi on jokin muu.
sivuilla poseeraaminen on luonnollista alastomuutta...? niin toki, kaikki naisethan sitä tekevät..
- että alastomuus
suminagashi kirjoitti:
luonnollisuuden kykenee absoluuttisesti määrittelemään, mutta minusta alastomuus on luonnollista ja luulis olevan kaikista, jotka alastomana esiintyy paikassa tai toisessa. Ellei näin ole, niin motiivi on jokin muu.
on luonnollista.
Mutta en vain kestäisi sitä vittuilua ja epätoivottua huomiota, jota minä ja hän saisimme pakollakin osaksemme, jos sana kiirii että eukko on ollut joissain kuvissa reva levällään.
Joo, tiedän, ei pitäisi ajatella sitä mitä muut ovat mieltä. Mutta olen sen verran laiska ja pelkuri että en vain jaksaisi taistella typeriä kommentteja vastaan ja toisaalta olla kiusallisissa tilanteissa asian johdosta. Tai jaksaa puolustaa naista sen takia, jos joku tulee vittuilemaan.
Kyllä, tämä mielipide ei ole kunniakas, mutta enivei näin on. - ottaa kantaa
ap. kirjoitti:
se luonnollinen alastomuus ilmenisi jallun tai vastaavan sivuilla?
kun ei tiedä lehden tarkkaa numeroa.
ap. kirjoitti:
sivuilla poseeraaminen on luonnollista alastomuutta...? niin toki, kaikki naisethan sitä tekevät..
turha minulta kysellä, miksi naiset ovat jallun sivulla =)
Minä olen sitä mieltä, että alastomuus on luonnollista joku toinen voi olla sitä mieltä, että alastomuus jallun sivulla on luonnollista.
- -ukko-
uteliaasti. Miksi alastonkuviin? Onko kyseessä jokin seksuaalinen pointti, josta itsekin voin saada iloa? Onko kyseessä pakkomielteinen käyttäytyminen jonkin aiemman trauman takia? Oliko kyseessä nuoruuden tyhmyys?
Miten vain, se on ihmisen todellisuutta, en minä sitä ala tuomita periaatteen vuoksi.
En ihan tosissani jaksa lähteä tuomitsemaan kanssaihmisten valintoja, jos ne eivät ole törkeesti rikollisia, en edes kiinnostavan naien kohdalla. - vili
jos nyt aasin kanssa on kuvissa heilunut...niin laittaahan miettimään
Sehän olisi yksi hyvä keskustelunaihe lisää. Kyllä mä suhtautuisin aika uteliaasti tuollaiseen asiaan ja olisin kiinnostunut kuulemaan aiheesta lisää...
Eniten vaikuttaisi se miten nainen itse niihin kuviin suhtautuisi ja miten hän niihin kuviin/kuvauksiin päätyi, siis mikä oli se alkuperäinen motivaation lähde. (raha, uteliaisuus, yllytys,...)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412