Miesten alastonkuvat

Kaalimato,

Mitäpä naiset tuumaisitte, jos saisitte suhteen/tutustumisvaiheen alussa tietää että mies on poseerannut alastonkuvissa?

12

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idolsista

      oli poseerannut alasti... Mutta sehän onkin homo. En nyt siltikään tiedä. Ruslanas vaikutti muuten lutuiselta. Vaikea sanoa hyväkyisinkö..

    • olisi mukava

      saada vastaus catmintiltä. Vaikka se onkin melko arvattava...

    • vänkyrä-nainen

      maulla otetut kuvat on kauniita, oli niissä sitten nainen tai mies. Uskoisin, että tuntisin ylpeyttä miehestäni, jos ne siis olisivat laadukkaita otoksia, eikä minkään amatöörikuvaajan suhrauksia jossain kuppasessa Jallussa. Eli kuvat pitäisi olla johonkin muuhun tarkoitukseen otettuja, kuin toisten runkkausta varten.

      • En pillastuisi miehen alastonkuvista, jos ne olisivat lähinnä estetiikkaa ajatellen otettu, päinvastoin olisin samoin jopa ylpeä... Julkiesti netissä pyörineet pornokuvat taas saisivat ehkä kavahtamaan...


      • ...........................
        emanuela kirjoitti:

        En pillastuisi miehen alastonkuvista, jos ne olisivat lähinnä estetiikkaa ajatellen otettu, päinvastoin olisin samoin jopa ylpeä... Julkiesti netissä pyörineet pornokuvat taas saisivat ehkä kavahtamaan...

        Laadukas terävä ammattimaisesti otettu ja lavastettu esteettisesti ja poseltaan kaunis kuva jossa ukkos poseeraa lihakset pumpattuna mela pystyssä Tom of Finland-meiningissä nahkatamineissa ja koppalakissa.

        Täyttää kriteerisi tavallaan. *virn*


      • emanuela kirjoitti:

        En pillastuisi miehen alastonkuvista, jos ne olisivat lähinnä estetiikkaa ajatellen otettu, päinvastoin olisin samoin jopa ylpeä... Julkiesti netissä pyörineet pornokuvat taas saisivat ehkä kavahtamaan...

        Tulipa vaan tässä mieleen tosta 'vaimonnäkösestä'-keskustelusta.


      • ........................... kirjoitti:

        Laadukas terävä ammattimaisesti otettu ja lavastettu esteettisesti ja poseltaan kaunis kuva jossa ukkos poseeraa lihakset pumpattuna mela pystyssä Tom of Finland-meiningissä nahkatamineissa ja koppalakissa.

        Täyttää kriteerisi tavallaan. *virn*

        no eipä tosiaan ollut mielessä Tom of Finland- koppalakit tms....

        Mielessäni oli lähinnä normaalit taide-alastonkuvat, joissa pääosassa on alaston ihmisvartalo,.. Vaikkakin alastonkuvat ovat monesti erotisoituja, ja vaikka miesalastonmallit eivät aina ole ihan alastomia.. Pysyn kannassani hyväkuntoisen miesvartalon esteettisyydestä (itsekin taiteilijan silmin =)), sekä siitä että ei maailmani suhteen alussa välttämättä kaatuisi, jos mies olisi sattunut olemaan' 'asiallisissa' alastonkuvissa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Tulipa vaan tässä mieleen tosta 'vaimonnäkösestä'-keskustelusta.

        No, voi olla.. Kiitti vaan =). Ainakin kerran minua onkin esitelty jonkun vaimona vaikkei edes seurusteluasteele koskaan päästy..


      • emanuela kirjoitti:

        No, voi olla.. Kiitti vaan =). Ainakin kerran minua onkin esitelty jonkun vaimona vaikkei edes seurusteluasteele koskaan päästy..

        Kävin joskus kattoos sielt linkin takaa niit kuvia ja sit ku laskee kommentit ja kuvat yhteen, niin vaimo siitä silloin tulee. Hillittyä ja tyylikästä.


    • cat.mint

      Tuskinpa hyväksyisin... Mutta se Ruslanas oli jollain tapaa hellyttävä, ja hän vielä katui alastonkuviaan, joten hänelle olisi voinut antaa anteeksi.

    • Papeete1

      Jos kyseessä on jotain päättömiä orggikuvia tai taidejuttuja, niin eipähän juuri hetkauttaisi.

      Jonkun kunnon kuvan voisin niellä, jos se johtuis jostain yllytys-tai vedonlyöntijutusta.

      Jos on paljon ja pornokuvia, niin sitten en enää nielisi, ja suhde mitä suuremmalla todennäköisyydellä päättyisi siihen.

      Vaikea miettiä miten tilanteessa reagoisin mutta epäilisin että tolla kaavalla mennään.

      • kuin että

        seuraako tästä mahd. / todnäk. jotain ongelmaa?
        Tietty jos kumppani on joku julkkis, tiukkaisin tarkemmin:) Täytyy miettiä, haittaisko elämää.
        Ainakin kysyisin, onko näitä kuvia paljon ja pitkältä ajalta! Se olisi tärkeä tieto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe