.. vastatkaa ihan omin sanoin:
"mihin onni menee kun se katoaa"..?
Kun se aikoinaan katosi sinun unelmasuhteestasi..
Palstan naiset ja miehet, kertokaas...
14
493
Vastaukset
- mistä se
tulikin.
- tiedän!!!
Sen että kysyt nyt aivan liian vaikeita
palstan miehiltä & naisilta jotka ovat
tottuneet käsittelemään *asioita* vaan
Hmm.. alapäässään.
;)sä sitte oot? Joku vierailija? Sattumalta osuit paikalle?
Ei oo ollu vielä sitä unelmasuhdetta, vaikka ite on näin joskus halunnut uskoa. Unelmasuhteesta ei onni katoa.
Mun onni, se kuoli ja kuihtu pois. Onnille iski työuupumus eikä se jaksanu yksinään parisuhdetta josta puuttu rauha. Jäätiin sit Toivon kaa kolmistaan mut ilman Onnia ja Rauhaa siitä ei oikeen tullu mitään.
Ehkä me edettiin vaan liian sähäkästi. Aluks oltiin kuin sadussa, sit pian päädyttiin siihen arkeen joka ei ollu tasa-arvoista. Ei osattu oikeen käsitellä sellasta tilannetta...siellä sitä tarvitsevia on paljon, mutta sillä on vain määräaikainen soppari sinne. Toivo kertoi, että Onni olisi tulossa takaisin kevääseen mennessä, ainakin viimeksi tuli. Saas nyt nähdä.
Se tuo meidän Onni on sellainen oman tien kulkija, se tulee ja menee vähän miten itse haluaa. Tähän asti se on osannut aina tulla ajoissa takaisin, niin ei oo tarvinnut sitä lähtee maailmalta etsimään.
Rauhaa, Mattia ja Yrjöä ei ole näkynyt pitkiin aikoihin....Richartti kirjoitti:
..siellä sitä tarvitsevia on paljon, mutta sillä on vain määräaikainen soppari sinne. Toivo kertoi, että Onni olisi tulossa takaisin kevääseen mennessä, ainakin viimeksi tuli. Saas nyt nähdä.
Se tuo meidän Onni on sellainen oman tien kulkija, se tulee ja menee vähän miten itse haluaa. Tähän asti se on osannut aina tulla ajoissa takaisin, niin ei oo tarvinnut sitä lähtee maailmalta etsimään.
Rauhaa, Mattia ja Yrjöä ei ole näkynyt pitkiin aikoihin....Joo tipaton tammikuu on vieny matin ja yrjön mennessään. Niitä ku ei oo maisemissa niin rauha palaa,jos vaan usko on kovana. Kaipa se rauhan perässä seuraa sitten toivo ja onni.
Piru vie vaan sitä sitten pyörii yhden ämmän ympärillä väkeä. Ei saa ollakaan rauhassa. :D
- Puskista.
Susi syö sen.
(ja tämä on siis verbaalisen älykkyyden testi)- Puskista.
Eikö kukaan tajunnut, että kun se on suden syömä niin silloin se on hukassa.
- vänkyrä-nainen
Puskista. kirjoitti:
Eikö kukaan tajunnut, että kun se on suden syömä niin silloin se on hukassa.
Sä oot verbaalisesti liian älykäs meille.
- Puskista.
vänkyrä-nainen kirjoitti:
Sä oot verbaalisesti liian älykäs meille.
Voi olla, mutta pitää muistaa että älykkyys vähentää onnellisuutta.
Pitäisi varmaan joskus hankkia nikki, niin olisitte hiukan selvillä minusta, mutta toisaalta olen sen verran eristäytyvä että tuntemattomuuskin on jotenkin luontevaa.
- toinen puskista
olisi tullut sen unelmasuhteen mukana, mutta kun erinäisistä syistä johtuen jäi se unelmasuhdekin kokematta.
Onni on mielentila, se muuttuu, ei katoa.
joka ei ehkä päässyt kaikkiin oikeuksiinsa entisessä unelmasuhteessa, jää silti odottelemaan sydämeen...
- elää kuivana aikana
rihmastossa maan alla ja putkahtaa taas esiin kun on märkää mätästä tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412