Oletteko panneet merkille miten massan mukana keskustelijat liikkuvat? Jos kukaan ei ole vastannut johonkin aloitukseen, niin ei siihen helposti muutkaan vastaa. Ja jos johonkin aloitukseen tulee hirveästi vastauksia, niin tottakai kaikkien pitää siihen vastata. Olette massakeskustelijoita suurin osa.
Aloituksista, massakeskustelijat
61
1092
Vastaukset
sullekin yks vastaus. Ei meillä pihistellä.
- pahan pistit
Erittäin outoa, että ihmiset menevät keskustelupalstalla sinne, missä keskustellaan. Perin kummallista, melkein ufoihin verrattava juttu.
- Kirjoittaja
Eipäs. Jo ihan alkuperäiseen viestiin vastaaminen tuottaa ongelmia, jos siihen eivät monet muut ole vastanneet. En niinkään tarkoittanut vain chattailuviestejä.
- vitussa
Kirjoittaja kirjoitti:
Eipäs. Jo ihan alkuperäiseen viestiin vastaaminen tuottaa ongelmia, jos siihen eivät monet muut ole vastanneet. En niinkään tarkoittanut vain chattailuviestejä.
sä erotat massan mukana menemisen ja sen, ettei jokin aloitus yksinkertaisesti innosta ketään vastaamaan?
- Kirjoittaja
vitussa kirjoitti:
sä erotat massan mukana menemisen ja sen, ettei jokin aloitus yksinkertaisesti innosta ketään vastaamaan?
Ihmiset menevät massan mukana, siis jós monet vastaavat aloituksiin, niin kaikki muutkin tekevät niin, ihan vain siksi kun kaikki muutkin ovat vastanneet...
- vain päättänyt
Kirjoittaja kirjoitti:
Ihmiset menevät massan mukana, siis jós monet vastaavat aloituksiin, niin kaikki muutkin tekevät niin, ihan vain siksi kun kaikki muutkin ovat vastanneet...
että asia on noin. Hedelmätöntä tästä(kin) on _keskustella_.
- Kirjoittaja
vain päättänyt kirjoitti:
että asia on noin. Hedelmätöntä tästä(kin) on _keskustella_.
huviksesi tätä vastausten kulkua... Huomaat havaintoni todeksi.
- VASTAA
Koska sotken poliittisia ajatuksia kaikkeen, niin teen niin tässäkin tapauksessa.
Ihmiset ovat niin perkeleen tulosorientoituneita ja hyödynmittaamiskapitalismin turmelemia, että he eivät viitsi vastata aiheeseen, jos tuntuu että "se ei hyödytä", eli potentiaaliseen "kuolleeseen keskusteluun". jo massoo? jos mie kerta tähän vastasin? hä?
- temeq
Ajattele, jos erottuisit joukosta? Mites sitten suu pantaisiin. 8|
Täytyy vastata kuten ihmiset odottavat sinun vastaavan. Eihän sitä nyt saa rikkoa illuusiota, niin.Frederico kirjoitti:
go with the flow :D
Saunaa ja santtua. Sekä tipaton tammikuu :Doikeesti tipaton, vaikka santtua meinaa ikävä olla =)
suminagashi kirjoitti:
oikeesti tipaton, vaikka santtua meinaa ikävä olla =)
tai no siinä sattuu yks lipsahdus sit ku kaveri viettää myöhästyneet 30 vuotis juhlat. Ite makasin sillon sairaalassa ja ei päästy bileisiin niin sillon joutuu repsahtamaan.
Sit seuraava kerta onki luvassa tod näk 8.3 ku ollaan keikalla bändin kaa. Tipaton tammikuu on siis vaan vähän viinanen mut helmikuu on sit huikaton.Frederico kirjoitti:
tai no siinä sattuu yks lipsahdus sit ku kaveri viettää myöhästyneet 30 vuotis juhlat. Ite makasin sillon sairaalassa ja ei päästy bileisiin niin sillon joutuu repsahtamaan.
Sit seuraava kerta onki luvassa tod näk 8.3 ku ollaan keikalla bändin kaa. Tipaton tammikuu on siis vaan vähän viinanen mut helmikuu on sit huikaton.perustelut oli riittävän hyvät, lupa myönnetty ;D
suminagashi kirjoitti:
perustelut oli riittävän hyvät, lupa myönnetty ;D
että ei vielä tee ees mieli aatellakaan alkoholia. :D
Morkkis on melkosen hyvä motivaattori.- temeq
Frederico kirjoitti:
go with the flow :D
Saunaa ja santtua. Sekä tipaton tammikuu :Dmittään. Mikä/mitä/kuka on santtu?
Tammikuusta sen verran, etten ole ikinä etes harkinnu tipattomuutta. Minkä ihmeen takia pitäis? Perustelkaa, oi viisaat. :)
Voi perc, nyt mä rikon kaavaa. suminagashi kirjoitti:
oikeesti tipaton, vaikka santtua meinaa ikävä olla =)
juon koko tammikuun, oon sitte loppuvuoden ilman.
- rikkojat
temeq kirjoitti:
mittään. Mikä/mitä/kuka on santtu?
Tammikuusta sen verran, etten ole ikinä etes harkinnu tipattomuutta. Minkä ihmeen takia pitäis? Perustelkaa, oi viisaat. :)
Voi perc, nyt mä rikon kaavaa.ovat osa kaavaa. Kuten myös ne, jotka eivät tiedä mitä santtu on.
Frederico kirjoitti:
että ei vielä tee ees mieli aatellakaan alkoholia. :D
Morkkis on melkosen hyvä motivaattori.loppuvetoputki ollut päällä ;D
relaxed_eyes kirjoitti:
juon koko tammikuun, oon sitte loppuvuoden ilman.
absolutismipäätöksen, viimeksi se kesti 12 vuotta, saas nähdä mitä nyt =D
temeq kirjoitti:
mittään. Mikä/mitä/kuka on santtu?
Tammikuusta sen verran, etten ole ikinä etes harkinnu tipattomuutta. Minkä ihmeen takia pitäis? Perustelkaa, oi viisaat. :)
Voi perc, nyt mä rikon kaavaa.Johan August Sandels (1764–1831) oli ruotsalainen sotamarsalkka ja kreivi. Häntä pidetään eräänä etevimmistä Suomen sotaan osallistuneista Ruotsin armeijan upseereista.
Sattuu myös olemaan eräs olvi panimon pehmeistä brändeistä :D
Joo tipaton tammikuu on syytä pitääkin vaan vähä viinasena.
Ai miks et oo harkinnu tipattomuutta? Tuohon en kyllä osaa vastata. Tiedät ääriliikkeet on haitallisia?temeq kirjoitti:
mittään. Mikä/mitä/kuka on santtu?
Tammikuusta sen verran, etten ole ikinä etes harkinnu tipattomuutta. Minkä ihmeen takia pitäis? Perustelkaa, oi viisaat. :)
Voi perc, nyt mä rikon kaavaa.sellanen Sandels, joka pissattaa armottomasti ;D
- Kirjoittaja
suminagashi kirjoitti:
sellanen Sandels, joka pissattaa armottomasti ;D
Tähänhän tämä taas meni: tyhjänpäiväiseen chattailuun
- temeq
rikkojat kirjoitti:
ovat osa kaavaa. Kuten myös ne, jotka eivät tiedä mitä santtu on.
kuuluisi kompata? Tuli paskahätä, en ehdi vielä tässä välissä hymistelemään. Sori.
\o.o/ Kirjoittaja kirjoitti:
Tähänhän tämä taas meni: tyhjänpäiväiseen chattailuun
jaksat lukea vielä =)
Jos joku kysyy, niin on kohteliasta vastata, vai oletko eri mieltä?- nokian johtovedessä
Kirjoittaja kirjoitti:
Tähänhän tämä taas meni: tyhjänpäiväiseen chattailuun
et voi sille mitään
- temeq
Kirjoittaja kirjoitti:
Tähänhän tämä taas meni: tyhjänpäiväiseen chattailuun
Meitsi ihan unohti, että tosa joskus noi kehuttiin porukalla Sandelssia. Siis santtua. Siis kompattiin. No paras bisse.
Hei, tuut siekii mukkaan turinoitsemahan? ^_^ suminagashi kirjoitti:
loppuvetoputki ollut päällä ;D
tai no putki ja putki. Viis kaljaa ja muisti pois. Aamulla tai no päivällä heräät kaverin vessasta makkaraperunat lautasella lattialla... Mielenkiintoseks tässä asian tekee se Dejavu tunne toisella kerralla :D
temeq kirjoitti:
Meitsi ihan unohti, että tosa joskus noi kehuttiin porukalla Sandelssia. Siis santtua. Siis kompattiin. No paras bisse.
Hei, tuut siekii mukkaan turinoitsemahan? ^_^että myö on kompattu feikki temeä sillon... :D
- temeq
suminagashi kirjoitti:
absolutismipäätöksen, viimeksi se kesti 12 vuotta, saas nähdä mitä nyt =D
12 vuotta? Onko tästä kuultu joskus aiemminkin?
Tekis mieli sanoa, että huomasit ollees väärässä, kun lakko loppus. :D - temeq
Frederico kirjoitti:
että myö on kompattu feikki temeä sillon... :D
komiast istu vaa ja ol kaigest oikki sama miält. Ettei pääs eripura iskemä. Kummottis se sit oliskans.
Jaa maan, rastafari. :) temeq kirjoitti:
12 vuotta? Onko tästä kuultu joskus aiemminkin?
Tekis mieli sanoa, että huomasit ollees väärässä, kun lakko loppus. :Ditsepäinen joskus itselleni.
Ei ku viimeks se kärjisty kilpailuksi kaverien vittuilun takia ;D
En mä nyt niin kauaa sentään, mut alotetaan nyt niin ku nollasta taas.- Kirjoittaja
temeq kirjoitti:
komiast istu vaa ja ol kaigest oikki sama miält. Ettei pääs eripura iskemä. Kummottis se sit oliskans.
Jaa maan, rastafari. :)ja jatkuu...
Frederico kirjoitti:
tai no putki ja putki. Viis kaljaa ja muisti pois. Aamulla tai no päivällä heräät kaverin vessasta makkaraperunat lautasella lattialla... Mielenkiintoseks tässä asian tekee se Dejavu tunne toisella kerralla :D
tilanteen, naama kaakelissa kiinni, kuolaa valunut kaakeliin ja suu pielessä ranskalainen ja vyö auki :D
- kontaminoitunut
Kirjoittaja kirjoitti:
ja jatkuu...
ja eristettävä karanteeniin 24 kuukaudeksi
- temeq
suminagashi kirjoitti:
itsepäinen joskus itselleni.
Ei ku viimeks se kärjisty kilpailuksi kaverien vittuilun takia ;D
En mä nyt niin kauaa sentään, mut alotetaan nyt niin ku nollasta taas.Pidän ajatustasi todella, todella huonona. :)
Kirjoittaja kirjoitti:
ja jatkuu...
voimaton, et voi pysäyttää sitä. On aika koota vastarintaliike jälleen.
- temeq
Kirjoittaja kirjoitti:
ja jatkuu...
hämmästyttävillä tiedonannoillasi edelleen siinä viiden, kuuden viestin välein? Ethän tuota pattymystä.
suorastaanällistyttävänmairea hymy ^^ - temeq
suminagashi kirjoitti:
viimeksikin lähti =D
siinä kolmen viikon hujakoilla. Sitten piti jo laakasta ja kaikki roiskahti nuamalle. Sinällään vapauttava tunne ja kokemus, sellanen help-yourself-bukkake.
vou. :) - Kirjoittaja
Frederico kirjoitti:
vyöryn liikkeelle :D eiku lapioimaan
Vastauksia avaukseeni, niin tässä sitä ollaan. Te vaan paskachattailette.
suminagashi kirjoitti:
voimaton, et voi pysäyttää sitä. On aika koota vastarintaliike jälleen.
tätä ennustettuki. Olikohan se turinatiimin ilmestyskirja joka kerto tapahtumasta.
Vastarintaliikkeitä tulee ja menee mut paskachat pysyy. WanhaKaarti vs. vastarintaliikkeet 2-0 aika pienin tappioin.Kirjoittaja kirjoitti:
Vastauksia avaukseeni, niin tässä sitä ollaan. Te vaan paskachattailette.
vei sinutkin mukanaan palstasätin ihmeelliseen maailmaan =)
Joskus vastauksen saa sanattomanakin näkösälle.Kirjoittaja kirjoitti:
Vastauksia avaukseeni, niin tässä sitä ollaan. Te vaan paskachattailette.
jo taidettiin vastata...
mut eiks tää oo jo massasta poikkeamista?- vastarintaääni
Kirjoittaja kirjoitti:
Vastauksia avaukseeni, niin tässä sitä ollaan. Te vaan paskachattailette.
kun aloituksen perusväitettä juuri parhaillaan osoitetaan todeksi.
- Kirjoittaja
vastarintaääni kirjoitti:
kun aloituksen perusväitettä juuri parhaillaan osoitetaan todeksi.
paskachattaamalla...
Kirjoittaja kirjoitti:
paskachattaamalla...
ja go with the flow :D
Mut et arvaakaan että tää flow virtaa atlanttiin ilman tippaakaan alkoholia.
- Kirjoittaja
Tästäkin aloituksesta tuli pelkkä paskachat.
=) Tee vaan uus alotus
Sitäpaitti sie jo itte vastasit omaan ongelmaas, joten mitäpä tässä on menetettävää.- Kirjoittaja
Frederico kirjoitti:
=) Tee vaan uus alotus
Sitäpaitti sie jo itte vastasit omaan ongelmaas, joten mitäpä tässä on menetettävää.Te ette uskalla antaa vastaustanne aloitukseen... Te vain chattailette keskenänne.
Kirjoittaja kirjoitti:
Te ette uskalla antaa vastaustanne aloitukseen... Te vain chattailette keskenänne.
Se ei ehkä tullu riittävän selväks.
En koe olevani massaa koska vastaan miltei jokaiseen alotukseen jossa esiintyy ees jonkilainen kysymys johon voi vastata,
mut miks kokisit minut massaksi? Meitsi kumminki on vaan yks kärpäsen paska maapallolla.- Kirjoittaja
Frederico kirjoitti:
Se ei ehkä tullu riittävän selväks.
En koe olevani massaa koska vastaan miltei jokaiseen alotukseen jossa esiintyy ees jonkilainen kysymys johon voi vastata,
mut miks kokisit minut massaksi? Meitsi kumminki on vaan yks kärpäsen paska maapallolla.Se on totta että sinä vastaat aloituksiin vaikkei kukaan muu uskaltaisikaan. Samaa ei voi sanoa kaikista....
Kirjoittaja kirjoitti:
Se on totta että sinä vastaat aloituksiin vaikkei kukaan muu uskaltaisikaan. Samaa ei voi sanoa kaikista....
vähän liianki avoimesti... Just aattelin että pitäskö alkaa kiillottaa pr kuvaansa.
Vaik aluks poistamalla tuo kuva :D- Kirjoittaja
Frederico kirjoitti:
vähän liianki avoimesti... Just aattelin että pitäskö alkaa kiillottaa pr kuvaansa.
Vaik aluks poistamalla tuo kuva :DMitä se kuvan poistaminen hyödyttäisi?
Kirjoittaja kirjoitti:
Mitä se kuvan poistaminen hyödyttäisi?
Sillä ja nikin vaihdolla saisin sanella sen mitä sylki suuhun tuo... Ilman että ei tartteis kuulla siitä jälkikäteen.
Tosin siitä katois se pointti kyllä sitten.
- tyypillisimmillään
Turinatiimissä tyhmyys tiivistyy.
- massakeskustelu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412